abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85461306
Na al die oppervlakkige one night stands en vrouwen die weliswaar niet op hun achterhoofd gevallen zijn, maar toch een hoop intellectuele bagage missen, schijn ik op de één of andere manier niet met intellectuele vrouwen in aanraking te komen. Nee, ik ben totaal niet bang om een vrouw te ontmoeten die qua intellect de mijne overtreft, maar een echte intellectuele vrouw ala Ayn Rand ben ik nog nooit tegengekomen. Een uitstervend ras hier in Nederland, of wat?
Zie daar weer!
pi_85461312
Valt wel mee, alleen hebben die vrouwen wellicht geen interesse in jou.
pi_85461321
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:30 schreef Tjechov het volgende:
Na al die oppervlakkige one night stands en vrouwen die weliswaar niet op hun achterhoofd gevallen zijn, maar toch een hoop intellectuele bagage missen, schijn ik op de één of andere manier niet met intellectuele vrouwen in aanraking te komen. Nee, ik ben totaal niet bang om een vrouw te ontmoeten die qua intellect de mijne overtreft, maar een echte intellectuele vrouw ala Ayn Rand ben ik nog nooit tegengekomen. Een uitstervend ras hier in Nederland, of wat?
wees blij dat je TENMINSTE NOG vrouwen ontmoet
pi_85461323
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Valt wel mee, alleen hebben die vrouwen wellicht geen interesse in jou.
Dat kan en daar kan ik mee leven, maar dan moet ik ze eerst nog tegenkomen.
Zie daar weer!
pi_85461325
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
wees blij dat je TENMINSTE NOG vrouwen ontmoet
Het lichaam is tevreden, maar de geest wilt meer!
Zie daar weer!
pi_85461333
quote:
Intelligente vrouwen zijn KUT. De mijne mag er best 40 IQ punten vanaf. Scheelt enorm veel irritatie.

:(
Ja nee
pi_85461343
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:37 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Intelligente vrouwen zijn KUT. De mijne mag er best 40 IQ punten vanaf. Scheelt enorm veel irritatie.

:(
Leg eens uit? Irritant in de zin van...?
Zie daar weer!
pi_85461345
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:35 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Het lichaam is tevreden, maar de geest wilt meer!
wat maakt het uit als je maar verliefd bent/blijft toch
pi_85461352
Waar kom je dan normaal gesproken vrouwen tegen? Misschien zoek je gewoon niet op de goede plaats.

Ik ken toch zat slimme vrouwen. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85461354
Misschien ben je zelf wel gewoon niet intelligent genoeg om de interesse van deze vrouwen te wekken .
Wil natuurlijk niet zeggen dat ze daarom ook niet bestaan . :*
pi_85461358
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:39 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Leg eens uit? Irritant in de zin van...?
Dat dus.
Ja nee
pi_85461359
Zo'n kut die de ideale hoek voor penetratie gaat berekenen als Jan-Jaap in vol ornaat wil toeslaan is een no-go.
pi_85461363
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar kom je dan normaal gesproken vrouwen tegen? Misschien zoek je gewoon niet op de goede plaats.
Studie, uitgaan, etc.

quote:
Ik ken toch zat slimme vrouwen. :)
Slim is niet zozeer het probleem; ik heb het over intellectuele vrouwen. Ik ken zat 'slimme' vrouwen die weliswaar met een gemiddelde dosis feitenkennis rondlopen, maar ik zoek net dat ietsje extra.
Zie daar weer!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 04:50:14 #14
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_85461372
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:45 schreef Frishe het volgende:
Zo'n kut die de ideale hoek voor penetratie gaat berekenen als Jan-Jaap in vol ornaat wil toeslaan is een no-go.
lijkt mij wel grappig:P even rekenmachinetje erbij:P

lijkt me grappig als vrouw daar een grapje over maakt
pi_85461374
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:47 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Studie, uitgaan, etc.
[..]

Slim is niet zozeer het probleem; ik heb het over intellectuele vrouwen. Ik ken zat 'slimme' vrouwen die weliswaar met een gemiddelde dosis feitenkennis rondlopen, maar ik zoek net dat ietsje extra.
Ok, ik bedoel niet alleen slim maar ook belezen en geïnteresseerd in kunst, klassieke muziek etc., maar er is natuurlijk een grens aan hoe intellectueel de meeste jonge mensen zijn omdat ze simpelweg nog niet zoveel tijd hebben gehad om die kennis op te bouwen. Als mensen daar al veel tijd aan besteed hebben, gaat het vaak weer ten koste van andere dingen. Verwacht je niet gewoon te veel?
pi_85461376
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Verwacht je niet gewoon te veel?
Wellicht wel, maar is dat zo erg dan?
Zie daar weer!
pi_85461392
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:54 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Wel als je daardoor alleen zit terwijl je het met een (nog) iets minder intellectuele vrouw prima naar je zin zou kunnen hebben. :) Je kunt je ook samen ontwikkelen en van elkaar leren.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 05:16:18 #18
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_85461410
dit topic doet me denken aan die nozman comic.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 07:04:39 #19
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_85461798
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:54 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar wel want je klaagt over iets wat je toch echt jezelf aandoet. Voor het grootste gedeelte, dan.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 07:09:34 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85461828
Er is een overschot aan 'intellectuele' vrouwen. Daarom vinden er zoveel geen man. Dit komt nooit meer goed.
The End Times are wild
pi_85462175
quote:
Ik denk dat de gemiddelde intellectuele, nee, dat zeg ik fout, er is geen enkele intellectuele vrouw die zit te wachten op een pauper die tot 's nachts 5 uur een beetje het internet zit af te struinen en nutteloze posts zit te schrijven op fora over het aantal intellectuele vrouwen in Nederland...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:12:56 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85462227
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:35 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Het lichaam is tevreden, maar de geest wilt wil meer!
Val jij even door de mand!
Niet meer actief op Fok!
pi_85462475
Bleuh, ik heb een schurfthekel aan mensen die intellectueel zijn en daar prat op gaan. Bah bah bah, van die overdreven ballen die te koop lopen met hun kennis over nutteloze feitjes. Ik heb zelf gestudeerd, ben absoluut niet dom, net zoals de meeste vrouwen waar jij mee in aanraking komt, denk ik. Waarom zou je het in vredesnaam met je vriendin over kunst en klassieke muziek willen hebben?! Daar heb je je vreselijk intellectuele vriendjes toch voor? Ik zou in no time zo ontzettend genoeg van zo´n type hebben. Geef mij maar iemand met wat levenservaring :)
Sarcasme. Herken het.
pi_85462631
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 08:37 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik heb een schurfthekel aan mensen die intellectueel zijn en daar prat op gaan. Bah bah bah, van die overdreven ballen die te koop lopen met hun kennis over nutteloze feitjes.
Op zich vind ik mensen met veel kennis altijd wel interessant, maar laat het dan a.u.b. wel eigen kennis zijn. Tegenwoordig zit ieder forum vol 'experts', de één kan nog sneller Google'n dan de ander, maar eigen kennis begint vandaag de dag wel een bijzonder fenomeen te worden... schaars ook. En dat eikelpoets gedrag is met de komst van mobiel internet bij het grote publiek nog veel erger geworden... en dat alles vertaalt zich steeds meer naar het echte leven. Voor je het weet zit je in een discussie, grote bek, iemand die z'n gelijk wil halen, naar z'n mobiel grijpt om het op te zoeken op Google, er achter komt dat hij erg hard heeft gefaald, om het dan maar als een grapje af te doen...

En inderdaad, belangrijker, niet wereldvreemde mensen met levenservaring zijn een stuk interessanter dan snelle Google'rs...

[ Bericht 5% gewijzigd door AlphaOmega op 19-08-2010 09:01:03 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:10:03 #25
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85463009
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 08:37 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik heb een schurfthekel aan mensen die intellectueel zijn en daar prat op gaan. Bah bah bah, van die overdreven ballen die te koop lopen met hun kennis over nutteloze feitjes. Ik heb zelf gestudeerd, ben absoluut niet dom, net zoals de meeste vrouwen waar jij mee in aanraking komt, denk ik. Waarom zou je het in vredesnaam met je vriendin over kunst en klassieke muziek willen hebben?! Daar heb je je vreselijk intellectuele vriendjes toch voor? Ik zou in no time zo ontzettend genoeg van zo´n type hebben. Geef mij maar iemand met wat levenservaring :)
Mwah, het hoeft niet alleen over kunst e.d. te gaan... Maar een gesprek op enig niveau over de wereld om je heen, daar hoef je bij het overgrote deel van de vrouwen ook niet mee aan te komen.

Simpelweg omdat interesse en feitenkennis nogal achterloopt. Of omdat men gewoon niet zo sterk is in het hanteren van logica, de zaken niet in een groter geheel kan zien, etc, etc.

Nou heb ik er dus één gevonden waar dat goed zit, maar die heeft weer hele andere problemen. Voor niets gaat de zon op en aan de rest hangt blijkbaar een prijskaartje :P
Intelligent, but fucked up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')