Nieuw in Nederland? (gezien jouw spelfouten)quote:
Ik zou ze allemaal even nalopen als ik jou wasquote:
Het zijn wel sadisten he... ze wensen je nog meer tandartsbezoeken toe?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:20 schreef Steve het volgende:
Lieve kaart en veel snoep gekregen als afscheid.![]()
En dat na 2 weken.
Dat zei ik ook al.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn wel sadisten he... ze wensen je nog meer tandartsbezoeken toe?
quote:
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...Maar dankje!
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan, ja, het licht allemaal nog wel gevoelig maar heb me tog maart aangemelt... Wel nog eng ensow...Maar dankje!
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Waxxer doet altijd voorkomen alsof het goedbedoeld en liefig en onbewust is, maar het is net zo'n grote bitch.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?
Dat wil ik best ook gewoon zeggen hoor. TheVulture is een bitch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
impliceer jij nou dat ik een bitch ben?
Ja maar dat maakt me niet uit want ik vond jou toch al niet aardigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wil ik best ook gewoon zeggen hoor. TheVulture is een bitch.
Ja, nou, mijn eerste hallo was mijn derde reintegratiepoging.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Waxxer doet altijd voorkomen alsof het goedbedoeld en liefig en onbewust is, maar het is net zo'n grote bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |