abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85902817
Mirte heeft volgens mij maat 25 nu, ze wordt bijna 3. En Iris (net 1) heeft maat 20, maar ik heb het idee dat dat al wat klein begint te worden... :{. Ik hoop dat ze deze schoenen nog wel ff aan kan... dan kunnen we naar winterschoenen kijken ;).
Fake it till you make it...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:32:44 #277
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85902934
Isa heeft lang in 24 gelopen.. tot laatst dan.
Ze heeft nu net 25 soms iets te groot nog, (bij Nelson vielen ze goed) ligt aan 't model.
En ze is bijna 4.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:33:58 #278
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85902980
Nijna, moet ik ff kijken of ik nog wat heb liggen in 21/22. Dan kun je overbruggen naar de winterschoenen...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:33:50 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85908636
Nog bedankt voor de felicitaties! :)

Eli heeft een hele leuke verjaardag gehad :)
Eerst de kaarsjes uitblazen, en toen hij een stukje taart mocht, was het antword "nee! ikke chocola!" dus daar stond oma met haar zelfgebakken taart :D ach ja, ze kon er om lachen ;)

met op de achtergrond zijn 'brandweerfiets' :)
verder is hij weer prima verwend, met 2 treinsets (dezelfde, dus lekker veel rails en wagonnetjes, helemaal top!) en puzzels van cars, een duplovrachtwagen van cars, en nog wat kleine dingetjes.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:23:09 #280
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85910424
Wat een heerlijk jarig koppie!
pi_85910842
Davinia, wat een lekker bekkie!!
Ik vind hem er ook steeds "groter" uitzien.
pi_85916715
Een echte jarige job met een stoere fiets! Leuk zeg lekker veel rails voor de treinen!
pi_85917189
Wat verandert Eli zeg :D Grote vent al!

Hier een peutertje die net in de speeltuin liep, ineens naar zijn buik greep, dubbelklapte en héél hard begon te huilen.
Hield een minuut of 10 aan, het naar de buik grijpen en brullen.

Mee naar binnen genomen, getemperatuurd (38,5) en toen was het ineens over :? Ik mocht ook gewoon aan zijn buik zitten.
Ik kijk het dus even aan, maar alshij weer zo begint bel ik wrs de HAP wel even, want hij had echt veel pijn :{
pi_85917479
darmverkleving? Heb zoiets wel eens bij mijn broertje gezien, die verging ook van de pijn aan zijn buik en echt van t ene op het anderemoment was het over. zo gek
pi_85920126
Het is in ieder geval niet meer teruggekomen tot nu toe.
Het was echt heel zielig, ik maak me nooit zo hard zorgen, maar bij dat koppie had ik meteen beelden van appendicitis en dergelijke. Hij was echt even in paniek van de pijn.
pi_85921579
Freecell dat is schrikken zeg :o En dat ie ineens ook geen last meer heeft...

Eli wat zie je er jarig uit O+ En je had gelijk hoor want de chocoladetaart was heerlijk :9
pi_85924439
He wat naar Freecell!
pi_85924536
Ze jammert nu alweer dik een uur...

Ik kan er zo slecht tegen... Gister ging het heel goed, kus en stil... Nu blijft ze me maar roepen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85924593
arme leander, ik hoop dat het gewoon niet meer terugkomt!

sterkte tico :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85924816
Ik ga dr pakken en naar bed... Morgen weer een poging.. Dit is niets... Ben ook alleen thuis enzo.. Dit vind ik echt sneu.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:01:33 #291
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85925721
Succes vanavond, tico!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:32:39 #292
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85927070
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga dr pakken en naar bed... Morgen weer een poging.. Dit is niets... Ben ook alleen thuis enzo.. Dit vind ik echt sneu.
tsja, en zo houdt het nooit op, dus.

(hoever ben je eigenlijk al overtijd nu?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85927392
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

tsja, en zo houdt het nooit op, dus.

(hoever ben je eigenlijk al overtijd nu?)
ietsje meer dan een week. laat haar lekker gaan joh! orde, rust en regelmaat en consequent zijn en al die perfecte ouder dingen zijn allemaal leuk en aardig (en ik zweer erbij) maar soms is het gewoon ff fijner om het anders te doen. en dat mag :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85937974
En ik heb gewoon goed kunnen slapen. Dat is me nu meer waard. Vanavond leg ik haar gewoon zelf weer op bed, zonder speelgoedtelefoon ;)
pi_85938298
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef simmu het volgende:
laat haar lekker gaan joh! orde, rust en regelmaat en consequent zijn en al die perfecte ouder dingen zijn allemaal leuk en aardig (en ik zweer erbij) maar soms is het gewoon ff fijner om het anders te doen. en dat mag :Y
ja soms is dat ook fijner...maar als het bijna elke avond zo gaat is het toch mischien fijner om wel die rust en regelmaat erin te gooit. Of in elk geval iets anders te proberen :@
pi_85939099
Ja prima, als jullie dan lekker hier bij Jen komen zitten tot een uur of 12 en de strijd nog eens aangaan als Cil thuiskomt van het sporten en gaat douchen en vervolgens de strijd nog eens aangaan als M. thuiskomt van darten en gaat douchen, zodat ik kan slapen, wil ik best die rust en regelmaat handhaven.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:47:20 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85939648
Rustig Tico. Het zijn goed bedoelde adviezen. En diep in je hart weet je dat er een kern van waarheid in zit. Maar je geeft ook zelf aan dat het hier de omstandigheden waren die er voor zorgden dat het anders ging gisterenavond. Jij was alleen thuis (en onrustig, als ik Z&G goed gelezen heb) Jen had een telefoon bij zich die ze anders niet bij zich had (neem ik aan). En nu hebben jullie allebei geslapen en kan Jen vanavond weer in d'r eigen bedje gaan proberen te slapen.

Ik denk zelf (mijn mening dus). Dat Jen jouw onrust gevoeld heeft en daarom zelf ook onrustig werd en bij jou wil zijn. Gewoon zekerheid zoeken. En dat het thuiskomen van de rest van de familie zorgt dat ze wakker wordt, is absoluut niet prettig. Dus ik kan me voorstellen dat je daar horredol van wordt.
pi_85939908
ik bedoelde het niet vervelend! En ik snap heel goed dat je soms gewoon niet meer weet wat je het beste kunt doen en voor de makkelijke weg kiest zodat je tenminste aan slaap toekomt! Echt wij hebben ook zo'n fase gehad nog niet zo gek lang geleden.
pi_85940165
Nee, maar we zijn pas net bezig... Dan is het toch niet raar dat ze zich nog elke avond probeert te verzetten.. Elke avond krijg ik de vraag "grote bed?" Nee lieffie, jouw bedje slaapt toch veel lekkerder. Ik laat je lichtje aan ga maar lekker slapen. En dan hebben we 2 avonden onweer gehad waar mevrouw het nu nog over heeft als ik haar wegbreng... Dat het een smoes is van haar om te proberen weet ik heus wel.

Die orde en regelmaat hebben we de rest van de dag wel gewoon.. Daar zijn gewoon bepaalde punten niet onderhandelbaar voor haar... Maar dit is nog niet zo'n punt. ik vind het fijn dat ze uiterlijk om 8 uur op bed ligt en daar blijft... En langzaam aan wordt het straks ook een punt waar niet over te onderhandelen valt.. Het moet nu eerst een gewoonte worden.

En ik weet heus dat het niet allemaal vervelend bedoeld is, maar het is natuurlijk wel zo dat Jen uit een andere situatie komt en daarom niet in haar eigen kamer wilt. Ze is nu eenmaal anders gewent, 2,5 jaar lang. Dat duurt ff voordat er een nieuwe veilige gewoonte voor haar in de plaats komt. Als ik dan blijf pushen en haar over haar toeren laat gaan, iedere avond... Dan bereik ik dat doel niet. Dan is haar kamer inderdaad die rotplek waar ze niet wilt zijn.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:19:09 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85940334
Klopt helemaal Ticootje. Zou het voor Jen helpen dat je een speciaal boekje voor haar hebt, dat alleen voor op haar kamer is. Een boekje waar zij iets mee kan. Maud heeft bijvoorbeeld een voorleesboekje. Dan drukt ze zelf op de knopjes en wordt het verhaal vertelt. Zo houdt ze zichzelf bezig tot ze moe genoeg is en in slaap valt. Meestal met boek en al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')