Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Je gaat mijn groeten door geven namens iemand anders?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die geef ik wel door van iemand die het echt meent
maar wel terecht afgekeurd? en had ik al gezegd hoe verschrikkelijk slecht deze uitslag van PSV is?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blunder Manolev of Mercelo geloof ik.
Goal was afgekeurd vanwege buitenspel
Tsja, volgens de letteren der wet terecht afgekeurd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wel terecht afgekeurd? en had ik al gezegd hoe verschrikkelijk slecht deze uitslag van PSV is?
daar is zelfs het excuus van een partijdige scheids niet voor te gebruikenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, volgens de letteren der wet terecht afgekeurd.
En ja, ik snap zelf ook dat dit belachelijk is
Nee, voor de uitslag niet.. Ware het niet dat de scheids het spel een paar keer zeer negatief beďnvloed heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar is zelfs het excuus van een partijdige scheids niet voor te gebruiken
Ik geef liever groeten door van ienand die het wel meent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Je gaat mijn groeten door geven namens iemand anders?
Weet ik toch, lieffiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had 'm van jou gekopieerd
Hoezo dat? Denkt ie dat het een roofdier is?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik hoef met mijn paard niet bang te zijn voor marokkanenRio is als de dood voor (nep)bont
Geen idee. Hij wil niet bij m'n halster met schapenvacht in de buurt komenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Denkt ie dat het een roofdier is?
Dat zou ik ook niet willlenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Hij wil niet bij m'n halster met schapenvacht in de buurt komen
Neehoor, Markooo is mn bitchquote:
welke film kijk je? en wie is dat gezelligheidspersoon?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Assiej het volgende:
tvp.
verder met film kijken met gezelligheids persoon:9
Lolwut?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, Markooo is mn bitch
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
mooi zooitje bans
Indd, hier ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
KLB staat ook niet meer in mijn actieve topics.
het is niet omdat het leuk is, z'n hoofd gaat kapot van andere halstersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet willlen
KLB is gewoon wegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sterker nog, KLB is zelfs uit de Index verdwenen.
Zonder een spoor achter te latenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alsof het nooit heeft bestaan
gek hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mods zijn het gebagger helemaal zat
sstquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral van ene rulerofdeath, stond in een uiterst geheim topic.
en wat denk je wat ze nu aan het doen zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja best wel. Niet iedereen is daar schuldig aan.
Geen idee. Enlighten us.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat denk je wat ze nu aan het doen zijn?
Dat gaat niet lukken met al die infantiele mensen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
Misschien willen ze met Fok! een serieuzere ( !! ) weg in slaan.
Die gaan dan ook op de banquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken met al die infantiele mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gaan dan ook op de banHet zou wel degelijk helpen denk ik. Iedereen die zich niet kan gedragen een maand bannen. Tweede keer permban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
* proestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
Misschien willen ze met Fok! een serieuzere ( !! ) weg in slaan.
American beautyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke film kijk je? en wie is dat gezelligheidspersoon?
Geen seks voor het huwelijk hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
American beauty
Dat weet ik wel wie dat was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk heMoeten we dat nu elke keer bij een post vermelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
je kunt natuurlijk ook een PI gebruikenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moeten we dat nu elke keer bij een post vermelden?
Die worden niet vaak gelezen hieroquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook een PI gebruiken
Voortaan gewoon een disclaimer onder iedere post, dat is handiger voor iedereen en komt daar in ieder geval geen ruzie over.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook een PI gebruiken
Dat heb je soms ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu meteen behoefte aan een vrouw
die grote meet bij Crypsis? je smst maar, ik gok dat ik er wel benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:31 schreef haakon het volgende:
oja Remco ! voor die meet van 16.30-17.30uur, is het dan goed dat ik jou sms ?
tjah, dan moet dat volk een schoer deur de been'n krieg'nquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die worden niet vaak gelezen hiero
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een disclaimer onder iedere post, dat is handiger voor iedereen en komt daar in ieder geval geen ruzie over.
(Dit is geen serieuze post).
In KLB?quote:
tjah...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, voordat hij dichtging, wat een topics
^ what he said.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk heQue?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film kijken - Seks ? .. volgens mij mis jij dan 9 van de 10x de film![]()
Indd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Feyenoord niet heel slecht bezig, maar Gent heeft ook genoeg kansen gehad
Twente door in de CL, komt goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd.
Laat de andere Nederlandse teams aub wel winnen voor die coëfficiëntielijst van de UEFA
In deze vorm?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente door in de CL, komt goed
Nou heb ik standaard sympathie voor FCT, maar geen mens gelooft mequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe ik ook voor de Europese vorm van PSV
dat heb ik bij PSV alleen in Europa eigenlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou heb ik standaard sympathie voor FCT, maar geen mens gelooft me
Zoals 98% van Nederland. Geen probleem, maakt de feestjes met echte fans alleen maar leukerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik bij PSV alleen in Europa eigenlijk
het is leuk dat anderen sympathie hebben voor FCT, dat waardeer ik ook zeker!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals 98% van Nederland. Geen probleem, maakt de feestjes met echte fans alleen maar leuker
Dat heeft volgens mij iedereenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:26 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb meer sympathie voor PSV dan voor ajax.
Tsja, Twente is natuurlijk een concurrent van ons.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:27 schreef Robinhoo het volgende:
Voor mij zijn Ajax en PSV hetzelfde, concurrenten. Feyenoord haat ik.
Ja, die wedstrijden zijn wel spannender/meer sfeer/ meer rivaliteit tegenover supporters, maar daar komt geen diepe haat bij kijken..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, Twente is natuurlijk een concurrent van ons.
Wie wordt er nou echt gehaat door Twente dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, die wedstrijden zijn wel spannender/meer sfeer/ meer rivaliteit tegenover supporters, maar daar komt geen diepe haat bij kijken..
Indd, lang niet meer gezien zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie goalen goede sfeer in de Kuip, dat moet gezegd worden!!
geen onenigheid, primaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, lang niet meer gezien zo.
en die was ook nog voor het opstootje gok ik, niet voor die kopstootquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was gewoon een kopstoot, krijgt 'ie geel
Indd, en de scheids zag het echt welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die was ook nog voor het opstootje gok ik, niet voor die kopstoot
Omdat RTL7 anders heeft bepaaldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom geen Utrecht eigenlijk? veel leukere tegenstander...
gok omdat Utrecht om 20.45 is begonnen en AZ pas om 21.00 ofzo, minder gemis door uitlopen Feyenoordquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat RTL7 anders heeft bepaald
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gok omdat Utrecht om 20.45 is begonnen en AZ pas om 21.00 ofzo, minder gemis door uitlopen Feyenoord
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
1-0 is binnen, goede uitslag
nu richting bank voor AZ
hij wou toch nog naar de mc oniequote:
Oojaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij wou toch nog naar de mc onie
die op de woonboulevard is maar tot 2300 uur losquote:
Gelukkig werkt Marko op Oost.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die op de woonboulevard is maar tot 2300 uur los
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig werkt Marko op Oost.
Ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik zie net z'n tronie omhoog komen
ook maar tot 2300 uur losquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig werkt Marko op Oost.
ik wil wa henig kunn'n zitt'nquote:
Ik ga vanaamd nietquote:
Bij ons ook niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
ik dacht trouwens dat alle mcDrive's in 't weekent tot 0100 uur los zijn. Almelo oost niet.
23:00 red je nog welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wa henig kunn'n zitt'n
tering hej, kuj dat niet eerder bedenken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ga vanaamd niet, ben er net pas weer en heb geen honger
. Doe wel een andere keer.
(Dit is een serieuze post).
dan is zo'n PI toch wel handigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een gedoe hier met die disclaimers
Zeker wetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is zo'n PI toch wel handig
Dan zijn er ook geen interpretatie fouten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een gedoe hier met die disclaimers
Edit: mijn 36000e post
kunt volgende week wel n keer?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tering hej, kuj dat niet eerder bedenken?
(dit is geen serieuze post)
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan zijn er ook geen interpretatie fouten.
Wat lach je nou? hé dat was gewoon serieus hoorquote:
Ik miste de disclaimer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat lach je nou? hé dat was gewoon serieus hoor![]()
Is te veel werk. Meer PI's zou ook wel handig zijn.quote:
Eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is te veel werk. Meer PI's zou ook wel handig zijn.
Twentse gezelligheidquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef omearos het volgende:
stelletje theemutsen hier! Wat een geklets!
ik vind 't goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kunt volgende week wel n keer?
Doe gezellig meequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef omearos het volgende:
stelletje theemutsen hier! Wat een geklets!
tett'nquote:
kom volgende week ook bij de mc-meetquote:
Wat zij zegtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef omearos het volgende:
[..]
ja, heel interessant voor mij![]()
Doe mij maar een lekkere vent![]()
quote:
hele oude foto hoor. kon nog wel eens van 4 jaar geleden zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef omearos het volgende:
[..]
ben jij dat?
Dan zag je er met klussen beter uit![]()
Justin is backquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe
pafipo!
[ afbeelding ]
topicdiarree met als gevolgquote:
bijnaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ooh...maar klb en onz is t zelfde
Echt niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ooh...maar klb en onz is t zelfde
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef Assiej het volgende:
Hasj, Coke, Pillen?
50 euro....
Niemand?
LOSERS.
Ik denk dat ze in de grote stad is geweest waar een neger handel probeerde te drijven met haarquote:
en nu probeert zij het weer te verkopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de grote stad is geweest waar een neger handel probeerde te drijven met haar
je moet je vriendin nog aan whatpulse helpenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef Intelligence het volgende:
Avond
Zit weer bijna leven in mijn netbook
Doe mij de hasj maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu probeert zij het weer te verkopen
Dan neem ik de 50 euro welquote:
Gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet je vriendin nog aan whatpulse helpen
bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deal![]()
Neem je het zolang in bewaring als Assie terug is? Ik ga pit'n
heujquote:
Feyenoord.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie wordt er nou echt gehaat door Twente dan?
Mijn onderschrift zegt ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef Assiej het volgende:
Hasj, Coke, Pillen?
50 euro....
Niemand?
LOSERS.
en alles zit dicht. Dat wordt zelf bakkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb nu wel zin in een nasischijf eigenlijk
7.5 uur. valt nog meequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
neu idd
Morgen weer werken.. 15-23![]()
Dan weekendje vrij
Kats niets in hoes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en alles zit dicht. Dat wordt zelf bakken
Bammetje pindakaasquote:
weinig lopen onie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je de pauze er vanaf haalt ja, maar goed het is wel hele tijd staan![]()
das wel kutquote:
Ik kan een visje bakkenquote:
en een parkietquote:
en een klein wormpje!quote:
4 cm is idd niet veelquote:
Zit ja geen vlees anquote:
... zegt een homo-uil...quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, rijles ging goedmooi feurn
* rulerofdeath trekt de broek uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in seks
(Dit is geen serieuze post)
Dit is nog lang niet onze gemiddelde topic-per-dag- snelheid hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:04 schreef Arnax het volgende:
![]()
Wat gaat dat snel, ik let 1 dag niet op en we zijn bijna 2 topics verder...
Wat is het record?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is nog lang niet onze gemiddelde topic-per-dag- snelheid hoor
Werken en rijlessenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:11 schreef Intelligence het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend?
Het record was geloof ik een deeltje in 38 minuten ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef Arnax het volgende:
[..]
Wat is het record?
Gisteravond in Hengelo wezen kijken op het marktplein (Erick-e), maar wat een rustige bedoening.... Hopelijk is het vanavond beter
Werken, feesten en blij zijn als het maandag is zodat ik weer rust hebquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:11 schreef Intelligence het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:13 schreef Arnax het volgende:
[..]
Werken, feesten en blij zijn als het maandag is zodat ik weer rust heb
tjah, het is wel belangrijk. Ik spreek uit ervaring trouwensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een gekut is dat zeg, met al dat kijken.
Zaterdag mobiel voor de vriendin uitzoeken en zondag naar SAILquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:11 schreef Intelligence het volgende:
Ja, dat zal best. Gaat even wennen worden, maar het lukt vastquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het is wel belangrijk. Ik spreek uit ervaring trouwens
Zegt mij ook niks hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet ?
Hasj coke pillen, 50 euro, niemand, losers... ?
waar is die reclame van dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zitten er jongeren op het grasveld en komt die oma schreeuwent langs.. om het te verkopen
Van zo'n serie volgens mij ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar is die reclame van dan?
ow, benidorm bastards?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Van zo'n serie volgens mij ofzo
want er is er nog 1 met 'bejaarden'
zodra ik weer weet hoe het heet
meld k het je
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:20 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Je vergeet de PI / Disclaimer
Juffrouw Anniequote:
Ik denk dat ik zo een ijsje pak, lickyquote:
Disclaimer mistquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef Intelligence het volgende:
Heeft er iemand een kelder te leen, moet iemand opsluiten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef Intelligence het volgende:
Heeft er iemand een kelder te leen, moet iemand opsluiten
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:25 schreef Intelligence het volgende:
Is niet meer nodig de kelder, zoek wel een goede dumpplek voor een lijk?
Kannibalisme. De truc is het om het lichaam zo klein mogelijk te maken, zodat je het makkelijk kunt verpakken en invriezen. Romp moet je begraven, dat is niet eetbaar. Haar verschroeit makkelijk op de bbq, morgen wordt het mooi weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:25 schreef Intelligence het volgende:
Ervaringsdeskundige aan het woordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kannibalisme. De truc is het om het lichaam zo klein mogelijk te maken, zodat je het makkelijk kunt verpakken en invriezen. Romp moet je begraven, dat is niet eetbaar. Haar verschroeit makkelijk op de bbq, morgen wordt het mooi weer
Dan ligt het er zo lang, die toko is faillietquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:25 schreef Intelligence het volgende:
Gehaktmolen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kannibalisme. De truc is het om het lichaam zo klein mogelijk te maken, zodat je het makkelijk kunt verpakken en invriezen. Romp moet je begraven, dat is niet eetbaar. Haar verschroeit makkelijk op de bbq, morgen wordt het mooi weer
Disclaimer: resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Nooit niet dat mijn lichaam aan katten wordt gegeven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gehaktmolen.En breng het vlees ff naar mij, scheelt weer een hoop kattenvoer.
Ik had meer klasse verwacht in je woordenschat 'mijn lichaam dumpen' klinkt nou net als mijn laatste vertrouwde rustplekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Waarom? Het was je eigen keuze ...
Hap hap hapquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nooit niet dat mijn lichaam aan katten wordt gegeven.
Ik heb immers niks met katten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bah FOK! is een stuk saaier zonder KLB.
Kloptquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bah FOK! is een stuk saaier zonder KLB.
werkquote:
Dan had ik ook wel een ander woord voor 'afmaken' gebruikt, je schat me veeels te hoog inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik had meer klasse verwacht in je woordenschat 'mijn lichaam dumpen' klinkt nou net als mijn laatste vertrouwde rustplek
Ajohquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De afkickverschijnselen bij sommigen
Hoor net dat Conny Mus dood is
Mja, hij was wel baasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:46 schreef Intelligence het volgende:
WTF ja lees t ook, kerel correspondent in 1 van de gevaarlijkste gebieden, gaat hij dood aan een hartaanval op vakantie in Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |