Hallo allemaal,
Via deze weg wil ik alle Lowlandsgangers een treinentip geven voor maandag 23 augustus. Waarschijnlijk ben je dan helemaal brak na een heel weekend feesten. Niets lekkerder om dan in een
chille trein huiswaarts te keren.

Normaal rijden er stoptreinen tussen ´t Harde en Amersfoort. Deze stoppen onderweg op wel zeven stations, hetgeen gewoon niet handig is als je naar Amersfoort en verder wil. Daarom raad ik aan om een
extra ingelegde Intercitytrein te nemen. Deze rijdt slecht met één stop naar Amersfoort en je kunt zonder overstap door naar Hilversum en Amsterdam Centraal. Ook is de reistijd van deze trein wel een kwartier korter dan de stoptrein.
Vertrektijden Intercitytreinen ´t Harde - Amersfoort Schothorst - Amersfoort - Hilversum - Amsterdam Centraal op maandag 23 augustus a.s.:
09.29u
09.59u
dit uurpatroon door tot13.59u
14.29u
De reguliere stoptreinen rijden een aantal minuten achter de Intercity aan mocht je voor Amersfoort Schothorst al moeten uitstappen.
Voor de heenweg worden morgen en zaterdag
geen extra treinen ingezet, wel zijn deze langer dan op ´reguliere´ dagen. De stoptrein naar ´t Harde vertrekt om .13 en .43 vanaf Amersfoort. Laatste trein om 23.43u.
Voor vragen kun je terecht in dit topic.
Rest mij jullie nog een heel prettig weekend toe te wensen.