abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85845942
gefeliciteerd eli & familie!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85861528
Gisteren legden we hem in bed, en zoals het al een aantal dagen gaat was het meteen weer *brul!*terwijl hij wel moe was.
Even laten brullen, maar het werd echt niet minder en om hem nu van het brullen in slaap te laten vallen, mweh.
Dus ik er even heen, troosten, weer weg *BRUUUL* met diepe snikken enzo.
Dus ik 2 minuten later weer naar binnen. Hij weer stil niet blij ofzo, gewoon in mijn armen) en nasnikken ;(

Dus ik ging even naast hem zitten en vroeg: maar wat IS er dan?
Hij:mij niet samen ;(
Ik: ben je alleen?
Hij: jaaaaa *snik*

Dus heb ik uitgelegd dat ik hem welkan horen en dat ik gewoon beneden in de kamer ben en niet weg. En toen is hij meteen heerlijk gaan slapen.

Zou hij nu echt een hele tijd gedacht hebben dat we echt weg gaan als hij gaat slapen? :@
Ik vond het zo sneu!
pi_85861873
Leander ;( O+

Eli gefeliciteerd met je verjaardag!
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:15:33 #229
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85863691
Leander :* wat sneu vent. Hopelijk ish et nu goed.

Eli *O* gefeliciteerd.

Ticootje, vooruitgang in het slapen is er dus wel. Kleine stapjes? Of heb je zelf het gevoel dat het nog steeds teveel strijd is?

Hier alles goed. Maud heeft een heerlijke 'vakantie' gehad bij opa samen met Fleur en mij.
pi_85863717
Ik vind het goed zo!

Ik vind het heerlijk dat ze gewoon weer om 8 uur naar bed gaat en dat ik dan nog wat avond voor mezelf heb. Dat ze in de nacht bij ons komt liggen vind ik niet erg, M. ook niet. Dat is voor later.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:22:04 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85863848
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het goed zo!

Ik vind het heerlijk dat ze gewoon weer om 8 uur naar bed gaat en dat ik dan nog wat avond voor mezelf heb. Dat ze in de nacht bij ons komt liggen vind ik niet erg, M. ook niet. Dat is voor later.
Super!

en succes om half 12 bij de VK
pi_85863881
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:22 schreef chacama het volgende:

[..]

Super!

en succes om half 12 bij de VK
Het zit m in dat ze gewoon nog wakker wordt en niet doorslaapt. Dat doorslapen komt vanzelf, dat kan ik niet afdwingen. Zodra ze dat doet heb ik gewoon een kind dat de hele nacht in haar bedje slaapt.
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:26:04 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85863959
Daar zou ik ook geen probleem van maken. Maud heeft zo af en toe ook nog van die fases. Dan ligt zo ook halverwege de nacht tussen ons in. En de ene keer is dat op half 1 en de volgende keer om 4 uur. Ze is dan echt bezig met een sprong te maken. Meestal met een week of 2 is het dan over en slaapt ze weer door. Vanochtend was het ook kwart voor 8 voordat ze wakker werd, maar vannacht is ze wel in paniek wakker geworden. Ze was met het licht aan gaan slapen en dat had ik met naar bed gaan uit gedaan. Om half 1 dus volle paniek want ze zag niet. F. heeft het licht aan gedaan en ze is verder gaan slapen.
pi_85864172
Freecell, toch handig als ze dingen kunnen vertellen. Hopelijk gaat Leander weer als een roosje slapen!

Tico, zolang het voor jullie geen probleem is, zou ik er ook geen groter drama van maken. Dat doorslapen komt ooit wel eens..

Ik heb dit weekend zo genoten van Chris en zijn neefje (1,5).. Ze waren allebei wat aan het spelen. En ze waren zo lief voor elkaar. Dan gaf het neefje Chris een dikke knuffel, dan Chris het neefje een dikke zoen. Of een auto toen neefje viel. Echt zo lief allebei O+

Chris lijkt ook een beetje over zijn beestjes angst heen. Vorige week al de hamster bij een kennis geaaid. Maar dat lijkt nog op onze eigen gerbil. Nu ook de poezen bij mijn ouders waar hij eerder echt bang voor was. Echt spontaan, zonder aansporen aaide hij een kat die ik net aan het aaien was. En hij heeft jonge poesjes geaaid en vastgehouden.

Ergens heb ik het idee dat mijn peuter weer een stukje gegroeid is in zijn koppie O+
pi_85864479
Ik ga ervan uit dat als ze een jaartje of 14/15 is dat ik haar kan terugpakken door gewoon om 9 uur te gaan stofzuigen op zaterdag }) }) })
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:06:37 #236
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85865030
Klinkt goed DF!

Vast wel Ticootje. Of je moet er zo een krijgen als ik was. Die om half acht op zaterdag op de fiets zat voor d'r hobby.
pi_85865108
verplichte bijbaan in de vorm van een krantenwijk :)
pi_85865238
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:09 schreef simmu het volgende:
verplichte bijbaan in de vorm van een krantenwijk :)
priscil moest afgelopen zaterdag om 7 uur beginnen bij de ah! Dat is de payback!
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:24:54 #239
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85865601
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

priscil moest afgelopen zaterdag om 7 uur beginnen bij de ah! Dat is de payback!
:D Tenzij dan het hele huis wakker is en jij nog om half 7 een kopje thee staat klaar te maken.
pi_85865640
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef chacama het volgende:

[..]

:D Tenzij dan het hele huis wakker is en jij nog om half 7 een kopje thee staat klaar te maken.
nee, ze weet wel beter!
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:05:33 #241
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_85867023
Nou, net weer naar het consternatiebureau geweest. Er was een invalster en wederom kwam er de vraag of ze nog zo vriendelijk is naar andere mensen en op schoot wil zitten enzo. Dus ik zeg dat het allemaal reuze meevalt (en op schoot zitten?) en daarop zegt ze dat ze niet weet waarom het erin staat. Daarop zei ik dat ik het ook niet wist, maar dat ik ooit eens geklaagd had dat het naar de supermarkt lopen erg lang duurde als ze naar iedereen ging zwaaien en gedag zeggen.

Maar nu vraag ik me toch af wat er zo erg aan is dat er een aantekening over gemaakt is en het toch steeds weer terugkomt. Overigens mocht de mevrouw helemaal niks, niet naar de ogen kijken, ze wilde niet bij haar op het matje zitten, er mocht niet geluisterd worden, ze moest er niks van hebben als ze aan de andere kant van de tafel kwam :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_85867290
Dat is raar? :?
Als ze nou naar willekeurige mensen gromde, ok, maar dit kan bijna in de SIRE reclame over 'pas op, aardige mensen' :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:19:43 #243
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_85867527
Ik snap het ook niet zo goed. Maar als ik die wvk nog een keer krijg ga ik het mooi vragen, waarom dat steeds terug blijft komen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_85867689
Nou, op het KDV bij Chris is een meisje die heel erg naar mannen trekt, die klampt echt aan dan, ook bij mijn man. Ik vind het eigenlijk wel een beetje eng, ze zou zo met een andere man meelopen. Maar er zit een verschil tussen lief zwaaien, en echt meegaan met iemand..
pi_85867704
Daarom hou ik niet van CB's... Ze maken echt rare aantekeningen... Wat je ook zegt, het is toch nooit goed.
pi_85867845
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:24 schreef Ticootje het volgende:
Daarom hou ik niet van CB's... Ze maken echt rare aantekeningen... Wat je ook zegt, het is toch nooit goed.
het maakt enorm uit waar je zit. die in den haag toen vond ik ook maar zozo. hier ben ik heel tevreden over ons cb. ze houden rekening met alles wat er gebeurd is zonder overdreven te doen, vragen worden altijd eerlijk beantwoord (inclusief de mededeling "oj, nou vraag je me wat. ik weet het niet, zal het navragen") en hebben algeheel het beleid dat moeders het het beste weet :)

laatst kreeg sangdrax een tijdschrift in zn handen geduwd voor werkende moeders, ik vroeg wat ik daarmee moest "want ik werk toch niet?" en kreeg ik als antwoord: "jij werkt toch wel! hoe wilde je het dan noemen om voor die twee te zorgen!"
pi_85869414
Gaan slapen is hier ineens ook niet meer nodig! En dat komt door het buurmeisje wat 3 jaar oud is en om 10 uur nog buiten loopt te bleren en spelen.. Shenaya kan zichzelf dus heerlijk wakker houden. Als ik Nanique op bed ga liggen zit mevrouw nog rechtop in bed!
Heb me erbij neergelegd maar ze moet wel in haar bed blijven van ons want als we gaan kijken of haar eruit halen slaapt ze de hele nacht bij ons..
Zo af en toe mag ze best wel bij ons slapen maar niet elke keer..

Wij moeten met Shenaya vast binnenkort weer naar het CB toe is alweer bijna een jaar geleden.. Nog 3 maandjes dan word ze alweer 3!! Morgen gaat ze voor het eerst naar de PSZ!
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:01:36 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_85870972
Oh jongens, mijn kind wordt groot. :o O+ :{
Hij is al de hele ochtend op zijn kamer aan het spelen. En nu na zijn boterham (die hij eigenlijk óók boven wilde eten }:| ) is hij weer meteen naar zijn kamer toe. Ik vind het maar saai.... :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:04:44 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85871093
Da's niet leuk dat ze zo lang wakker is. heeft ze er overdag last van?

En naar de psz O+ het is zo leuk om dan de ontwikkelingen te zien.

Simmu, klopt. Elk CB is anders. Ik baal er van dat ons CB gemeentelijk is gefuseerd. Normaal hadden we er eentje op het dorp. Nu moest ik met Maud naar een vreemde. Zit er aan te denken om de CB-arts van hier aan te spreken (moeder van een vriendin van Fleur) om over de ogentest te praten en evt. met haar erbij te oefenen en dan voor haar te vragen met een afspraak. Misschien dat het voor Maud vertrouwder is dan.

scherm te lang open: Ohhhh, Moonah. tijd gaat zo ontzettend hard he? zo mooi om te zien hoe zelfstandig dat ze zijn geworden in die bijna 4 jaar. maar, saai is het wel. Ik kan tegenwoordig gewoon een boek lezen. :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:09:23 #250
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85871245
Ik heb eigenlijk hele goede ervaringen bij het cb. Alleen is 'onze arts' langdurig absent nu. -O- Best gek, ik ga me dan toch afvragen waarom enzo (overspannen? ernstig ziek? ...?).

Ik heb zelfs eerder het idee dat ze soms wel wat meer mogen opschrijven. Toen ze laatst weer vroegen hoe lang de vader was, heb ik nadrukkelijk gezegd: "De kinderen zijn van een donor, misschien is het handig om dat ergens te NOTEREN."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')