Micky H.?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kan ik vriendjes worden met iemand op OKCupid?. Je lijkt op Micky Hoogendijk trouwens
.
Dat had je nou niet moeten doen... nu val je voor half mannelijk Nederland al af...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:18 schreef Natalie78 het volgende:
Haha nou ik wacht het maar af. Spannend.![]()
Ik zou het wel leuk vinden om wat meer vriendjes op OkCupid te hebben! Aangezien ik nu niet meer anoniem bendit is mijn profiel aldaar! http://www.okcupid.com/profile/SuzanneDutch Make yourself known!
![]()
quote:I’m really good at - Listening
- I like to think I'm okay at writing
- Shopping
- Making coffee
- Daydreaming
I totally suck at cooking though I do try!
Naar Nigella Lawson kan ik ook uren kijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:18 schreef Natalie78 het volgende:
Haha nou ik wacht het maar af. Spannend.![]()
Ik zou het wel leuk vinden om wat meer vriendjes op OkCupid te hebben! Aangezien ik nu niet meer anoniem bendit is mijn profiel aldaar! http://www.okcupid.com/profile/SuzanneDutch Make yourself known!
![]()
Jij geeft het veel te gemakkelijk op!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet straight, ik ben geen guy en ik ben te jong.
Precies, misschien heeft ze wel op de vraag 'did you ever had sex with your own gender' geantwoord 'no, but I would like to'quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jij geeft het veel te gemakkelijk op!
Hee hallo ik ben *hier*.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Precies, misschien heeft ze wel op de vraag 'did you ever had sex with your own gender' geantwoord 'no, but I would like to'
Wheh zeikerdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hee hallo ik ben *hier*.Maar nog geen favourites hoor! Waar zitten jullie allemaal?
Kan ik bij OKC ook een pijltje afschieten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Tsgk. Te snel gepraat, rood envelopje op OKC, nice!
Nou ja, het was etenstijd, haar voorstel, ik vond het wel prima toen ik d'r zagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nooit gaan uit eten op een eerste date.
Eten moet je toch, dus daar geld aan uitgeven is geen "kostenpost".quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
UIt eten gaan is prima. Je loopt alleen het risico dat het je een paar tientjes kost en "niks" oplevert.
Wandeling in het park zou ik je om uitlachen persoonlijk...
Haha gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
UIt eten gaan is prima. Je loopt alleen het risico dat het je een paar tientjes kost en "niks" oplevert.
Wandeling in het park zou ik je om uitlachen persoonlijk...
Ik ga meestal gewoon wat drinken. Leuke originele dates volgen later dan wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef MHD83 het volgende:
[..]
Haha gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt danWat zou jij nou wel leuk vinden dan als 1e date?
Toen ik voor het eerst ging daten met mijn vorige ex wou ze ook wandelen in het park...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:42 schreef Ijscodude het volgende:
Wandeling in het park... Jullie kijken teveel films
Als een kerel PMS heeft is het geen kerel..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
geweldig een kerel met PMS....
Ik raak zo flauw van dat internetdaten. Nu moet ik verantwoorden waarom ik geen match zie... blegh.
dat is het ook niet. en dat is ook het probleemquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:59 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Als een kerel PMS heeft is het geen kerel..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |