abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125226633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Hmm, nog niet veel van gemerkt. Ze zullen dan ook niet zo blij zijn als ik m'n depots op kleine huisjes gooi? ;) Scheelt soms wel 1000,-
Je kunt je depots ook gewoon op gras gooien, is nog goedkoper. Een park slopen is minder erg dan een gebouw.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125267793
Eerste crash :{ net nu ik lekker bezig was ;(
pi_125272624
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef Morthill het volgende:
Eerste crash :{ net nu ik lekker bezig was ;(
Ik ga de oplossing die hier staat proberen: http://www.cimexchange.co(...)-many-heap-sections/ ( -force-opengl bij de start-opties)
dag
  zondag 14 april 2013 @ 23:26:59 #104
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_125293513
Ik vind de depots erg klein.
Een beetje trambaan heeft 22 trams nodig, zeker met een 30m interval.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_125342081
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je kunt toch meer dan 8 trams kwijt in een klein depot, of gaat het dan fout met het onderhoud/ betrouwbaarheid van je trams?
pi_125344167
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dan moet je anders je trambaans aanleggen. Want mijn drukste lijnen, waarop tot 4 trams per uur rijden, heb ik genoeg aan zo'n 18 trams.

Die limiet is trouwens qua onderhoud, je kunt er gerust meer kwijt. Alleen niet op hetzelfde moment.
pi_125370696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dan moet je anders je trambaans aanleggen. Want mijn drukste lijnen, waarop tot 4 trams per uur rijden, heb ik genoeg aan zo'n 18 trams.

Die limiet is trouwens qua onderhoud, je kunt er gerust meer kwijt. Alleen niet op hetzelfde moment.
Ik hou van lange lijnen die elkaar feeden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_125372106
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik hou van lange lijnen die elkaar feeden.
In die eerste stad zijn de mijne niet langer dan 1 eiland van noord naar zuid. En dan leg ik tussenverbindingen aan.
pi_125373486
Wat een hoog cijfer zeg bij de review, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaar teleurgesteld in deze titel. Wat een hoog cijfer zeg, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaaaar teleurgesteld in deze titel.
Interface is in elkaar gezet door iemand die het beter bij programmeren had moeten houden.
Ook de muziek is gemaakt door iemand die beter geen muziek zou maken.
De gameplay is praktisch hetzelfde als voorgaande games alleen nu onrealistischer. Sinds wanneer bouwt een stad zich om een buslijn, kom op zeg.
Laatste keer dat ik het speelde had ik ook elke 10 seconde een korte freeze

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ja leuk dat ze naar de community luisteren, anders zorg je er gewoon eerst voor dat het spel fatsoenlijk te spelen is voordat je het uitbrengt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_125376260
Mensen verhuizen naar een plek waar het prettig wonen is, goed ov is daarbij wel handig. Niks onrealistisch aan volgens mij. En na 11,5 uur heb ik 0 freezes en 1 crash meegemaakt. Geen driver-problemen?
pi_125377270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat een hoog cijfer zeg bij de review, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaar teleurgesteld in deze titel. Wat een hoog cijfer zeg, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaaaar teleurgesteld in deze titel.
Interface is in elkaar gezet door iemand die het beter bij programmeren had moeten houden.
Ook de muziek is gemaakt door iemand die beter geen muziek zou maken.
De gameplay is praktisch hetzelfde als voorgaande games alleen nu onrealistischer. Sinds wanneer bouwt een stad zich om een buslijn, kom op zeg.
Laatste keer dat ik het speelde had ik ook elke 10 seconde een korte freeze

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ja leuk dat ze naar de community luisteren, anders zorg je er gewoon eerst voor dat het spel fatsoenlijk te spelen is voordat je het uitbrengt.
Interface ben ik met je eens dat hij nog onhandiger is dan cim1. En vooral dat niemand aan edgescrollen heeft gedacht vebaast mij.

Overigens vormt een stad zich zeker langs OV. Bij buslijnen valt dat nog wel mee maar zeker railverbindingen hebben een grote invloed.

Overigens ook hier nog 0 crashes of freezes meegemaakt,.

@Morthill:
Zo heb ik het ook gedaan, toch had ik al snel veel trams nodig.

Overigens vind ik de tijd wel langzaam gaan.
pi_125386069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef Morthill het volgende:
Heb me er al een weekje best mee vermaakt, maar de game is nou ook weer niet zo gaaf. Maar goed, oppervlakkige review, waarin zowel de goede en helemaal de slechte kanten niet uit de verf komen, dan kom je wel tot een 8.
Apart, welke goede en slechte kanten komen niet naar voren? Muziek is kut, leercurve is "kloot maar aan" en het is lekker uitgebreid qua mogelijkheden (schema etc). Er zal vast meer uitkomen als je het een maand speelt, maar helaas, er dringen alweer andere spellen. Ik zie hier dezelfde dingen langskomen als in de review, zoals bv het niet kunnen scrollen met de muis. Bizar overigens dat dat anno 2013 nog mag :P

Nog geen crash gehad overigens, op Mac dan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125387441
Tsja, sommige mensen hebben een maand nodig om goed te testen, anderen doen dat in een week :7
pi_125387980
gisteren gekocht voor 16 euro en ff een uurtje in sandbox modus lopen spelen. als newbie is het wel erg zoeken hoe alles werkt maar dat leer je vanzelf hoe meer je speelt.

grafisch is het redelijk en mijn nieuwe pc trekt alles goed in highest res. binnenkort maar eens een paar avonden dieper induiken!
Hooray for boobies!
pi_125388486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

@Morthill:
Zo heb ik het ook gedaan, toch had ik al snel veel trams nodig.

Overigens vind ik de tijd wel langzaam gaan.
Mjah, verkeer loopt soms vast. Moet je kijken waar de problemen zitten en eventueel bruggen/tunnels aanleggen. Werkt bij mij fantastisch.
pi_125397550
Afgelopen week voor 14 euro gekocht, en later nog die paar bussen, trams en halte voor 5 euro bijgekocht. Wel ietwat lame dat die er niet al gewoon in zitten.

Wat wel jammer is, is dat je je lijnen toch echt niet te lang moet maken. 5 a 10 haltes voor bus, 10 a 15 voor tram en je zit wel op de max.

Zelf bouw ik graag een paar mega-lijnen die alle kleinere lijnen raken, maar hier is dat niet echt een optie, je moet echt veel hele kleine lijnen bouwen, dan komt het wel goed. Dat is wel jammer.

Verder erg leuk, al flink wat speeluren er op zitten.
pi_125401823
Metro, want: fuck yeah!
pi_125404955
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen week voor 14 euro gekocht, en later nog die paar bussen, trams en halte voor 5 euro bijgekocht. Wel ietwat lame dat die er niet al gewoon in zitten.

Wat wel jammer is, is dat je je lijnen toch echt niet te lang moet maken. 5 a 10 haltes voor bus, 10 a 15 voor tram en je zit wel op de max.

Zelf bouw ik graag een paar mega-lijnen die alle kleinere lijnen raken, maar hier is dat niet echt een optie, je moet echt veel hele kleine lijnen bouwen, dan komt het wel goed. Dat is wel jammer.

Verder erg leuk, al flink wat speeluren er op zitten.
Dat heb ik zelf dus ook. Met de metro gaat dat wel.

Overigens wat heb je gekocht want ik vind nergens dlc op hun site?
pi_125405026
Omdat de metro nooit vast zit in het verkeer en veel meer passagiers kan vervoeren.
pi_125408361
Dat bouwen van een metro doe ik wel eens een keer in de sandbox :+ Nu te ingewikkeld.
dag
pi_125410334
Ja, het is even wat aanklooien en het kost een fortuin. Maar de voordelen zijn enorm :Y
pi_125414279
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Store in het hoofdmenu van het spel?
pi_125416150
DLC van deel 1 neem ik aan
pi_125417464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ga in-game naar 'store' :)
pi_125430860
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ga in-game naar 'store' :)
Daar stond bij mij nog niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')