Bethany doet er niet veel voor onder bij het eerste stuk wat je kan spelen, bij het 2e stuk zijn ze ineens een stuk kleinerquote:
Bethany is die roodharige? Die vind ik niet zo leuk geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Bethany doet er niet veel voor onder bij het eerste stuk wat je kan spelen, bij het 2e stuk zijn ze ineens een stuk kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:49 schreef Moro het volgende:
BethanyOh ja, die vind ik wel heel leuk, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
ja, die vind ik inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef 2dope het volgende:
Is dat de nieuwe Morrigan ofzo?
[ afbeelding ]
Origins vond ik geweldig, maar de demo van DA2 valt me echt vies tegen. Ik had al een paar interviews gezien, dus ik was er al bang voor, maar ik denk dat ik DA2 maar laat voor wat het is, The Witcher 2 is het spel wat ik ga aanschaffen (in mei).quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:34 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Heb hem net even uitgeprobeerd WTF Hack 'n SLASH? Zijn ze serieus? Grafisch is het spel er ook niet echt op vooruit gegaan.
DAO1
Knap dat je dat na de demo al zo stellig kan concluderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef 54cm het volgende:
[..]
Origins vond ik geweldig, maar de demo van DA2 valt me echt vies tegen. Ik had al een paar interviews gezien, dus ik was er al bang voor, maar ik denk dat ik DA2 maar laat voor wat het is, The Witcher 2 is het spel wat ik ga aanschaffen (in mei).
Het is jammer dat niemand meer een game als de originele Baldurs Gate-serie probeert te maken. Dragon Age Origins kwam in de buurt, maar DA2 is weer een flinke stap in de verkeerde richting.
Heb je Demon Souls voor de PS3? Dat spel is echt heerlijk (zelfs beter dan DAO in mijn mening). Als je een PS3 hebt zekers halenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef 54cm het volgende:
[..]
Origins vond ik geweldig, maar de demo van DA2 valt me echt vies tegen. Ik had al een paar interviews gezien, dus ik was er al bang voor, maar ik denk dat ik DA2 maar laat voor wat het is, The Witcher 2 is het spel wat ik ga aanschaffen (in mei).
Het is jammer dat niemand meer een game als de originele Baldurs Gate-serie probeert te maken. Dragon Age Origins kwam in de buurt, maar DA2 is weer een flinke stap in de verkeerde richting.
Mee eens, met Origins heb ik mij goed kunnen vermaken, maar dit ziet er niet uit, deel 1 vond ik nog mooier dan dit. De textures lijken (nog) niet goed te zijn verwerkt. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de armor van die templar, dan ziet het eruit alsof hij een plat velletje leer om heeft, ipv de toch wat zwaardere templar armor uit deel 1 (en ja, dit is op hoogste instellingen (pc), dx11).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef 54cm het volgende:
[..]
koop ze beide... space theme vind ik persoonlijk ook interessanter, maar dit is toch ook gaaf. Beetje afwisselingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:26 schreef SteveBudin het volgende:
Heb de demo op de PS3 gespeeld en ik denk niet dat ik hem ga kopen. Ik wacht wel op Mass Effect 3 aangezien ik het hele space-theme veel interessanter vind.
Hoe is 0.782.417 meer dan aan 1 miljoen (1.000.000)? Je kunt trouwens ook gewoon klikken op het vlaggetje en het niet downloaden, dan komt er ook één bij opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef maxmit het volgende:
Nou de downloads zijn in ieder geval over de 1000000 heen http://dragonage.bioware.com/info/demo/ Nu krijgt iedereen dus 2 boeken
jeeuj...![]()
Is gefixt ja. Nu onder 900000.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Moro het volgende:
Er was blijkbaar een bug om die teller flink op te laten lopen heb hem ook al tegen de 1,4 miljoen gezien.
Verkeerde topic, vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |