Klopt, heb alleen het bed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, dat is jouw appartement niet eens man
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Chocolade en een bubbelbad en mij
Russen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:30 schreef Thaddeus het volgende:
Zo mijn huis ff ingericht! Heb een foto van de computer gemaakt met Fok! erop. Ook ligt mijn nieuwe vrouw uit Rusland aan de linkerkant van mijn kamer
[ afbeelding ]
en dan zeeziek het bed uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog een paar patienten en dan is het waterbed een feit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
En een zwak hartquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Chocolade en een bubbelbad en mij en liefde
chocolaaaaaaaaaaaaaaadequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Chocolade en een bubbelbad en mij en liefde
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
chocolaaaaaaaaaaaaaaade![]()
Ik neem het in overweging
De dokter schrijft je bij deze bedRUST voor. Dus ook niet stiekem soloseksen !quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef apij4125 het volgende:
Apij wacht nog op antwoord van zijn chocolade en een bubbelbad en mijZelf met wat liefde en een king Size bed
En de king size bedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
trustekusje buurmanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef tomaat52 het volgende:
Tomaat52 gaat alleen pitten. word een eenzame nacht.![]()
![]()
truste allemaal....
Had net al geslapenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
De dokter schrijft je bij deze bedRUST voor. Dus ook niet stiekem soloseksen !
Gr. van de Dr.
kom op het is chocoladeeeeeeeeeeequote:
Laat 'm die chocola alleen opeten. Des te sneller slibt 'ie dicht. Ik voorzie dan dure behandelingenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Straat is er hier nog gewoon. Nee liever rechts, maar ik wil je wel naar rechts verplaatsen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef HaJee het volgende:
TS, de straat is verdwenen. We kunnen niet uitrukken met de ambulance !
En nog een vraag. Is uitbreiding naar links ook eventueel mogelijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |