Goede tips, ik ga naast marktplaats ook maar tweedehands.nl/be in de gaten houden. Ik kom regelmatig in België, dus dat is ook nog ene optie. Mocht je wat weten, ik ben op zoek naar een fiets met 64cm frame, niet al te oud en minimaal 105 afgemonteerd. Verder is de eis shifters aan het stuur. Ik zag pas een aardige Bull's Harrier weggaan voor 500,-, dat was wat ik zocht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:17 schreef Narcotical het volgende:
Waar ben je precies naar op zoek?
Een nog redelijk nieuwe 2e hands fiets, of mag het ook een stalen fiets zijn van bv 20 jaar oud?
Welke omgeving woon je en tot hoever van huis vandaan wil je gaan?
Er zijn wel grote maten fietsen te vinden op marktplaats, alleen moet je het dan soms iets verder van huis zoeken of het geluk hebben dat je er precies eentje tegen komt die er nog niet te lang op staat. Ik kan je dan ook aanraden om zeker elke 2 dagen even te kijken of je al nieuwe fietsen ziet staan..
ex computer en sensor zou ik 350 kwijt zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Goede tips, ik ga naast marktplaats ook maar tweedehands.nl/be in de gaten houden. Ik kom regelmatig in België, dus dat is ook nog ene optie. Mocht je wat weten, ik ben op zoek naar een fiets met 64cm frame, niet al te oud en minimaal 105 afgemonteerd. Verder is de eis shifters aan het stuur. Ik zag pas een aardige Bull's Harrier weggaan voor 500,-, dat was wat ik zocht.
Verder, Foetre post een setjes accessoires die ik ook nodig zou hebben (op de km teller na), met wat voor een budget moet ik rekening houden voor een kledingssetje + pedalen?
Het beste kun je dan een hartslagmeter kopen (heb je al voor een paar tientjes) en met hartslagzone's gaan trainen. Dit is een site met goede informatie daarover: http://www.zitvlees.nl/index.php?id=2000quote:Op maandag 30 mei 2011 10:40 schreef GimmeGore het volgende:
Sorry, ik ben lui en heb niet alles doorgelezen.
Ik zoek geen tips voor onderhoud of het kopen van nieuwe banden.
Hell, mijn fiets heeft 2 tientjes gekost (een ouwe Giant Supreme Tourer) en ik ben zielsgelukkig met het feit dat ik weer een fiets heb die ook nog eens lekker fietst.
Op mijn ouwe fiets (ook een oud beestje, een RIH die ouder was dan ik zelf ben) heb ik ongetraind stukken van 60-100km gefietst.
Dit wil ik nu graag weer gaan doen, maar dit jaar wil ik toch eigenlijk liever een beetje een leidraad hebben van waar ik in vredesnaam mee bezig ben.
Dus (ja, hier komt eindelijk de vraag) iemand tips/sites met trainingsschema's oid die me beter op weg helpen met mijn conditie opbouwen dan een beetje at random op de fiets springen en wel zien waar ik uitkom?
Ik heb altijd geleerd dat die plaatjes zonder speling niet al te fijn kunnen zijn voor je knieën.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef Narcotical het volgende:
Mijn FM wist mij te vertellen dat je met de plaatjes zonder speling ook eerder kans hebt van slapende voeten..
Ik heb volgens mij dezelfde pedalen, dit is gewoon SPD systeem.. Heeft zo'n beetje iedere fatsoenlijke webshop wel, bijvoorbeeld Futurumshopquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Het blijken geen spd-sl pedalen te zijn maar PD M520, nu zie ik op internet alleen maar volledige pedalen maar ik heb dus alleen de schoenplaatjes nodig, iemand een link voor me van een webshop? evt ook waar ze niet al te dure fiets schoenen hebben
Heb je die fiets nou al gekocht?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:06 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ultegra zit er op ja. hij is ong 1,5 jaar oud maar volgens de computer 2000 km mee gereden. dus zeer weinig.
Ook krijg ik er nog reserve bandjes bij , normale pomp, pomp met lucht patronen en fiets computer.
Wat je eventueel ook kan doen is schoenen die je graag wilt hebben passen in een winkel en dan uiteindelijk zo goedkoop mogelijk proberen te bestellen op internet, als je ze perse op internet wilt bestellen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb hem nu gekocht ja! moet nu nog schoenen hebben, plaatjes inmiddels besteld via internet
bedankt voor de hulp
vetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb hem nu gekocht ja! moet nu nog schoenen hebben, plaatjes inmiddels besteld via internet
bedankt voor de hulp
Heb je er wel rekening mee gehouden dat Shimano schoenen een maat kleiner vallen dan je "gewone" schoenen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb ze nu tegen alle adviezen van iedereen in toch op internet besteld, omdat ik nauwelijks tijd heb komende week om in de winkel te gaan halen en passen heb ik ze nu maar op de gok gekocht.
mochten ze niet goed zijn dan stuur ik ze terug en heb ik niet veel verloren.
Heb voor deze gekozen
http://www.futurumshop.nl(...)ce-sportschoen.phtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |