Ja nou? Dan is het toch ook handig om te weten hoe lang hij is? De kinderen hebben zijn genen toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik heb eigenlijk hele goede ervaringen bij het cb. Alleen is 'onze arts' langdurig absent nu.Best gek, ik ga me dan toch afvragen waarom enzo (overspannen? ernstig ziek? ...?).
Ik heb zelfs eerder het idee dat ze soms wel wat meer mogen opschrijven. Toen ze laatst weer vroegen hoe lang de vader was, heb ik nadrukkelijk gezegd: "De kinderen zijn van een donor, misschien is het handig om dat ergens te NOTEREN."
Tuurlijk is dat handig om te weten. Ik snap de vraag ook wel, ik heb alleen die info niet. En het is een beetje gek om dat keer op keer aan dezelfde wvk te vertellen. Wat mij betreft schrijven ze dan gewoon even in het dossier 'informatie onbekend'.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja nou? Dan is het toch ook handig om te weten hoe lang hij is? De kinderen hebben zijn genen toch?
O, op die manier. Ja, dan is het wel vreemd dat ze er steeds naar vragenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat handig om te weten. Ik snap de vraag ook wel, ik heb alleen die info niet. En het is een beetje gek om dat keer op keer aan dezelfde wvk te vertellen. Wat mij betreft schrijven ze dan gewoon even in het dossier 'informatie onbekend'.
Zeker knap !quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn dochter is nu ook 's nachts zindelijk. Ik vind het zo knap. Ze had gewoon een luier om, maar riep mij ineens 's nachts om te plassen. Dus ik dacht tsja, dat lijkt me nou eigenlijk wel hèt signaal om dan maar met de luiers te stoppen. En nog geen ongelukjes gewoon
.
Misschien komt dat juist als de baby er is. Grote zus heeft geen luier nodig of zoiets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen is nog verre van zindelijk..
Die vindt het ook veel te leuk om een luier uit te zoeken enzo.
Ze vindt het veel te leuk als de groene luier er weer ligt, of de roze... Dan de blauwe en dan de rode... In die volgorde worden ze steeds gekozen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Misschien komt dat juist als de baby er is. Grote zus heeft geen luier nodig of zoiets.
Dus...euh...zet eens een baby op de wereld.
We hebben hier op FOK niet de hele dag de tijd.....
Dat vond mijn dochter ook heel leuk, maar ik vind dat nou geen reden om dan maar luiers aan te blijven doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze vindt het veel te leuk als de groene luier er weer ligt, of de roze... Dan de blauwe en dan de rode... In die volgorde worden ze steeds gekozen.
dat komt helemaal van zelf. kan in een keer omslaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen is nog verre van zindelijk..
Die vindt het ook veel te leuk om een luier uit te zoeken enzo.
Ik zou even afwachten hoe het er morgen uitziet..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef simmu het volgende:
lekker tico!
ff een vraagje. de dame heeft uitslag. een beetje op haar gezicht, wat meer op haar benen en heel erg op haar billen. het ziet er niet uit als standaarluieruitslag, het ziet er eerder uit als een heleboel kleine rode pukkeltjes. nou heeft ze vandaag een nieuw pakje aangehad die achteraf rood afgaf. zou het daarvan kunnen zijn? maar dan is het weer raar dat het merendeel op der kont zit. het doet overigens ook geen zeer, het jeukt een beetje, maar niet overmatig. iemand enig idee wat het kan zijn?
en die kleertjes niet meer aan voor de zekerheid. het zag er zo raar uit. het leek standaard uitslag (dat herken ik welquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou even afwachten hoe het er morgen uitziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |