Ik wil nog een keer naar een " echt" hardcore/hardstyle feest, maar ik vind het een beetje duurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best tof. Ik wil al jaren naar zo'n feest, maar ieder keer geen tijd of niemand die mee wil enzo.
Zaterdag is ook Decibellll.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar een " echt" hardcore/hardstyle feest, maar ik vind het een beetje duur
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
HIEPERDEPIEP HOERA! D_A is Jarigggggggggg
THENKS MENquote:
THENKS BEEBquote:
ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIJN DAT IS DARKUNDERSCOREANGULESSSSSSSSSSSSS DAT VINDEN WIJ ALLE ZO LEUK JAJA DUS DAAAAAAAAAAAARRRRROOOMMMMM TYPP IK HEEL BLIJ HOERA HOERAquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
HIEPERDEPIEP HOERA! D_A is Jarigggggggggg
Hehehe dankjeweeeeeeelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIJN DAT IS DARKUNDERSCOREANGULESSSSSSSSSSSSS DAT VINDEN WIJ ALLE ZO LEUK JAJA DUS DAAAAAAAAAAAARRRRROOOMMMMM TYPP IK HEEL BLIJ HOERA HOERA
HIJ LEEFT AL LANG HOERA HOERA
HIJ LEEFT AL LAAAAANG HOERA HOERA
HIJ LEEFT AL LANG HOERA HOERA!
Als cadeau een foto van een lens ter lengte van een autowiel!
[ afbeelding ]
Q-Base echt tantoe hardquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar een " echt" hardcore/hardstyle feest, maar ik vind het een beetje duur
Die laatste lens, kan je dan foto's van 3km afstand schieten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIJN DAT IS DARKUNDERSCOREANGULESSSSSSSSSSSSS DAT VINDEN WIJ ALLE ZO LEUK JAJA DUS DAAAAAAAAAAAARRRRROOOMMMMM TYPP IK HEEL BLIJ HOERA HOERA
HIJ LEEFT AL LANG HOERA HOERA
HIJ LEEFT AL LAAAAANG HOERA HOERA
HIJ LEEFT AL LANG HOERA HOERA!
Als cadeau een foto van een lens ter lengte van een autowiel!
[ afbeelding ]
Het is dezelfde lens, maar dan met een ander opzet stukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Die laatste lens, kan je dan foto's van 3km afstand schieten?
HD Mieren fotograferen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dezelfde lens, maar dan met een ander opzet stukWaarschijnlijk om idd van heeeeeeel ver plaatjes te schieten.
Ja precies, 200 euro vind ik net iets te veelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Q-Base echt tantoe hard![]()
![]()
Enige nadeel is de 47,50 voor een kaartje, en dan nog de 100 a 150 eurie voor drank en voer
quote:
Ach voor die ene, of paar keer... Moet zoiets wel kunnenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies, 200 euro vind ik net iets te veel
Tja, maar dat is 5 dagen. Dus in verhouding goedkoper.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach voor die ene, of paar keer... Moet zoiets wel kunnen
Ik kan je ook melden dat ik met kaartje, eten en drank over de 400 euro heen zou gaan op een festival, dus staat opzich wel in verhouding tot Q-base
ik 4.5quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:11 schreef Goddelijker het volgende:
Vreselijk zeg, ben al een uur wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |