Afschietenquote:
Heb je al veel gedaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was al sinds half 9 wakker hoor.
Niks, noppes, nada.quote:
Da's niet veelquote:
Ik was ook in Eindhoven, maar heb noch Vlarp noch Tha_Erik gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was ook in Eindhoven vandaag, maar heb je niet gezien.
Een collega bleek toch op jongens te vallen.quote:
Ah, en jullie hebben een datequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een collega bleek toch op jongens te vallen.
(dat doet m'n gaydarzelfvertrouwen dan wel weer goed)
Neequote:
ik ook niet.. vandaar dat ik maar eens iets multiculti achtigs riepquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Je killt het topic. Ik weet namelijk niets te zeggen.
Nou ja, ik had best nog op Bart willen reageren met iets wat ongetwijfeld enorm leuk geweest zou zijn als ik daar de kans voor gekregen had, maar toen kwam jij er tussen en snoerde me de mond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ook niet.. vandaar dat ik maar eens iets multiculti achtigs riep
jaaaaajaaaaa... ZO zou ik het ook gezegt hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik had best nog op Bart willen reageren met iets wat ongetwijfeld enorm leuk geweest zou zijn als ik daar de kans voor gekregen had, maar toen kwam jij er tussen en snoerde me de mond.
Wat is boyish?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NeeHij heeft al 2 jaar een vriend
(en is een beetje te boyish)
Het wachten is op een andere kerel van m'n werk
quote:
ik heb geen flauw idee!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
Wat betekende het eigenlijk wat je zei Xiance?
Euhm... je jochieachtig... Zo'n gezichtje dat nog echt volwassen moet worden zeg maar...quote:
meestal is dat iemand van 50+, vaak ook nog behaard..quote:
Oh meer boyish versus manish, ik dacht eerder aan boyish versus girlishquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... je jochieachtig... Zo'n gezichtje dat nog echt volwassen moet worden zeg maar...
nee meer naast Manish inderdaad... ik moet geen girly boy hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh meer boyish versus manish, ik dacht eerder aan boyish versus girlish.
Waar woonde je ookalweer? Amsterdam? Want als ik je dan ontbijt moet komen brengen is het geen ontbijt meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heel goed Erik, wat kom je me brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |