Futurumshop levert snel, mits het product op voorraad is. Grote kans dat je ze inderdaad vrijdag krijgtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:43 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb normaal 43 dus heb ze een maat groter gekocht. Hoop dat het goed is en ze vrijdag dan binnen heb, anders Zaterdag naar de winkel en kan ik pas zondag fietsen.
Mooie fiets wel hoor, veel plezier er meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef foetre het volgende:
Ik heb vandaag me fiets opgehaald.Toch een trek 2.3 omdat ze de 2.5 niet meer in mijn maat hadden.Als ik ooit nog een leuke aanbieding voor de ultegra zie komt dat er onder.
Gelijk ook maar nieuwe schoenen gehaald Sidi Genius 5.5 carbon.
[ afbeelding ]
Het is een 54 .Niet al te groot dus.Ik heb de schoenen in titanium.Wit hadden ze niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Mooie fiets wel hoor, veel plezier er mee.
Welke kleur zijn je schoenen? Toch wel matchend met je fiets heh?
edit: Klein framemaatje zeker of niet? Die wielen zien er echt megagroot uit in dat frame namelijk..
Dat is niet zo heel klein, ik heb zelf een 56.. Misschien optisch bedrog omdat je fiets aan de muur hangt dan..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Het is een 54 .Niet al te groot dus.Ik heb de schoenen in titanium.Wit hadden ze niet meer
Dat zou kunnen.Maar zo staat ie in ieder geval niet in de weg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel klein, ik heb zelf een 56.. Misschien optisch bedrog omdat je fiets aan de muur hangt dan...
Ik heb wel een tasje, maar wel een veel kleiner exemplaar..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dan ook maar mijn fiets , 2e hands gekocht
Wat hebben jullie? wel een tasje onder zadel of geen? vindt het niet zo mooi, maar wel handig uiteraard
Het is dan ook nogal een hutkoffer die je onder je zadel hebt. Er zijn ook hele slanke zadeltasjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie? wel een tasje onder zadel of geen? vindt het niet zo mooi, maar wel handig uiteraard
ik heb opzich nog wel wat tips, maar dan moet je me eigenlijk wel eerst even vertellen wat precies de bedoeling is. Dus hoe vaak fiets je of wil je gaan fietsen? Wil je ook wedstrijden gaan rijden of lange toertochten oid? etcquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:10 schreef cafca het volgende:
Hey, kenners, ik heb ook een vraagje: Ik ga eindelijk mijn ouwe trouwe Koga Gran Winner met stalen frame omruilen voor een wat moderner model.
Mijn fietsemaker heeft een aantal tweedehands fietsen staan, waaronder een Gazelle Squadra Gold line en een Batavus Course, beiden voor een redelijk prijsje.
Echter, voor 150 euro meer kan ik ook een nieuwe Koga Myata Flyer kopen.
Sowieso ga ik op allemaal ff een stukje fietsen, maar hebben jullie verder nog tips?
Je topkoffer zit verkeerd omquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef Dirkos1987 het volgende:
Stuur lint is al besteld , dat vond ik zelf ook haha zal eens kijken voor klein tasje!
Puur recreatief, zo'n 2x per week een uurtje of 2, af en toe een toertocht, en ik speel met het idee om volgend jaar Alpe d'Huzes te gaan fietsen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
ik heb opzich nog wel wat tips, maar dan moet je me eigenlijk wel eerst even vertellen wat precies de bedoeling is. Dus hoe vaak fiets je of wil je gaan fietsen? Wil je ook wedstrijden gaan rijden of lange toertochten oid? etc
En wat mag het ongeveer kosten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Puur recreatief, zo'n 2x per week een uurtje of 2, af en toe een toertocht, en ik speel met het idee om volgend jaar Alpe d'Huzes te gaan fietsen.
Het is een stalen frame van vóór 1990, met frameschakeling, bovendien nét iets te groot. niet echt meer de moeite van het upgraden waard, lijkt mequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoe goed past het Gran Winner frame je? En rij je er lekker op? 2x ja bij een budget van750-1000 zou ik zeggen upgraden die hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |