quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef Great.Expectations het volgende:
En een halve ochtenderectie.
hallo mein shatz!quote:
stroekie bloostquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
hallo mein shatz!
* Xiance kust Stroekie op zijn beide wangen
Halve maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef Great.Expectations het volgende:
En een halve ochtenderectie.
Weekend is toch nog niet voorbij? Wie weet wat er vanavond allemaal nog gaat gebeuren...quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Stecky het volgende:
weekend was weer te vet! die van jullie ook?!?
Je hebt je schaamharen geteld?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Stecky het volgende:
weekend was weer te vet! die van jullie ook?!?
Jammer dat ik er een keer niet wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Stecky het volgende:
[..]
nee joh in de lollipo geweest, zo vet!
Gewoon de p nog een keer intoetsenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Stecky het volgende:
Ja daar moet nog een p achter maar weet nie hoe!
My brain is melting.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Stecky het volgende:
Ja daar moet nog een p achter maar weet nie hoe!
Ik ben benieuwd voor hoe langquote:
nee alleen tegen nieuwkomers die niet kunnen spellen... maar als je de eerste twee weken overleeft word ik aardigquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee alleen tegen nieuwkomers die niet kunnen spellen... maar als je de eerste twee weken overleefd word ik aardig
Ik dacht dat ik een voltooid deelwoord nodig hadquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, gevalletje pot verwijt de ketel. Of moet ik zeggen: 'nicht verwijt de ketel'. SNAP JE 'M?![]()
Zeg ben jij eigenlijk al eens goed gepakt?quote:
Tomasso was toch redelijk cute?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Vlarp het volgende:
De grootste faal is dat ik al 20 minuten op het station sta te wachten op Tomasso, maar hij de tijd was vergeten!
*start That's what friends are for in*
Je hebt gelijk, popje van mequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Steve het volgende:
Had je naar me moeten luisteren en meteen naar het terras moeten gaan.
Hoezo, bied je je aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg ben jij eigenlijk al eens goed gepakt?
Als ik me niet vergis las ik een paar topics geleden dat Stecky bijna 17 is... dat is best strafbaarquote:
quote:
Overkomt de besten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een voltooid deelwoord nodig had
Nee hoor ,zestien is legaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis las ik een paar topics geleden dat Stecky bijna 17 is... dat is best strafbaar
oh dan ben je of heel jong of niet veel gewent.....?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Stecky het volgende:
[..]
nee joh in de lollipo geweest, zo vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |