terugkerend fenomeen bij Entouragequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef Monolith het volgende:
Ik had echt het idee dat ik pas 10 minuten aan het kijken was toen de aftiteling alweer in beeld verscheen.
Terwijl dit juist een wat langere aflevering als normaal was volgens mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef Monolith het volgende:
Ik had echt het idee dat ik pas 10 minuten aan het kijken was toen de aftiteling alweer in beeld verscheen.
2 weken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Terwijl dit juist een wat langere aflevering als normaal was volgens mij.
Nu 2 weken wachten
Vind het wel mooi dat elk karakter constant zijn ups en downs krijgt. Alleen wel in extreme matequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
Kut voor Ari? Beetje eigen schuld ook he
Vergeleken met seizoen 1 zeker jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:10 schreef d1ce het volgende:
Vond trouwens dat Turtle er nog aardig gespierd uit zag
En ontzettend lief.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef sanakthe het volgende:
Wat een geweldige aflevering. Zo kut voor Ari.. En die Briste secretaresse is echt ontiegelijk mooi en sexy - dat accent <3
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef klaasdj het volgende:
Ik vond het maar matig. Volgende week beter.
Ik zag trouwens een clip van Train. Die leadzanger lijkt behoorlijk een beetje op Walsh. Doesn't he?
Hij lijkt echt wel wel een beetje. Misschien heb jij beperkt vergelijkingsvermogen, maar aan mij ligt het niet. Ze zijn niet precies het zelfde, maar dat is logisch want dat is het leuke met vergelijkingen; ze zijn meestal niet helemaal gelijk .quote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee.
Misschien kijk je de afleveringen ook met je ogen dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |