wees blij dat je TENMINSTE NOG vrouwen ontmoetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:30 schreef Tjechov het volgende:
Na al die oppervlakkige one night stands en vrouwen die weliswaar niet op hun achterhoofd gevallen zijn, maar toch een hoop intellectuele bagage missen, schijn ik op de één of andere manier niet met intellectuele vrouwen in aanraking te komen. Nee, ik ben totaal niet bang om een vrouw te ontmoeten die qua intellect de mijne overtreft, maar een echte intellectuele vrouw ala Ayn Rand ben ik nog nooit tegengekomen. Een uitstervend ras hier in Nederland, of wat?
Dat kan en daar kan ik mee leven, maar dan moet ik ze eerst nog tegenkomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Valt wel mee, alleen hebben die vrouwen wellicht geen interesse in jou.
Het lichaam is tevreden, maar de geest wilt meer!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
wees blij dat je TENMINSTE NOG vrouwen ontmoet
Intelligente vrouwen zijn KUT. De mijne mag er best 40 IQ punten vanaf. Scheelt enorm veel irritatie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:30 schreef Tjechov het volgende:
Na al die oppervlakkige one night stands en vrouwen die weliswaar niet op hun achterhoofd gevallen zijn, maar toch een hoop intellectuele bagage missen, schijn ik op de één of andere manier niet met intellectuele vrouwen in aanraking te komen. Nee, ik ben totaal niet bang om een vrouw te ontmoeten die qua intellect de mijne overtreft, maar een echte intellectuele vrouw ala Ayn Rand ben ik nog nooit tegengekomen. Een uitstervend ras hier in Nederland, of wat?
Leg eens uit? Irritant in de zin van...?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Intelligente vrouwen zijn KUT. De mijne mag er best 40 IQ punten vanaf. Scheelt enorm veel irritatie.
wat maakt het uit als je maar verliefd bent/blijft tochquote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:35 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Het lichaam is tevreden, maar de geest wilt meer!
Dat dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:39 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Leg eens uit? Irritant in de zin van...?
Studie, uitgaan, etc.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar kom je dan normaal gesproken vrouwen tegen? Misschien zoek je gewoon niet op de goede plaats.
Slim is niet zozeer het probleem; ik heb het over intellectuele vrouwen. Ik ken zat 'slimme' vrouwen die weliswaar met een gemiddelde dosis feitenkennis rondlopen, maar ik zoek net dat ietsje extra.quote:Ik ken toch zat slimme vrouwen.
lijkt mij wel grappig:P even rekenmachinetje erbij:Pquote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:45 schreef Frishe het volgende:
Zo'n kut die de ideale hoek voor penetratie gaat berekenen als Jan-Jaap in vol ornaat wil toeslaan is een no-go.
Ok, ik bedoel niet alleen slim maar ook belezen en geïnteresseerd in kunst, klassieke muziek etc., maar er is natuurlijk een grens aan hoe intellectueel de meeste jonge mensen zijn omdat ze simpelweg nog niet zoveel tijd hebben gehad om die kennis op te bouwen. Als mensen daar al veel tijd aan besteed hebben, gaat het vaak weer ten koste van andere dingen. Verwacht je niet gewoon te veel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:47 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Studie, uitgaan, etc.
[..]
Slim is niet zozeer het probleem; ik heb het over intellectuele vrouwen. Ik ken zat 'slimme' vrouwen die weliswaar met een gemiddelde dosis feitenkennis rondlopen, maar ik zoek net dat ietsje extra.
Wellicht wel, maar is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Verwacht je niet gewoon te veel?
Wel als je daardoor alleen zit terwijl je het met een (nog) iets minder intellectuele vrouw prima naar je zin zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:54 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar is dat zo erg dan?
Ja, blijkbaar wel want je klaagt over iets wat je toch echt jezelf aandoet. Voor het grootste gedeelte, dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:54 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar is dat zo erg dan?
Ik denk dat de gemiddelde intellectuele, nee, dat zeg ik fout, er is geen enkele intellectuele vrouw die zit te wachten op een pauper die tot 's nachts 5 uur een beetje het internet zit af te struinen en nutteloze posts zit te schrijven op fora over het aantal intellectuele vrouwen in Nederland...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:30 schreef Tjechov het volgende:
Val jij even door de mand!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:35 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Het lichaam is tevreden, maar de geest wilt wil meer!
Op zich vind ik mensen met veel kennis altijd wel interessant, maar laat het dan a.u.b. wel eigen kennis zijn. Tegenwoordig zit ieder forum vol 'experts', de één kan nog sneller Google'n dan de ander, maar eigen kennis begint vandaag de dag wel een bijzonder fenomeen te worden... schaars ook. En dat eikelpoets gedrag is met de komst van mobiel internet bij het grote publiek nog veel erger geworden... en dat alles vertaalt zich steeds meer naar het echte leven. Voor je het weet zit je in een discussie, grote bek, iemand die z'n gelijk wil halen, naar z'n mobiel grijpt om het op te zoeken op Google, er achter komt dat hij erg hard heeft gefaald, om het dan maar als een grapje af te doen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:37 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik heb een schurfthekel aan mensen die intellectueel zijn en daar prat op gaan. Bah bah bah, van die overdreven ballen die te koop lopen met hun kennis over nutteloze feitjes.
Mwah, het hoeft niet alleen over kunst e.d. te gaan... Maar een gesprek op enig niveau over de wereld om je heen, daar hoef je bij het overgrote deel van de vrouwen ook niet mee aan te komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:37 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik heb een schurfthekel aan mensen die intellectueel zijn en daar prat op gaan. Bah bah bah, van die overdreven ballen die te koop lopen met hun kennis over nutteloze feitjes. Ik heb zelf gestudeerd, ben absoluut niet dom, net zoals de meeste vrouwen waar jij mee in aanraking komt, denk ik. Waarom zou je het in vredesnaam met je vriendin over kunst en klassieke muziek willen hebben?! Daar heb je je vreselijk intellectuele vriendjes toch voor? Ik zou in no time zo ontzettend genoeg van zo´n type hebben. Geef mij maar iemand met wat levenservaring
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |