Super!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het goed zo!
Ik vind het heerlijk dat ze gewoon weer om 8 uur naar bed gaat en dat ik dan nog wat avond voor mezelf heb. Dat ze in de nacht bij ons komt liggen vind ik niet erg, M. ook niet. Dat is voor later.
Het zit m in dat ze gewoon nog wakker wordt en niet doorslaapt. Dat doorslapen komt vanzelf, dat kan ik niet afdwingen. Zodra ze dat doet heb ik gewoon een kind dat de hele nacht in haar bedje slaapt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:22 schreef chacama het volgende:
[..]
Super!
en succes om half 12 bij de VK
priscil moest afgelopen zaterdag om 7 uur beginnen bij de ah! Dat is de payback!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:09 schreef simmu het volgende:
verplichte bijbaan in de vorm van een krantenwijk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
priscil moest afgelopen zaterdag om 7 uur beginnen bij de ah! Dat is de payback!
nee, ze weet wel beter!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef chacama het volgende:
[..]Tenzij dan het hele huis wakker is en jij nog om half 7 een kopje thee staat klaar te maken.
het maakt enorm uit waar je zit. die in den haag toen vond ik ook maar zozo. hier ben ik heel tevreden over ons cb. ze houden rekening met alles wat er gebeurd is zonder overdreven te doen, vragen worden altijd eerlijk beantwoord (inclusief de mededeling "oj, nou vraag je me wat. ik weet het niet, zal het navragen") en hebben algeheel het beleid dat moeders het het beste weetquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:24 schreef Ticootje het volgende:
Daarom hou ik niet van CB's... Ze maken echt rare aantekeningen... Wat je ook zegt, het is toch nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |