tsja, en zo houdt het nooit op, dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga dr pakken en naar bed... Morgen weer een poging.. Dit is niets... Ben ook alleen thuis enzo.. Dit vind ik echt sneu.
ietsje meer dan een week. laat haar lekker gaan joh! orde, rust en regelmaat en consequent zijn en al die perfecte ouder dingen zijn allemaal leuk en aardig (en ik zweer erbij) maar soms is het gewoon ff fijner om het anders te doen. en dat magquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
tsja, en zo houdt het nooit op, dus.
(hoever ben je eigenlijk al overtijd nu?)
ja soms is dat ook fijner...maar als het bijna elke avond zo gaat is het toch mischien fijner om wel die rust en regelmaat erin te gooit. Of in elk geval iets anders te proberenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef simmu het volgende:
laat haar lekker gaan joh! orde, rust en regelmaat en consequent zijn en al die perfecte ouder dingen zijn allemaal leuk en aardig (en ik zweer erbij) maar soms is het gewoon ff fijner om het anders te doen. en dat mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |