Echt wel.quote:
Trusten!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en nu duik ik mijn bed in!
Trusten ladies, tot morgen!![]()
Ja, díe wel ja. Die ander not so much.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef Mss het volgende:
Niks mis met scharrelen hoor.
En godver, Ijsdraakje, die kerel is![]()
. Maar dat had ik de vorige keer toen je dat filmpje poste volgens mij ook al gezegd
.
Maar damn
Echt er mee zitten doe ik niet hoor, anders was ik er niet over begonnen. Al hoop ik dat m'n huidige trend niet doorzet, ze worden steeds een jaar ouder.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ach ijs, zo'n periode heb ik ook gehad. Van dikke kale bikers tot broodmagere 18-jarige pianistjesben nu inmiddels gewoon rustig en braaf geworden. Naja, vergeleken met toen.
Daar had ik het ook overquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, díe wel ja. Die ander not so much.Ach, wel een gezellige vent verder, gelukkig. Beetje oud misschien.
Ik weetquote:
Zitten we hier even een partij te kwijlenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weetHet mooie is ook dat 'ie in 15 jaar weinig veranderd is. Strategisch plekje uitzoeken dus in november.
JUMMIEquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt wel.Alleen jammer van de beer goggles soms.
Laatste was helemaal een "what was I thinking"
Filmpje had ik al eens gepost. Ooit. Maar waar de langharigeis, leek laatste meer op die andere.
![]()
:
(En zuslief herkende 'm meteen in een volle kroeg, met als enige referentie bovenstaand filmpje, dus hij lijkt écht.)
[..]
Trusten!
Tivoli de Helling, vrijdag 12 november.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Zitten we hier even een partij te kwijlen![]()
. En waar en wanneer spelen ze?
*Bookmarkt*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tivoli de Helling, vrijdag 12 november.
quote:
En hij is heerlijk veel aan het woord in de docu.quote:
Lekker meziekje!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en als ik toch aan het linkdumpen ben, heerlijk stukje dit:
(En die haardroger microfoon is gewoon tof.)
Amorphis is echt fijn.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef vamperotica het volgende:
Iedereen mziekjes aan t luisteren?
Ook wat van de film gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:10 schreef Diconnected het volgende:
Scharrels![]()
Ik zat net heel knus op de bank Speed 2 te kijken met 'een' vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |