Beterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef kvbeurden het volgende:
Update:
Officiële waarschuwing is omgezet in een mondelinge waarschuwing.
Niet gecommuniceerd dat ik die uren aan het iets anders had gedaan en de uren facturabel had gemaakt.quote:
Thanksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter
En wat was nou precies het probleem? Ze dachten dat je die 3 uur niks had gedaan?
Dus een tikje op je vingers, foei enzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:00 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Niet gecommuniceerd dat ik die uren aan het iets anders had gedaan en de uren facturabel had gemaakt.
Ja idd, niets ernstigs. Die vrouw van HR in ieder geval wel. Die had al contact gehad met de directie en die was ook accoord. Mijn direct leidinggevende was het er niet mee eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus een tikje op je vingers, foei enzo.
Dus ze vonden zelf ook wel dat ze aardig doorgeschoten waren?
Nee uiteraard, die is hard terug gefloten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ja idd, niets ernstigs. Die vrouw van HR in ieder geval wel. Die had al contact gehad met de directie en die was ook accoord. Mijn direct leidinggevende was het er niet mee eens.
Haar probleem btw. Ja dat wel maargoed ze leek niet zo blij dus ben benieuwd in de toekomst. Voorlopig ben ik iig van die offiiële waarschuwing af.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee uiteraard, die is hard terug gefloten.
Zijn probleem, niet de jouwe dus gelukkig.
Lezen te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef enno het volgende:
Je hebt wel moeite met een waarschuwing maar valsheid in geschrifte is ok?
Uren schrijven met een vork, de klant betaald toch wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |