RV doet altijd zonder caps maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:46 schreef Salatrel het volgende:
wat een kuttijdstip om een nieuw SC deel te openen
en dan ook nog niet met caps TT
Ik ga maar eens even rond smsen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ait G.
7 uur gaan we richting partycity.
Mja probleem van ons is beetje dat we geen studentenpas hebben, dus maar eens kijken waar we binnen komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga maar eens even rond smsen.
Sowieso aan t eind van de nacht ergens binnen komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:48 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mja probleem van ons is beetje dat we geen studentenpas hebben, dus maar eens kijken waar we binnen komen.
Nee man, kei-week kom je met je id-kaart binnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:48 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mja probleem van ons is beetje dat we geen studentenpas hebben, dus maar eens kijken waar we binnen komen.
Is t zo? Vriend van me is ook naar kei-week maar had geen bandje ofzo, maar kon ook bijna nergens naar binnen had ie t over.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee man, kei-week kom je met je id-kaart binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |