De mods die hier posten krijgen dan ook een banquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik vind dit echt kansloos. Mods die een forum sluiten vanwege bagger en dan zelf gaan zitten baggeren, stelletje randdebielen.
centraal centraal CENTRAALquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik vind dit echt kansloos. Mods die een forum sluiten vanwege bagger en dan zelf gaan zitten baggeren, stelletje randdebielen.
Juist. 1 topic om te baggeren en niet verspreid over meerdere zooi.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
centraal centraal CENTRAAL
Dat is de hint
En in V&A laat ik 1 topic toe, de rest wordt gesloten, niet mee eens, ga naar FBquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Juist. 1 topic om te baggeren en niet verspreid over meerdere zooi.
Leuk utopia waar jij in leeft; gaat nooit gebeuren. Gebeurde ook niet met deze bagger (zie: andere [TH] Moderator topic)
Eigenlijk moet KLB open om alle KLB users naar binnen te lokken, dan snel het subforum op slot met alle users erin en subforum in de prullenbak met al die users erinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Al die KLBautisten die buiten KLB niet kunnen functioneren, wennen vanzelf aan de situatie. Maar net als bij al dat soort gevallen, hebben ze daar even de tijd voor nodig.
En als ze niet functioneren hoeven ze geen 50 notes te krijgen voor een lifetime ban?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Al die KLBautisten die buiten KLB niet kunnen functioneren, wennen vanzelf aan de situatie. Maar net als bij al dat soort gevallen, hebben ze daar even de tijd voor nodig.
crewbash, note+1quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef IemandNiemand het volgende:
KLB is nogsteeds openquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eigenlijk moet KLB open om alle KLB users naar binnen te lokken, dan snel het subforum op slot met alle users erin en subforum in de prullenbak met al die users erin
Was KLB maar open dan kon ik er een klacht over openen
Maar onzichtbaar voor het zwarte plebs.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef zquing het volgende:
[..]
crewbash, note+1
[..]
KLB is nogsteeds open
Toch niet bij het Lorentzplein?(kwinkel)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
duh Haag duh gekste Koekwaus
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:11 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Toch niet bij het Lorentzplein?(kwinkel)
en niet alleen in onzquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:28 schreef Splutje het volgende:
Wat een treurnis dit, beetje door ONZ zitten scrollenWat een troep staat daar zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |