Bij ons ook hoor, Heksenberg speelt 1 of 2 klasses hogerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb trouwens geen idee of het een oefen- of bekerwedstrijd is. Maakt voor ons ook niet zoveel uit. Bekerwedstrijden horen gewoon bij de voorbereiding.
als dat kan zeker doen, lekker van elk straaltje genieten voor het alweer herfst isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanmiddag vrij pak
mag het dan 7 en 8 september 2 dagen maar 20 graden zijn en ietsje minder zonnig?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:48 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat het weer de komende dagen (hopelijk zelfs weken) nog zo blijft.
En ik hoop dat ik eindelijk eens van die strontverkoudheid afkom.
Ruilen? Jij mag voor mij gaan werken dan ga ik wel alleen winkelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mag het dan 7 en 8 september 2 dagen maar 20 graden zijn en ietsje minder zonnig?
ik verveel me nu al.. klaar met werken voor vandaag en wil eigenlijk nog effe winkelen ofzo... maar geen zin om alleen te gaan
ik heb al gewerkt van 06.30 tot 10.30quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ruilen? Jij mag voor mij gaan werken dan ga ik wel alleen winkelen.
Bestel dat toch gewoon via internet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef Tassiepassie het volgende:
Morgen naar Heerlen....vriend wil bij mediamarkt kijken voor nieuwe laptop
Hij wil gewoon eerst kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Bestel dat toch gewoon via internet.
Ik heb goeie ervaringen met www.informatique.nl
Veel keus, in alle prijsklasses, snelle levering en prima service
lukt daar idd altijd wel jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:18 schreef vosss het volgende:
Overigens mochten jullie bij de MM kopen; altijd, ik herhaal, ALTIJD korting regelen daar.
Waar je voor kan lullen hoe je niet voor te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |