Je hebt maar 7 minuten gemistquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ah, kut!
* ikbennieuwopfok sprint om de tv aan te zetten.
Die shirt moeten zo van de UEFA.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef kalinhos het volgende:
Die shirtsDan had Vlaar of in ieder geval Tim Vincken wel minstens een standbeeld verdiend.
Hij bedoeld dat Dani Fernandez shirt volgens mij. Vlaar is er ook heel lang uit geweestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die shirt moeten zo van de UEFA.
Oh ok.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat Dani Fernandez shirt volgens mij. Vlaar is er ook heel lang uit geweest
De Cler ligt gewoon niet goed bij de supporters al voor het incident niet en als je dan in alle vrijheid een voorzet geeft en die gaat kansloos naast heb je er altijd wel een paar die fluiten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Na 13 minuten al fluitconcerten
fluiten werkt door naar het hele team, is dus gewoon domquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Cler ligt gewoon niet goed bij de supporters al voor het incident niet en als je dan in alle vrijheid een voorzet geeft en die gaat kansloos naast heb je er altijd wel een paar die fluiten.
Weet ik maar ja die figuren heb je nu eenmaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
fluiten werkt door naar het hele team, is dus gewoon dom
Jup, had net eigenlijk al 0-1 kunnen/moeten staan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
En Feyenoord oogt weer zeer kwetsbaar.
true, truequote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weet ik maar ja die figuren heb je nu eenmaal.
Een aanval van het kaliber Ajax, PSV maakt die kansen af inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jup, had net eigenlijk al 0-1 kunnen/moeten staan.
De zogeheten "gele vakken" X T S etc moesten op last van de Uefa leeg blijven ivm die rotzooi uit Nancy.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:32 schreef Roberto258 het volgende:
Waar normaal de harde kern zit is helemaal leeg? En waar zitten de Gent supporters nu dan?
Juist niet, AZ is zijn clubje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Driessen geilt wel op feyenoord
hoeft er van mij niet 1 te maken als hij er 30+ panklaar legt voor medespelersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef RoBro het volgende:
hoeveel duels zou smolov nodig hebben om zn eerste goal te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |