http://www.htc.com/nl/product/desire/overview.htmlquote:Scherm Capacitief 3.7" AMOLED touchscreen
Resolutie 480x800 WVGA
Processor 1024Mhz (1Ghz) Snapdragon met AMD z430 GPU
Geheugen 576MB waarvan 400MB beschikbaar
Opslag 512MB intern waarvan 148MB beschikbaar. Extern uitbreidbaar via Micro-SD tot 32GB. Standaard is er een 4GB meegeleverd.
Batterij 1400mAh Lithium-ion.
Camera 5MP met Gezichtsdetectie, Auto-focus, Geotagging en led-flits, 720p filmen.
Sensors Accelerometer, Lichtsensor, Nabijheidssensor en Digitaal Kompas.
Aansluitingen 3.5mm Koptelefoonaansluiting en micro-USB.
Netwerkondersteuning HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Connectiviteit 3G/HSDPA/EDGE/GPRS/Wi-Fi en GPS, Bluetooth 2.1
Platform Android™ 2.2 (Froyo) met HTC Sense™
Ik heb hem al anderhalve maand liggen dus het is een AMOLED versie, maar hier is de foto:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef Merkie het volgende:
Foto van de zijkant waarop ook daadwerkelijk AMOLED staat? Nieuwere Desires worden uitgeleverd met een SLCD-scherm ipv een AMOLED-scherm. Bij Desires met een SLCD-scherm staat geen AMOLED op de doos.
Daarnaast zou ik even het IMEI-nummer en serienummer blurren, je weet nooit.
Vandaag ( donderdag) had het niet gekund, maar misschien een van de komende dagen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:31 schreef wormtrein het volgende:
Zou ik hem vandaag op kunnen halen in Amsterdam of Haarlem (station)?
Hij heeft geen bedrag genoemd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:43 schreef twentemeisje het volgende:
Okee, en voor welk bedrag zou wormtrein 'm ophalen?
Het toestel is simlockvrij, alleen het is alleen het toestel en het hoesje. Verder geen bonnen er bij ofzo, deze heb ik ook nooit gekregen (alleen een A4tje met geen nuttige info er op.) Eventuele garantie verloopt echter direct via HTC, die bekend staat om hun goede service. Zie ook mijn vorige topic waar een discussie was over garantie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:59 schreef twentemeisje het volgende:
Hij komt 'm gewoon zo ophalen?
Bij deze een bod van 330 euro indien het toestel simlockvrij is.
Als mijnvolgende week in de buurt van Haarlem zit kan hij 'm ophalen (is er evt. ook nog een andere ophaalplaats mogelijk?) en anders moet ie worden verstuurd... Dan komen er uiteraard de verzendkosten nog bij.
Mogge, ik ben wakker jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:15 schreef twentemeisje het volgende:
Al wakker Racer?
Nog iets dat me net ineens te binnen schiet... Er staat toch geen Vodafone-logo op de buitenkant van de Desire? Of stel ik nu een hopeloos ouderwetsche vraagh en doen ze dit al helegaar niet meer?
Ik heb hier anders een smartphone met Vodafone logo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Vodafone doet geen branding op smartphones, dat doet alleen t-Mobile
PM terug!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mogge, ik ben wakker ja![]()
Wat mij betreft deal, er zit geen Vodafone-logo op nee, gelukkig niet
Ik stuur je nu een PMetje.
zeker zon 360 ding?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:14 schreef Doobie het volgende:
[..]
Ik heb hier anders een smartphone met Vodafone logo?
niet op de hardware nee, wel in de software tijdens het booten alleen. teminste, wel op mijn hd2quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Vodafone doet geen branding op smartphones, dat doet alleen t-Mobile
Ik heb je al een aantal PM's gestuurd in je vorige topic, met een bod van 350, en ik heb al een paar keer klaar gestaan om hem op te halen. Echter laat jij steeds niets van je horen, ook in het topic niet. Geen probleem, maar daarom heb ik inmiddels een andere Desire aangeschaftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb alleen een ''ophalen'' van wormtrein, verder geen biedingen nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |