abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85541033
Nou ik heb de juf nog es gesproken en nu word ie helemaal mooi. Het is allemaal mijn schuld. Ik ben nu ineens te pusherig. Ik heb haar nu maar definitief verwijdert. Nadat ze sinds begin juni al een date afhoudt en nu mij de schuld gaat geven, terwijl ze wel gewoon naar de film, strand enzovoorts gaat in die tijd.

Toen ze in Juni werkte heb ik notabene gezegd ik wacht wel tot 16 juli als je vakantie heb kunnen we mooi daten, toen verzon ze een smoes en nu krijg ik de bal alsnog terug.

[ Bericht 11% gewijzigd door picardmike op 21-08-2010 13:09:55 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:13:49 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85541203
Héé Mike, leuk dat je er weer bent!

Te pusherig? Ik snap hier helemaal niets van, ik herken dat helemaal niet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85541496
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:04 schreef picardmike het volgende:
Nou ik heb de juf nog es gesproken en nu word ie helemaal mooi. Het is allemaal mijn schuld. Ik ben nu ineens te pusherig. Ik heb haar nu maar definitief verwijdert. Nadat ze sinds begin juni al een date afhoudt en nu mij de schuld gaat geven, terwijl ze wel gewoon naar de film, strand enzovoorts gaat in die tijd.

Toen ze in Juni werkte heb ik notabene gezegd ik wacht wel tot 16 juli als je vakantie heb kunnen we mooi daten, toen verzon ze een smoes en nu krijg ik de bal alsnog terug.
Ik begrijp hieruit dat zij steeds niet wilde afspreken, zij kennelijk geen excuses of smoesjes meer heeft nu en jou beschuldigd van pusherigheid? Wat een muts! :{w
pi_85541501
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:02 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met voorgaande reacties, het is niet wanhopig en creepy om dat al na een paar dagen te doen. Ik vind het zelf ook prettig, in plaats van eindeloos heen en weer emailen en/of MSN-en elkaar na een week bijvoorbeeld in het echt ontmoeten.
Dta betekent dus dat wij met zn allen nog een Fok! meet moeten houden.. We zitten al langer dan een week met elkaar te praten :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85541591
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:04 schreef picardmike het volgende:

Mike, waar woont ze? Want zoiets vergelijkbaars heb ik ook. Sterker nog .. die van mij is ook juf.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_85541682
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:33 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Mike, waar woont ze? Want zoiets vergelijkbaars heb ik ook. Sterker nog .. die van mij is ook juf.
Rotterdam-west.
UITGESCHREVEN
pi_85541766
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

Rotterdam-west.
Ok, dan vissen we niet in dezelfde vijver haha. Die van mij gaat al maanden zo... Ze geeft ook aan nooit tijd te hebben en veel te trainen. En dan toch wel vakantie vieren en naar vrienden toe ..
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:42:15 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85541812
Als iemand niet kan na een door mij voorgestelde datum, of een date afzegt, dan is er geen haar op mijn hoofd die dan nóg een keer iets gaat voorstellen. Zij kan dan en dan niet, of zij zegt af, allemaal prima..maar dan moet zij maar het initiatief nemen.

Ik zou er in ieder geval geen maanden achteraan hobbelen.
pi_85541876
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Silenus het volgende:
Als iemand niet kan na een door mij voorgestelde datum, of een date afzegt, dan is er geen haar op mijn hoofd die dan nóg een keer iets gaat voorstellen. Zij kan dan en dan niet, of zij zegt af, allemaal prima..maar dan moet zij maar het initiatief nemen.

Inderdaad, geen interesse is geen interesse..

Mocht ze nadat je zegt: doei, opeens wel willen afspreken gaat ze in de herkansing. Anders is het tabee..

De vijver is best vol :P
pi_85542073
quote:

Is idd ook niet echt handig, maar als je tegen iemand zegt om te gaan daten de volgende maand omdat ze het zo druk heeft en die dag zelf zegt dat ze met vriendinnen gaat fitnessen en ze dat echt niet af kan zeggen en vervolgens op vakantie gaat, kan ik moeilijk zeggen dat ze een leugenaar is. Maar ik heb toen wel gezegd dat ik niks meer voorstel. Dat was 16 juli zo'n beetje. Toen beloofde ze dat ze zelf nog met een voorstel kwam. Vervolgens toen ze eind juli terug kwam van vakantie, wist ze ineens van niks meer. Is nog een maandje verder gaan modderen en toen ik er over begon of ze nog wel interesse had, zei ze niet echt meer omdat ik te pusherig ben.
UITGESCHREVEN
pi_85542150
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:52 schreef picardmike het volgende:

[..]
Is idd ook niet echt handig, maar als je tegen iemand zegt om te gaan daten de volgende maand omdat ze het zo druk heeft en die dag zelf zegt dat ze met vriendinnen gaat fitnessen en ze dat echt niet af kan zeggen en vervolgens op vakantie gaat, kan ik moeilijk zeggen dat ze een leugenaar is. Maar ik heb toen wel gezegd dat ik niks meer voorstel. Dat was 16 juli zo'n beetje. Toen beloofde ze dat ze zelf nog met een voorstel kwam. Vervolgens toen ze eind juli terug kwam van vakantie, wist ze ineens van niks meer. Is nog een maandje verder gaan modderen en toen ik er over begon of ze nog wel interesse had, zei ze niet echt meer omdat ik te pusherig ben.
Man lekker boeiend. Ga de stad in, drink een biertje, next..
pi_85542231
quote:

[..]

Geen tijd en energie meer in steken... NEXT! ;)
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:01:08 #213
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85542250
Tsja dan mis je er ook niks aan Mike, dan is het gewoon een gek wijf. Win-win situatie, jij hebt je tijd/moeite niet verspild aan een date, en ze was sowieso al niks voor je.

Mijn tactiek was altijd 'nooit over een date beginnen'. Vrouwen vinden het op internet al snel raar als mannen niet meteen beginnen te jengelen om een date, dus denken ze ook dat je niet zo'n wanhopige mafklapper bent met blauwe ballen. Uiteindelijk gaan ze zelf voorstellen om te daten. Als een gesprek écht leuk is, dat je allebei echt denkt: Ja, wij hebben 'iets', een klik, vibe, achtig-ding, dan komt dat vanzelf wel tot een date.

Soms is een gesprek vlees noch vis, boe noch bah, hoed noch de rand (etc :'), dan kun je je wel afvragen hoe je haar tot een afspraakje moet verleiden maar de vraag is eigenlijk 'wil ik eigenlijk wel met haar afspreken?'.
"Gewoon gezellig" is natuurlijk niet genoeg, met bijna elke vrouw is het wel "gewoon gezellig". Het gaat om die ene waarbij je denkt 'já, een match!', en dan komt die date vanzelf. De rest is eigenlijk verspilde moeite, wat eventueel neuk-opvulsel totdat je weer een écht fantastische vrouw tegenkomt.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:05:20 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85542327
quote:

Dat idd. Been there, done that and not doing it again.

Jij doet een voorstel, zij zegt: "Nee, ik kan niet" en als ze wil afspreken is het vervolgens dus aan háár om met een nieuw voorstel te komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_85542332
quote:

[..]

Dat ben je ook.

Zoals hier al meerdere keren aangegeven wordt, als jij je voorstel hebt gedaan en zij kan niet dan is zij de volgende keer aan zet. En dat betekent, let op hier wordt het belangrijk, dat jij er dus NIET meer over begint en dus ook niet achter haar aan blijft zitten met 'weet je nog dat we zouden gaan afspreken', 'weet je al wanneer je kan', etc. Want dat is dus, precies ja, pushen. En dat is onaantrekkelijk.
pi_85542348
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
Tsja dan mis je er ook niks aan Mike, dan is het gewoon een gek wijf. Win-win situatie, jij hebt je tijd/moeite niet verspild aan een date, en ze was sowieso al niks voor je.

Mijn tactiek was altijd 'nooit over een date beginnen'. Vrouwen vinden het op internet al snel raar als mannen niet meteen beginnen te jengelen om een date, dus denken ze ook dat je niet zo'n wanhopige mafklapper bent met blauwe ballen. Uiteindelijk gaan ze zelf voorstellen om te daten. Als een gesprek écht leuk is, dat je allebei echt denkt: Ja, wij hebben 'iets', een klik, vibe, achtig-ding, dan komt dat vanzelf wel tot een date.

Soms is een gesprek vlees noch vis, boe noch bah, hoed noch de rand (etc :'), dan kun je je wel afvragen hoe je haar tot een afspraakje moet verleiden maar de vraag is eigenlijk 'wil ik eigenlijk wel met haar afspreken?'.
"Gewoon gezellig" is natuurlijk niet genoeg, met bijna elke vrouw is het wel "gewoon gezellig". Het gaat om die ene waarbij je denkt 'já, een match!', en dan komt die date vanzelf. De rest is eigenlijk verspilde moeite, wat eventueel neuk-opvulsel totdat je weer een écht fantastische vrouw tegenkomt.
Ik stel zelf wel eens voor over een date hoor.
Als ze dan ja zegt, dan spreken we wel af. Als ze continu uitstelt dan denk ik op gegeven moment wel "laat maar".
pi_85542433
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:05 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dat ben je ook.

Zoals hier al meerdere keren aangegeven wordt, als jij je voorstel hebt gedaan en zij kan niet dan is zij de volgende keer aan zet. En dat betekent, let op hier wordt het belangrijk, dat jij er dus NIET meer over begint en dus ook niet achter haar aan blijft zitten met 'weet je nog dat we zouden gaan afspreken', 'weet je al wanneer je kan', etc. Want dat is dus, precies ja, pushen. En dat is onaantrekkelijk.
Heb ik ook niet gedaan, alleen eind juli ben ik er nog 1 keer over begonnen. Toen had ze het over iets wat ik haar beloofd had, toen zij ik tegen haar je heb mij ook iets beloofd weet je nog?

En toen wist ze het niet.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:11:42 #218
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85542448
Zoek de verschillen :P

NL12065719

&
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:11:47 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85542451
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb ik ook niet gedaan, alleen eind juli ben ik er nog 1 keer over begonnen. Toen had ze het over iets wat ik haar beloofd had, toen zij ik tegen haar je heb mij ook iets beloofd weet je nog?

En toen wist ze het niet.
:|W .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:16:14 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85542532
Dat is weer een hele verkeerde insteek Mike. Dat komt heel erg over van "JIJ KOMT JE BELOFTES NIET NA, VUILE LEUGENAAR! ONBETROUWBARE SNOL? NEE DAT WEET JE ZEKER NIET MEER HE, JE DOET HET VOLGENS MIJ MET EEN ANDER! :( :( "

Je kunt beter een soort-van-grappige-hint plaatsen. Als zij zegt dat je haar iets beloofd had kun je dan zeggen "ooohhh, je bedoelt die belofte dat je nog met een date-afspraak zou komen, die belofte? :P" (<--die smiley is heel belangrijk, zo doe je ook net alsof het je eigenlijk geen reet uitmaakt)

Als zij er dan niet op ingaat weet je genoeg. Maar dan heb je je ook niet zo laten kennen zoals nu.
pi_85542762
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:
Dat is weer een hele verkeerde insteek Mike. Dat komt heel erg over van "JIJ KOMT JE BELOFTES NIET NA, VUILE LEUGENAAR! ONBETROUWBARE SNOL? NEE DAT WEET JE ZEKER NIET MEER HE, JE DOET HET VOLGENS MIJ MET EEN ANDER! :( :( "

Je kunt beter een soort-van-grappige-hint plaatsen. Als zij zegt dat je haar iets beloofd had kun je dan zeggen "ooohhh, je bedoelt die belofte dat je nog met een date-afspraak zou komen, die belofte? :P" (<--die smiley is heel belangrijk, zo doe je ook net alsof het je eigenlijk geen reet uitmaakt)

Als zij er dan niet op ingaat weet je genoeg. Maar dan heb je je ook niet zo laten kennen zoals nu.
Het ging zo:

Ik:

Beloofde jij ook niet wat trouwens?

Zij:

neehoor

Ik:

jawel je zou met iets komen;)

Zij:

??

Ik:

je zou met een bepaalde dag komen remember?

Zij:

Ohhw zo

Ik:

zo ja

Zij:

Ik ga met een dag komen

Ik:

dit jaar nog?

Zij:

jazeker

Maar ik ga zo slapen ben moe welterusten.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:30:14 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85542859
:D. Wat heerlijk om die soepel lopende chatlogs van jou altijd te lezen. In het zeldzame geval dat ik zo'n gesprek had, dus op deze manier, gooide ik diegene er binnen 20 seconden uit.

Ik lees alleen uit deze zinnetjes al af dat jullie geen match zijn.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:35:46 #223
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85543008
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Het ging zo:

Ik:

Beloofde jij ook niet wat trouwens?

Zij:

neehoor

Ik:

jawel je zou met iets komen;)

Zij:

??

Ik:

je zou met een bepaalde dag komen remember?

Zij:

Ohhw zo

Ik:

zo ja

Zij:

Ik ga met een dag komen

Ik:

dit jaar nog?

Zij:

jazeker

Maar ik ga zo slapen ben moe welterusten.
Serieus, jij wil daten met iemand waarmee je dit soort gesprekken hebt? :P Dat klikt toch helemaal niet?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_85543059
OkCupid bevalt me nu al stukken beter dan Paiq en andere sites zeg. Zit nu een mail-oorlog te houden met een of andere bloedmooie redhead die volgens mij ook nog extreem intelligent is, reageert een iets ingetogener meisje die iets dichterbij woont ook nog heel lief op mijn berichtje en als klap op de vuurpijl vind ik zomaar een Fok!ster in mijn mailbox *O*

De eerste date via die site zit erop. Het was helemaal niks, kostte me alleen 50 Euro aan een lap koe en wat ice tea :+ Ach ja. De nadelen van selectieve emancipatie denk ik dan maar.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:41:34 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85543130
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:38 schreef MHD83 het volgende:
De eerste date via die site zit erop. Het was helemaal niks, kostte me alleen 50 Euro aan een lap koe en wat ice tea :+ Ach ja. De nadelen van selectieve emancipatie denk ik dan maar.
Nooit gaan uit eten op een eerste date. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')