[FOK!-mode]pics van je zusje?[/FOK!-mode]quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef kwiwi het volgende:
O lekkerGa het gelijk ook even doorsturen naar m'n zusje.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
ThanksZitten wat lekkere dingen tussen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef technofreak86 het volgende:
http://www.laplace.nl/pages/assets/files/Couponvel%20wk%2034.pdf
of je koopt 2 broodjes, of 2 kopjes soepquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:41 schreef Yi-Long het volgende:
Die van LaPlace zijn meestal voor 2 personen, waardoor ik er alsnog niets aan heb, tenzij ik toevallig met mijn vriendin ben en we nog toevalliger precies zin hebben in hetzelfde...
Ik heb een verschikkelijk kleine eetlust. Serieus. Het liefst zou ik overal het kindermenu bestellen als dat zou kunnen. Bij bijvoorbeeld de IKEA pak ik altijd het kindermenu (tenzij ze steak hebben), want ik vind eten al snel 'saai' worden en dan heb ik geen trek meer. Dus 2 van die broodjes ofzo is geen optie, en de soep vind ik sowieso veels te duur...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
of je koopt 2 broodjes, of 2 kopjes soep
alles van mac is troep behalfe hun ijs (mc flurrys )quote:Op zondag 5 september 2010 13:29 schreef technofreak86 het volgende:
http://www.mcdonalds.nl/308410036_DM_liggend_ONLINE.pdf
Waarom is alles van de Mc troep?!quote:Op zondag 5 september 2010 16:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
alles van mac is troep behalfe hun ijs (mc flurrys )
het smaakt naar niks, het vlees lijkt geeneens op vlees meer papier smaakquote:Op maandag 6 september 2010 01:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom is alles van de Mc troep?!
ben vandaag niet thuis,maar bedankt voor de link en dat komt wel goed denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:54 schreef Lunaflame het volgende:
Ik heb vandaag via de mail deze kortingsbonnen van de HEMA ontvangen en ik zou het fijn vinden dat anderen daar ook van kunnen profiteren vandaar dit topic.
Misschien een idee om als iemand van jullie ook kortingsbonnen op etensvlak ontvangt, van welke winkelketen dan ook, om ze hier te plaatsen.
Er is al een AH kortingsbonnen topic in GC, dus bonnen van de AH kunnen daar worden geplaatst.
Hieronder de link van de bonnen.
http://www.hema.nl/upload(...)ieuwsbrief3310coupon
quote:Op maandag 6 september 2010 08:38 schreef casper019 het volgende:
[..]
het smaakt naar niks, het vlees lijkt geeneens op vlees meer papier smaak
zonder saus zou het vlees niet heel smaakvol zijn. maar gehakt heeft sowieso erg weinig smaak. met peper en zout erop nog steeds weinig smaak. maar papier smaakt het zeker niet naarquote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je alleen maar desserts eet... Dan proef je blijkbaar niks meer
(niet dat ik nu wil beweren dat eten van de mc van erg hoogstaande kwaliteit is...)
ja das een zachte vieze kroket met ranzige sausquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zonder saus zou het vlees niet heel smaakvol zijn. maar gehakt heeft sowieso erg weinig smaak. met peper en zout erop nog steeds weinig smaak. maar papier smaakt het zeker niet naar
Casper; McKroket al geprobeerd?![]()
Tja ik kom zelf ook niet vaak bij de mac maar je kan moeilijk ontkennen dat het wereldwijd populair is. Grote kans dat iemand wel iets aan die bonnen heeft dacht ik.quote:Op zondag 5 september 2010 16:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
alles van mac is troep behalfe hun ijs (mc flurrys )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |