Gelukkig heb ik ook genoeg zelfspot hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef Steve het volgende:
Nou je zegt wel vaker vrij lullige dingen, maar dan leuk ingepakt.
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer is misschien wel de sneakiest bitch hier.
Welnee joh!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.![]()
Tóch?!
Ik bedoel dus dat af en toe porren geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, om hysterie van de ander te voorkomen, een beetje porren kan af en toe geen kwaad.![]()
Tóch?!
Jaaa ach, nou ja...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe niet zo geslagen-honderig. Dat misstaat je.
Vlarp komt naar je tóe deze zomer!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:44 schreef Steve het volgende:
Bijna weekend.
En niet hoeven reizen dit weekend.Denk ik.
Heb je al een pad van broodkruimels uitgestrooid?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je al een pad van broodkruimels uitgestrooid?
quote:
quote:
quote:Er zit hier een verdachte vogel te loeren naar het broodkruimelspoor van het nog af te leggen pad. Zullen we #gebradenduif eten vanavond?
Sterker nog, ze heeft twee profielen, allebei met een vriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef wonderer het volgende:
Oh kutMijn moeder heeft facebook ontdekt.
hallo! ben bijna 17 al!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef creno het volgende:
ow, stecky, hoe oud ben jij ? Je weet toch wel dat jonge geitjes nog steeds een fokverbod hebben hè ! Dat staat op nu.nl
Ik ben twee keer zo oud.quote:
17 plus eh 17 is eh, 17 plus 2 is 19, dan blijft er 15 over dus dan is 19 plus 1 om het makkelijk te maken (rond getal) is dan 20 dan blijven er veertien over en dan 20 dus plus eerst eens een paar om dan later te zien is 22 en dan blijven er 12 over en... Tjee...quote:
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik trek me wel even terug, dan kunnen jullie weer zo'n leuk eentweetje vormen zoals gebruikelijk.
Goed, en met jou? Weet je al iets meer over je-weet-wel, of is dat nog onzeker?quote:
Zoals jij met Ang3l?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik trek me wel even terug, dan kunnen jullie weer zo'n leuk eentweetje vormen zoals gebruikelijk.
Zoietsquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoiets. Ik zou het ook erg waarderen als men zich dan even terugtrekt.
Dan ken je me niet goed. het is eerder KEL-materiaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik krijg hier allerlei KPD-achtige visoenen bij.
Ik ken je idd niet goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ken je me niet goed. het is eerder KEL-materiaal.
Ik wou dat iedere winkel gratis wifi had.quote:
Nee nee nee, je doet het ook helemaal verkeerd....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
17 plus eh 17 is eh, 17 plus 2 is 19, dan blijft er 15 over dus dan is 19 plus 1 om het makkelijk te maken (rond getal) is dan 20 dan blijven er veertien over en dan 20 dus plus eerst eens een paar om dan later te zien is 22 en dan blijven er 12 over en... Tjee...
Ja... Idd je hebt gelijk. Great_Expectations, hoe oud ben jij eigenlijk..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |