quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:03 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook maak maar een mooie kamer voor mij
Whoopsquote:
Kan je die plant niet naar boven laten groeien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan neem ik de voogdij over onze passievruchten.
En je bent mij vergetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef apij4125 het volgende:
[..]
knevelt werkt bij mij ook partime in het leger
Dottey schrijf alles op :/quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je bent mij vergeten
Oh en ik wil graag naar de 19e verdieping verhuizen. Ik vind mijn buren niet zo gezellig.
Nee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kan je die plant niet naar boven laten groeien?
Niet alles. Bovendien is er een rechtzaak bezig om de medische dienst onder de medische dienst te behouden en niet door het leger te laten opslokken.quote:
kijk nog eens goed! Die stond er al!quote:
Het was speelgoed voor de kinderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:13 schreef Flippiee het volgende:
OV ik was vergeten te melden. Dat je je wapens moet inleveren bij de balie
Die kwam ik tegen bij fouilleren
Zal ik dan terug komen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik denk dat ik eens ga kijken of ik de woning naast de mijne ook kan huren. Wellicht dat ik iemand samen kan wonen om de kosten te drukken.
Sorryquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
kijk nog eens goed! Die stond er al!
Ik ben geen jojo! Een beetje verhuizen en stampvoeten....quote:
Dat was dan niet duidelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het was speelgoed voor de kinderen
Hoe?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben geen jojo! Een beetje verhuizen en stampvoeten....
doe je best eerst maar weer eens
Ik neem wel de baan als portier. Fouillerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet alles. Bovendien is er een rechtzaak bezig om de medische dienst onder de medische dienst te behouden en niet door het leger te laten opslokken.
Mevrouw, mocht u interresse hebben in een baan in de zorg dan dient u dit schriftelijk verzoek te richten aan Dokter HaJee.
mvgt Zuster Dottey
Goed plan, ik kom ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef Dottey het volgende:
Ik ga even pauze nemen. Op mijn eerste werkdag raak ik zo nog een beetje overspannen met het uitdelen van huissleutels en het binnen laten van onze binnenhuisarchitect. Om dan ondertussen ook nog pleisters te plakken en hartjes te lijmen heb ik wel voldoende energie nodig.
Ik ga mijn boterhammetjes even in het speeltuintje opeten.
Prima, kunt u dan wel een foto maken van u in uw uniform?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik neem wel de baan als portier. Fouilleren. Behalve als ik als zuster weer aan de slag kan in het leger
Groeten.
U bent aan de achterzijde van de flat geplaatst.quote:
Sleutel van de 7de verdiepingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:36 schreef xLocoo het volgende:
mag ik ook een kamer?![]()
hier is het fototje :
[ afbeelding ]
maakt mij niet uit waar je het zet
STYLIST ik wil hulpquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Prima, kunt u dan wel een foto maken van u in uw uniform?
U kunt ook hulp vragen aan de stylist.
Maar natuurlijk! Als u voor 16:00 uur bestelt, heeft u het dezelfde dag nog in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |