quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ehm, ik durf 't bijna niet te vragen maar kom je zo bij me in je uniformpje
k zie hem lichtgrijs met witte streep.quote:
Misschien mag hij wel bij manbijthond crib langs voor een beetjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Word dokter en neem een zuster in dienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 20-08-2010 01:48:43 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
En nu? Opnieuw geupload.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, sorry. Als ik 'm aanklik zie ik 'm ook niet verschijnen. Alles wit
Okquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
k zie hem lichtgrijs met witte streep.
Het zullen de kleurinstellingen van HaJee zijn beeldscherm wel zijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel bij manbijthond rib langs voor een beetje
Mag ik nou morgen logeren of niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
Nee, nog steeds niet. Gisteren zag ik hem gewoon.quote:
De mijne laat af en toe een witte zien, maar na refresh heb ik ze goed. Misschien moet de straat wat donkerder?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Gisteren zag ik hem gewoon.
Nou ja, laat maar. In ieder geval bedankt voor je moeite. Het "probleem" zal dan toch wel hier zitten.
Dat is sowieso niet verkeerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:21 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Misschien moet de straat wat donkerder?
Hij is hier gewoon spierwit alsof 't gewoon een leeg vak is. Gisteren zag ik ook een grijze straat met witte strepen en ik heb hier niks verandert.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:21 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
De mijne laat af en toe een witte zien, maar na refresh heb ik ze goed. Misschien moet de straat wat donkerder?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:17 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Mag ik nou morgen logeren of niet ?
Witte vlakken. Kun je er anders zelf 1 paintenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij is hier gewoon spierwit alsof 't gewoon een leeg vak is. Gisteren zag ik ook een grijze straat met witte strepen en ik heb hier niks verandert.
Is goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:27 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Witte vlakken. Kun je er anders zelf 1 painten? 500 px breed/50 px hoog. Ik heb alles in RGB etc. gezet.
Er zijn genoeg chickies in de flat ^^quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:29 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Je weet wel dat mijn hart nu kapPot is hè?
But you are THE bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er zijn genoeg chickies in de flat ^^
Je groeit er wel overheen.
Zou op zich wel willen maar ben zelf ook weinig beschikbaar de komende dagen door 12-uursdiensten en andere bezigheden. Kan op m'n werk niet al te veel uitrichten wat dit betreft en 't loopt nogal hard in dit topic soms.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:30 schreef Man_bijt_hond het volgende:
HaJee ik had nog een vraagje, kun jij deel 3 verzorgen? Ben 4 dagen weg vanaf morgen. Zo ja dan stuur ik de OP in een word document naar je toe.
Dromenvanger wou hem ook doen maar die is nu ofline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |