Je vergeet wat?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik kan niet bannen![]()
of bedoel je dat niet?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:01 schreef TUFKAL het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door murp op 19-08-2010 22:04 ]
goei plaatjenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef junkiexp het volgende:
En deze natuurlijk de fok collatie :"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef timmmmm het volgende:
O, en jij hoort dus écht niet bij de ONZinteeltkliek, daar was je lang niet leuk genoeg voor, en te newb. So go fuck yourself, retard.
Daar zal je het hebben, bonje in de kliek.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef timmmmm het volgende:
O, en jij hoort dus écht niet bij de ONZinteeltkliek, daar was je lang niet leuk genoeg voor, en te newb. So go fuck yourself, retard.
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Het is pas écht een kliek als je er niemand bij wil hèquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar zal je het hebben, bonje in de kliek.
Newbquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is pas écht een kliek als je er niemand bij wil hè
Maar ik hoop dat je al langer dan 2 jaar op fok bent ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihihihihihihihihihihihihh, wat een dis, jongens
Ik ben nog maar 2 en een half, dus hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat je al langer dan 2 jaar op fok bent ?
Jij hebt de KLBkliek verkozen, je hebt op het verkeerde paard gewed. Helaas.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn de voordelen van zo'n kliek en hoe kom ik erbij?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 2 en een half, dus hoe kan dat dan?
Als je trouwe member bent van de skaaips waar ook volksliederen worden gezongen. Binnenkort op de stoel bij de zilverladyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn de voordelen van zo'n kliek en hoe kom ik erbij?
Waar zie jij KLB dan? Er is niet zoiets als een KLB. Leugens, allemaal leugens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt de KLBkliek verkozen, je hebt op het verkeerde paard gewed. Helaas.
Die kutskaaip ik mocht niet eens Arctic Monkeys draaien. Ik kom daar nooit weer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je trouwe member bent van de skaaips waar ook volksliederen worden gezongen. Binnenkort op de stoel bij de zilverlady
Voor het gewone volk niet nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar zie jij KLB dan? Er is niet zoiets als een KLB. Leugens, allemaal leugens.
Ja lekker fijn als 20 mensen muziek draaien, doe dan even mutenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die kutskaaip ik mocht niet eens Arctic Monkeys draaien. Ik kom daar nooit weer.
Dat dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja lekker fijn als 20 mensen muziek draaien, doe dan even muten
Maar word je onz mod of hoe zit dat ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor het gewone volk niet nee.
Volgens mij is hier iemand jaloers omdat ie niet weet hoe ie op skype kan komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Skype was sowieso geen kliek, meer een naaikransje
Elitaire lul.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor het gewone volk niet nee.
Wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Er is maar 1 inteeltkliek, en Skype hoort daar niet bij
En daar hoor jij niet bij met je gezwets.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is slechts 1 echte inteeltkliek in ONZ.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen joh kutnoob![]()
Ga lekker je stoffige kankerforum modden als je hier niet normaal als 19 jarige kan reageren .
De blauwe heeft een punt uiteraard. Of dacht jij door het bazelgeneuzel dat jij boven het gewone volk uitstak ofzo?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen joh kutnoob![]()
Ga lekker je stoffige kankerforum modden als je hier niet normaal als 19 jarige kan reageren .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |