quote:
quote:
Dat lijkt me wel ja....4 lijntjes...Morgen weerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En nu is het genoeg!
___________________________________________________________________________________
Hoeveel strepen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
Dat lijkt me wel ja....4 lijntjes...Morgen weer
4quote:
Slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
4
Haha en dan tel ik mn eigen lijn niet mee![]()
Dat is duur spuul! Dan kan je beter aan de coke gaan!quote:
nee...dr is een streep onder getrokken...Klaar!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds remmie aan 't plagen.
Het stelt niet zo veel meer voor, hč...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Keer op keer terugspelen naar die ene actie van Remlof! Pietje toch!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof Spuitje, een dag om in te lijsten dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:00 schreef spuitje het volgende:
Drie van de vier kinderen een paar dagen hier, heerlijk weer dus lekker in de tuin zitten eten en drinken, gewoon a
Eentje met een gouden randje, niets byzonders gedaan, maar puur genoten, heerlijk!
Fijn dat jullie zo genietenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:00 schreef spuitje het volgende:
Drie van de vier kinderen een paar dagen hier, heerlijk weer dus lekker in de tuin zitten eten en drinken, gewoon a
Eentje met een gouden randje, niets byzonders gedaan, maar puur genoten, heerlijk!
tis een blokje?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
DIt is ook mijn laatste streepje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |