roodharige haartjes, scherpquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus jouw haren hebben op hun beurt ook weer haren, die rood zijn?
Dan was je er echt heel vroeg bij!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:53 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik in mei 2008 al.![]()
Overigens interesseert het mij niet of een baard in is. Ik heb er altijd één, maar het is wel grappig om te zien dat de vrouwen het ineens waarderen als het in de boekjes staat.
"gewoon doen, wat kan jou het schelen wat andere mensen er van denken"quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:26 schreef Vanky het volgende:
[..]
Wil je dit even in het Nederlands typen?
Ik begrijp wat je bedoelt. Helemaal in combi met een baard. Je kunt ook experimenteren met zijkantjes iets korter ala Beckham of is dat niks voor jou. :pquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:41 schreef Vanky het volgende:
Vroeger altijd!
Maar ziet er te gangsterachtig uit.
Ja, maar heb een zekere sympathie voor Nederland en ik ken er wel wat vanaf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 03:05 schreef Hooidraad het volgende:
Even offtopic hoor, maar ben jij nou een Belg TS?
Op den duur wordt alles grijs.quote:Op maandag 23 augustus 2010 03:11 schreef Vanky het volgende:
Verdwijnen rosse haartjes na verloop van tijd?
DJs met baardenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:16 schreef fathank het volgende:
Schijt aan hebben, ik heb blond haar, bovenaan donkere baardgroei en op m'n kin nog rooier dan de gemiddelde engelsman.
Dat zijn de bestequote:
Ik heb er toch het mes in gezet vandaag haha. Heb nou echt een blotebillengezicht. :pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |