Doe dan ook een keer proberen Als verrassing!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wil niks liever dan dat ik rokjes en jurken draag
Sorryquote:Ik krijg een beetje een rtl 4 programma gevoel
Ik dacht dat jij de laatste post hadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
En waar Ml-etje verzaakt een nieuw deel te openen.
En waar ik door het slotje zat
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten d'r ook helemaal niet onder druk ofzo he?
quote:CrosspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
"Ja je moet NU NU NU DIE TREIN HALEN ANDERS ZIT JE HIER EEN MAAND VAST"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten d'r ook helemaal niet onder druk ofzo he?
morgen. Dan ben ik naar de kapper geweest en zit het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
En ik wil ook een foto van Q d'r lange(re) haar!
Gekkiequote:
Dealquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
morgen. Dan ben ik naar de kapper geweest en zit het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig
hoop ik
Ik moet 's ochtends eerst pics maken van de bruidegom, dan om 11:30 naar de kapper.... dus help me rond 12u ff herinneren dmv een PM, anyone.quote:
Enkel puntjes! Anders dan gaan ik stampij makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
En die kapper niet teveel er af laten knippen he?
/ja mam
Oeh, stampij, laat dat maar aan jou over!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enkel puntjes! Anders dan gaan ik stampij maken
Ah dat komt goed ik wilde morgen 12:30 stoppen met werken dus dat onthou ik welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends eerst pics maken van de bruidegom, dan om 11:30 naar de kapper.... dus help me rond 12u ff herinneren dmv een PM, anyone.
Ooh, en ik stuur het via PM
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Qwea het volgende:
zo! ik heb een masker op! Heb ik morgen een lekker gaaf huidje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |