http://www.htc.com/nl/product/desire/overview.htmlquote:Scherm Capacitief 3.7" AMOLED touchscreen
Resolutie 480x800 WVGA
Processor 1024Mhz (1Ghz) Snapdragon met AMD z430 GPU
Geheugen 576MB waarvan 400MB beschikbaar
Opslag 512MB intern waarvan 148MB beschikbaar. Extern uitbreidbaar via Micro-SD tot 32GB. Standaard is er een 4GB meegeleverd.
Batterij 1400mAh Lithium-ion.
Camera 5MP met Gezichtsdetectie, Auto-focus, Geotagging en led-flits.
Sensors Accelerometer, Lichtsensor, Nabijheidssensor en Digitaal Kompas.
Aansluitingen 3.5mm Koptelefoonaansluiting en micro-USB.
Netwerkondersteuning HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Connectiviteit 3G/HSDPA/EDGE/GPRS/Wi-Fi en GPS, Bluetooth 2.1
Platform Android™ 2.1 (Éclair) met HTC Sense™
Copy paste faal ze staan nu wel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef SpecialK het volgende:
Wat is dit? Zoek de verschillen? Ok ik ga zoeken.
Ik heb deze gekregen bij abonnementverlenging van Vodafone maar aangezien ik er zelf al eentje had (gehaald bij Belcompany maand terug), is deze over.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Mag ik vragen hoe je er aan komt. En garantie?
Volgens mij moet de winkel garantie geven, en het uitvechten met HTC, aangezien jij het product bij een winkel hebt gekocht en niet bij HTC zelf?! Of zit ik nu verkeerd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb deze gekregen bij abonnementverlenging van Vodafone maar aangezien ik er zelf al eentje had (gehaald bij Belcompany maand terug), is deze over.
Ik heb geen bonnetje, maar als het goed is heb je gewoon 2 jaar fabrieksgarantie via HTC zelf lijkt me?
Ik ga het nog uitzoeken, op de site van HTC staat in ieder geval ''Neem contact op met bovenstaande hotlines voor details over "Wereldwijde garantieservice".'', dus ik zal morgen even bellen om te vragen of er gewoon garantie is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de winkel garantie geven, en het uitvechten met HTC, aangezien jij het product bij een winkel hebt gekocht en niet bij HTC zelf?! Of zit ik nu verkeerd?
Oke dat wist ik niet. Je zult dan misschien wel je HTC kunnen registreren op de site dat je recht op garantie hebt. Enigste probleem wat voorkomt is dat ze een paarse gloed over het scherm kunnen hebben!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ga het nog uitzoeken, op de site van HTC staat in ieder geval ''Neem contact op met bovenstaande hotlines voor details over "Wereldwijde garantieservice".'', dus ik zal morgen even bellen om te vragen of er gewoon garantie is.
Persoonlijk heb ik nog nooit beroep gedaan op garantie bij een telefoon, aangezien de meest voorkomende schade (valschade, vochtschade, etc) toch nooit gedekt wordt. Alleen soft of hardwarematige fouten worden gedekt, en daar heb je naar mijn weten vrijwel nooit last van met een Desire
IK wil de TS niet raar laten overkomen, maar je krijgt altijd een aankoopbon mee. Ook al betaal je niks voor het toestel dan nog staat er op de bon de waarde van het toestel en de hoe hij betaald is of wat er eventueel zou bijbetaald moeten worden...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Je zult dan misschien wel je HTC kunnen registreren op de site dat je recht op garantie hebt. Enigste probleem wat voorkomt is dat ze een paarse gloed over het scherm kunnen hebben!
Maar goed, dit is te ver off-topic en daarom stop ik der ook me
Alleen als TS net zo slordig is als ik zit er geen bon bij (lees die is kwijtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef kebabkever het volgende:
[..]
IK wil de TS niet raar laten overkomen, maar je krijgt altijd een aankoopbon mee. Ook al betaal je niks voor het toestel dan nog staat er op de bon de waarde van het toestel en de hoe hij betaald is of wat er eventueel zou bijbetaald moeten worden...
Ik kan je persoonlijk vertellen dat de garantie van HTC echt top is!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ga het nog uitzoeken, op de site van HTC staat in ieder geval ''Neem contact op met bovenstaande hotlines voor details over "Wereldwijde garantieservice".'', dus ik zal morgen even bellen om te vragen of er gewoon garantie is.
Persoonlijk heb ik nog nooit beroep gedaan op garantie bij een telefoon, aangezien de meest voorkomende schade (valschade, vochtschade, etc) toch nooit gedekt wordt. Alleen soft of hardwarematige fouten worden gedekt, en daar heb je naar mijn weten vrijwel nooit last van met een Desire
In de doos zit inderdaad een a4tje met de naam van het toestel er op, is dat ene a4tje de hele bon danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef kebabkever het volgende:
[..]
IK wil de TS niet raar laten overkomen, maar je krijgt altijd een aankoopbon mee. Ook al betaal je niks voor het toestel dan nog staat er op de bon de waarde van het toestel en de hoe hij betaald is of wat er eventueel zou bijbetaald moeten worden...
Via HTC zelf was dat? Of via de winkel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik kan je persoonlijk vertellen dat de garantie van HTC echt top is!
Touchscreen kapot, (ik wist niet eens dat ik nog garantie had na anderhalf jaar) binnen een week was die terug zo gloed als nieuw.
Ze hebben alles opnieuw getest, ik hebben de testresultaten erbij gekregen.
Helemaal top!
Phonehouse?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In de doos zit inderdaad een a4tje met de naam van het toestel er op, is dat ene a4tje de hele bon dan
Als dat de bon is heb ik die dus wel, alleen aangezien dat ook onderdeel is van mijn abonnement-administratie en het toch op mijn naam staat is het misschien handiger als ik die zelf hou, of een kopie daarvan bij doe.
[..]
Via HTC zelf was dat? Of via de winkel?
Nee Vodafone shop, pakketpost. En ik heb mijn administratie wel genoeg op orde om een a4tje te bewaren :pquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Phonehouse?
Ik heb/had ook zo'n a4 en dat is je bon.
Geen idee waar hij nu is
Non takenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef kebabkever het volgende:
Twas geen offense tegen de je hoor (TS)
het is maar goed dat er op je pakbon met koeienletters staat Let Op! dit is tevens je garantiebewijsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef kebabkever het volgende:
Dat a4tje is wel je bon idd
Twas geen offense tegen de je hoor (TS)
Hij is er nog maar heb niet echt actief lopen verkopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:38 schreef Mdrop het volgende:
Toestel nog aanwezig?, anders bij deze een (Veel te) laag bod van 260 euro.
Oh crapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:47 schreef RacerDKB het volgende:
Hij is er nog maar heb niet echt actief lopen verkopen
En er was al een bod van 300.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |