Volgens mij mag je pas gratis reizen vanaf het moment dat je stufie ingaat. Voor 2 weken een abonnement nemen lijkt me niet zo voordelig. Misschien een kortingskaart, maar dat hangt af van de afstand die je iedere dag reist.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:02 schreef Rem-koe het volgende:
Kan iemand mij misschien even helpen, ik snap er namelijk helemaal niks meer van. Ik zie door de bomen het bos niet meer met heel die ov-chipkaart.
Ik ga dus dit jaar voor het eerst studeren en ik ben net 18 geworden, dus mijn studiefinanciering gaat pas 1 oktober in. Kan ik dan activeren vanaf 15 september en pas gratis reizen vanaf 1 oktober? Of ook al gratis reizen vanaf 15 september?
En ook niet onbelangrijk, hoe reis ik die maand (of 2 weken) het goedkoopst? Zal ik dan de kaart opladen ofzo? Of een abonnement aanschaffen
Ik denk dat je eerst product A) per 1 september moet krijgen en daarna pas B) mogelijk is? Of is dat te simplistisch bedachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef _Loki het volgende:
Ik wil m'n weekendkaart naar een weekkaart overzetten. Kan pas vanaf 1 september, maar het duurt 5 werkdagen dus ik wilde het nu alvast doen. Maar als ik zeg dat ik 'm per 1 september of later in wil laten gaan, zegt de site van het DUO "Je kan dit pas vanaf morgen in laten gaan" oid. Als ik zeg dat het vanaf vandaag moet, zegt ie dat het pas vanaf 1 september kan. Weet iemand wat ik hiermee moet?
Een reden dat mijn Jaarkaart nog steeds in mijn portemonnee zit..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:10 schreef dubidub het volgende:
zo, ik zit eindelijk weer in een bus. ./ werd net namelijk toegang tot een bus geweigerd omdat die touringcar iov veolia reed en dan geen mensen met ov-chipkaart mag meenemen. Kan de chauffeur niets kwalijk nemen, maar jezus wat een typhussysteem, zeg
vooruitgang hè...
Bedoel je dat ik eerst m'n weekend-ov moet krijgen? Want die heb ik al een jaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst product A) per 1 september moet krijgen en daarna pas B) mogelijk is? Of is dat te simplistisch bedacht
quote:Je kunt deze wijziging alleen morgen laten ingaan.
Godmiljaar.quote:Je kunt niet wisselen op deze ingangsdatum.
Die kan je ophalen bij zo'n automaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:54 schreef Rem-koe het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanaf 1 oktober dus gebruik kan maken van mijn studenten ov.
Kan ik een maandabonnement op mijn ov-chipkaart zetten? Op zo'n oplaadpunt? Of moet ik dan zo'n los maandabonnement aanschaffen?
Correct me if im wrong: dat jaar wordt kwijtgescholden. Lees evt. even dit of vorig topic terug, daar is het geloof ik uitgelegd door de user _amber_quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:29 schreef -jos- het volgende:
Vraag:
Stel je doet 6 jaar over een studie van 5 jaar dan wordt zeker het 6e jaar van je OV kaart niet kwijtgescholden? Dus die moet je of zelf betalen of van te voren de OV kaart opzeggen?
Je hebt geen zogenaamde overbrugging gehad?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:38 schreef elcasso het volgende:
Vraagje.
Ik ben een student die van het MBO naar het HBO gaat. Als ik op de IB Groep site kijk zie ik dat mijn weekabonnement op 31 juli 2010 verloopt. Betekent dit dat ik weer een weekabbonement krijg vanaf 1 september? Aangezien ik vanaf 1 september sta ingeschreven voor de HBO opleiding?
Sorry maar kan die post niet vinden, alleen dat je de eerste 2 jaar na je studie nog niks hoeft terug te betalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Correct me if im wrong: dat jaar wordt kwijtgescholden. Lees evt. even dit of vorig topic terug, daar is het geloof ik uitgelegd door de user _amber_
Nee, ik heb geen stufi gekregen in augustus. Mijn MBO stopte op 6 juliquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt geen zogenaamde overbrugging gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |