abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85871318
Haha moonah! Geniet er maar van!!
;)

Ons CB is wel goed. Alleen 1 arts die wat mutserigs zei. Maar verder geen probleem. Sommige dingen gewoon ene oor in, andere oor uit :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:39:17 #252
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_85872305
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik heb eigenlijk hele goede ervaringen bij het cb. Alleen is 'onze arts' langdurig absent nu. -O- Best gek, ik ga me dan toch afvragen waarom enzo (overspannen? ernstig ziek? ...?).

Ik heb zelfs eerder het idee dat ze soms wel wat meer mogen opschrijven. Toen ze laatst weer vroegen hoe lang de vader was, heb ik nadrukkelijk gezegd: "De kinderen zijn van een donor, misschien is het handig om dat ergens te NOTEREN."
Ja nou? Dan is het toch ook handig om te weten hoe lang hij is? De kinderen hebben zijn genen toch?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:40:48 #253
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85872355
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ja nou? Dan is het toch ook handig om te weten hoe lang hij is? De kinderen hebben zijn genen toch?
Tuurlijk is dat handig om te weten. Ik snap de vraag ook wel, ik heb alleen die info niet. En het is een beetje gek om dat keer op keer aan dezelfde wvk te vertellen. Wat mij betreft schrijven ze dan gewoon even in het dossier 'informatie onbekend'.
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:47:46 #254
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_85872598
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat handig om te weten. Ik snap de vraag ook wel, ik heb alleen die info niet. En het is een beetje gek om dat keer op keer aan dezelfde wvk te vertellen. Wat mij betreft schrijven ze dan gewoon even in het dossier 'informatie onbekend'.
O, op die manier. Ja, dan is het wel vreemd dat ze er steeds naar vragen :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:52:20 #255
313287 Groofsken3
pi_85872759
Mijn dochter is nu ook 's nachts zindelijk. Ik vind het zo knap O+ . Ze had gewoon een luier om, maar riep mij ineens 's nachts om te plassen. Dus ik dacht tsja, dat lijkt me nou eigenlijk wel hèt signaal om dan maar met de luiers te stoppen. En nog geen ongelukjes gewoon ^O^ .
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:23:01 #256
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85873837
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn dochter is nu ook 's nachts zindelijk. Ik vind het zo knap O+ . Ze had gewoon een luier om, maar riep mij ineens 's nachts om te plassen. Dus ik dacht tsja, dat lijkt me nou eigenlijk wel hèt signaal om dan maar met de luiers te stoppen. En nog geen ongelukjes gewoon ^O^ .
Zeker knap !
pi_85873907
Jen is nog verre van zindelijk..
Die vindt het ook veel te leuk om een luier uit te zoeken enzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:27:09 #258
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85873984
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Misschien komt dat juist als de baby er is. Grote zus heeft geen luier nodig of zoiets.
Dus...euh...zet eens een baby op de wereld.
We hebben hier op FOK niet de hele dag de tijd.....
pi_85874640
Knap Groof!
Chris is ook niet zindelijk. En dat gaat ons nu ook even niet lukken met die verstoppingsmedicatie.. Daarna wil ik er wel weer actiever mee aan de slag. Hij geeft het heel soms wel aan, dus met wat moeite moet het wel lukken..
pi_85875096
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Misschien komt dat juist als de baby er is. Grote zus heeft geen luier nodig of zoiets.
Dus...euh...zet eens een baby op de wereld.
We hebben hier op FOK niet de hele dag de tijd.....
Ze vindt het veel te leuk als de groene luier er weer ligt, of de roze... Dan de blauwe en dan de rode... In die volgorde worden ze steeds gekozen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:02:17 #261
313287 Groofsken3
pi_85875303
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze vindt het veel te leuk als de groene luier er weer ligt, of de roze... Dan de blauwe en dan de rode... In die volgorde worden ze steeds gekozen.
Dat vond mijn dochter ook heel leuk, maar ik vind dat nou geen reden om dan maar luiers aan te blijven doen. :D Trouwens, toffe onderbroekjes doen het ook heel goed: welke wil je aan, die met het olifantje, die met de bloemetjes, de rose of de groene?
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:25:08 #262
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85876319
Weten jullie het verhaal van laatst over het CB nog? We kregen net een brief dat de regiomanager gaat bellen dus ik ben benieuwd wanneer er gebeld wordt. Wel hebben we voor beide dames een nieuwe afspraak bij de normale CB arts staan voor 28 oktober.

Ben net met K en E nieuwe schoenen gaan halen want K kon haar dichte schoenen nog wel aan maar ze zaten niet lekker zei ze een paar keer dus net naar de van Haren getogen en haar voeten even op laten meten en ze is gewoon van 28 naar 30 gegaan. Dat is toch een soort van reuzevoet voor een meisje van drie (november vier). Mijn moeder grapte al van nog even en ze kan mijn schoenen aan (mijn mams is 1.51 en heeft maat 34). E is nu net twee en heeft maatje 22 dat lijkt me wel redelijk normaal toch?
pi_85882030
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Ticootje het volgende:
dat komt helemaal van zelf. kan in een keer omslaan.
mijn oudste was een drama. schreeuwen en huilen om een luier.
maar in een keer was ze overdag droog en de week erop vertelde mama ik wil geen luier aan in bed, ik ben een grote meid. ik heb het niet gedaan en tot nu toe nog maar 1 ongelukje gehad. ;)
ik zag me zelf al naar school gaan om luiers te verwisselen.

books 22 is wel normaal hoor. die van mij is nu door geschoten naar 24/25 die zit er echt tussen in.
mijn oudste heeft nog steeds 26 al bijna een jaar.
mama van 3 kids!
pi_85882761
Leander heeft maat 22/23 ongeveer
En Florian 21 :X

Luiers uitzoeken is hier ook een feestje! :D Hij wil vaak een groene. Goede zaak, ik heb ook erg veel groene ;)
pi_85883695
22 is wel normaal denk ik
Dana is nu 2 jr en 2 maanden en zit nu op 21/22.

vanmiddag lekker met zn 2en in het os geweest in modderplassen stampen, feest :D
en toen we net de hond gingen uitlaten wou ze het ook even aan papa laten zien..en toen ging mevrouw onderuit in de modder _O- Dana en ik vonden het wel geinig, maar papa had echt zoiets van..moet dat nou, waarom hou je dr ook niet vast als ze in de modder staat te springen }:|

whehe zo geinig, er is toch soms niks fijners als je lekker uitsmeren O+
pi_85884136
Jen heeft nu 24 aan dacht ik... of 23.. Schoenen staan op haar kamer, ik weet het niet eens precies.

Mag ik even enorm trots zijn op mn meisje?! Het gaat zo super!
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:05:41 #267
313287 Groofsken3
pi_85884269
Ik heb net hele toffe laarsjes maat 24 van marktplaats gekocht. Ik hoop eigenlijk wel dat ze die een tijdje aankan :X .

Fijn Tico, dat je dame het zo goed doet. Dan kun jij nu met een gerust hart gaan bevallen :P . vannacht of morgen is het plan toch O-) .
pi_85886574
lekker tico!

ff een vraagje. de dame heeft uitslag. een beetje op haar gezicht, wat meer op haar benen en heel erg op haar billen. het ziet er niet uit als standaarluieruitslag, het ziet er eerder uit als een heleboel kleine rode pukkeltjes. nou heeft ze vandaag een nieuw pakje aangehad die achteraf rood afgaf. zou het daarvan kunnen zijn? maar dan is het weer raar dat het merendeel op der kont zit. het doet overigens ook geen zeer, het jeukt een beetje, maar niet overmatig. iemand enig idee wat het kan zijn?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85886672
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef simmu het volgende:
lekker tico!

ff een vraagje. de dame heeft uitslag. een beetje op haar gezicht, wat meer op haar benen en heel erg op haar billen. het ziet er niet uit als standaarluieruitslag, het ziet er eerder uit als een heleboel kleine rode pukkeltjes. nou heeft ze vandaag een nieuw pakje aangehad die achteraf rood afgaf. zou het daarvan kunnen zijn? maar dan is het weer raar dat het merendeel op der kont zit. het doet overigens ook geen zeer, het jeukt een beetje, maar niet overmatig. iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik zou even afwachten hoe het er morgen uitziet..
pi_85886780
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou even afwachten hoe het er morgen uitziet..
en die kleertjes niet meer aan voor de zekerheid. het zag er zo raar uit. het leek standaard uitslag (dat herken ik wel :') ) zoiets heeft ze echt nog nooit gehad
pi_85887069
Simmu, Dana had donderdag ook ineens kleine rode bultjes/ uitslag op de zijkant van dr gezichtje, dr nekje en dr ruggetje. Was 2 dagen erna ook ineens weer weg.
Dus ik zou ook even afwachten
pi_85887096
Jen had gister een hele rode wang... Alleen zag ik van een afstand niet goed dat het gewoon verf was. :') :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:00:25 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85889043
Tico, wat lekker dat je meisje het zo goed doet.

Rode uitslag van kleding kan. Had je het van te voren al gewassen?

Books, Maud heeft 22 en Fleur (7) heeft 31. Maar, mijn meiden hebben kleine voeten. Herstel, Maud is klein en Fleur heeft een gemiddeld maatje (iets eronder geloof ik).
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:53:33 #274
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85900617
Dan heeft K gewoon grote voeten (nou ja ze is ook 1.10 in lengte dus gewoon een lange stengel) en E is gewoon normaal zowel in lengte als voetenmaat.

Vlekjes zijn hier laatste ook geweest Simmu maar na twee of drie dagen waren ze weer weg zo snel als ze gekomen waren.
pi_85901056
we wachten gewoon rustig af. morgen komt de wvk toch langs, desnoods vraag ik het ff ;) ik had dat pakje idd niet zelf uitgewassen. die kwam met een stapel kleren van familie en zijn doorgaans al gewassen, kan best dat dat deze keer niet was.

selene heeft schoenmaat 23 trouwens. ik moet vanmiddag ff op zoek naar andere schoenen voor der want de sandalen die ze nu heeft zijn te klein aan het worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')