abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84104842
Aangezien ik er al een heb, kan deze de verkoop in. Zoals te zien zit hij nog nieuw en geseald in de doos.

Algemene info:
quote:
Scherm Capacitief 3.7" AMOLED touchscreen
Resolutie 480x800 WVGA
Processor 1024Mhz (1Ghz) Snapdragon met AMD z430 GPU
Geheugen 576MB waarvan 400MB beschikbaar
Opslag 512MB intern waarvan 148MB beschikbaar. Extern uitbreidbaar via Micro-SD tot 32GB. Standaard is er een 4GB meegeleverd.
Batterij 1400mAh Lithium-ion.
Camera 5MP met Gezichtsdetectie, Auto-focus, Geotagging en led-flits.
Sensors Accelerometer, Lichtsensor, Nabijheidssensor en Digitaal Kompas.
Aansluitingen 3.5mm Koptelefoonaansluiting en micro-USB.
Netwerkondersteuning HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Connectiviteit 3G/HSDPA/EDGE/GPRS/Wi-Fi en GPS, Bluetooth 2.1
Platform Android™ 2.1 (Éclair) met HTC Sense™
http://www.htc.com/nl/product/desire/overview.html
http://tweakers.net/revie(...)-ons-aangeraakt.html
http://www.htcdesire-info.nl/

Foto's

Wat krijg je
  • HTC Desire (Wie had dat gedacht )
  • Oplader met een USB-aansluiting
  • Micro-USB Kabel
  • Oordopjes en bijbehorende kussentjes
  • 4gb MicroSD kaartje (zit al in het toestel)
  • Niet standaard meegeleverd: beschermhoesje van Dopod. Gebruik zelf dit hoesje ook, werkt prima.

Vraagprijs:
    Aangezien de nieuwprijs op het moment van spreken ¤414,95 is, vraag ik voor mijn toestel ¤360

Hij is op te halen nabij Haarlem, maar ik verzend hem ook net zo graag (als je wilt dat ik hem verzend ga ik dit verzekerd doen, zo'n toestel als dit ga ik niet normaal verzenden ).

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel in dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 15-07-2010 20:20:48 ]
  •   donderdag 15 juli 2010 @ 20:16:06 #2
    150517 SpecialK
    No hesitation, no delay.
    pi_84104878
    Wat is dit? Zoek de verschillen? Ok ik ga zoeken.
    There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
    pi_84104899
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef SpecialK het volgende:
    Wat is dit? Zoek de verschillen? Ok ik ga zoeken.
    Copy paste faal ze staan nu wel goed
      donderdag 15 juli 2010 @ 20:49:00 #4
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_84106571
    He, dat was mijn hoesje
    [b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_84107035
    300 excl verzendkosten!
    Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
    pi_84107064
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:00 schreef Antony1989 het volgende:
    300 excl verzendkosten!
    Genoteerd
      donderdag 15 juli 2010 @ 21:12:50 #7
    273430 HalvinCarris
    Weet iemand waar HalvinCarris?
    pi_84107562
    Mag ik vragen hoe je er aan komt. En garantie?
    Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
    Username: HalvinCarris
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
    pi_84107946
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef HalvinCarris het volgende:
    Mag ik vragen hoe je er aan komt. En garantie?
    Ik heb deze gekregen bij abonnementverlenging van Vodafone maar aangezien ik er zelf al eentje had (gehaald bij Belcompany maand terug), is deze over.

Ik heb geen bonnetje, maar als het goed is heb je gewoon 2 jaar fabrieksgarantie via HTC zelf lijkt me?
    pi_84108056
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb deze gekregen bij abonnementverlenging van Vodafone maar aangezien ik er zelf al eentje had (gehaald bij Belcompany maand terug), is deze over.

Ik heb geen bonnetje, maar als het goed is heb je gewoon 2 jaar fabrieksgarantie via HTC zelf lijkt me?
    Volgens mij moet de winkel garantie geven, en het uitvechten met HTC, aangezien jij het product bij een winkel hebt gekocht en niet bij HTC zelf?! Of zit ik nu verkeerd?
    pi_84108376
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:23 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Volgens mij moet de winkel garantie geven, en het uitvechten met HTC, aangezien jij het product bij een winkel hebt gekocht en niet bij HTC zelf?! Of zit ik nu verkeerd?
    Ik ga het nog uitzoeken, op de site van HTC staat in ieder geval ''Neem contact op met bovenstaande hotlines voor details over "Wereldwijde garantieservice".'', dus ik zal morgen even bellen om te vragen of er gewoon garantie is.

Persoonlijk heb ik nog nooit beroep gedaan op garantie bij een telefoon, aangezien de meest voorkomende schade (valschade, vochtschade, etc) toch nooit gedekt wordt. Alleen soft of hardwarematige fouten worden gedekt, en daar heb je naar mijn weten vrijwel nooit last van met een Desire
    pi_84108480
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik ga het nog uitzoeken, op de site van HTC staat in ieder geval ''Neem contact op met bovenstaande hotlines voor details over "Wereldwijde garantieservice".'', dus ik zal morgen even bellen om te vragen of er gewoon garantie is.

Persoonlijk heb ik nog nooit beroep gedaan op garantie bij een telefoon, aangezien de meest voorkomende schade (valschade, vochtschade, etc) toch nooit gedekt wordt. Alleen soft of hardwarematige fouten worden gedekt, en daar heb je naar mijn weten vrijwel nooit last van met een Desire
    Oke dat wist ik niet. Je zult dan misschien wel je HTC kunnen registreren op de site dat je recht op garantie hebt. Enigste probleem wat voorkomt is dat ze een paarse gloed over het scherm kunnen hebben!

Maar goed, dit is te ver off-topic en daarom stop ik der ook me
    pi_84128175
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Oke dat wist ik niet. Je zult dan misschien wel je HTC kunnen registreren op de site dat je recht op garantie hebt. Enigste probleem wat voorkomt is dat ze een paarse gloed over het scherm kunnen hebben!

Maar goed, dit is te ver off-topic en daarom stop ik der ook me
    IK wil de TS niet raar laten overkomen, maar je krijgt altijd een aankoopbon mee. Ook al betaal je niks voor het toestel dan nog staat er op de bon de waarde van het toestel en de hoe hij betaald is of wat er eventueel zou bijbetaald moeten worden...
    'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
      vrijdag 16 juli 2010 @ 12:40:17 #13
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_84128410
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef kebabkever het volgende:

[..]

IK wil de TS niet raar laten overkomen, maar je krijgt altijd een aankoopbon mee. Ook al betaal je niks voor het toestel dan nog staat er op de bon de waarde van het toestel en de hoe hij betaald is of wat er eventueel zou bijbetaald moeten worden...
    Alleen als TS net zo slordig is als ik zit er geen bon bij (lees die is kwijt )
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      vrijdag 16 juli 2010 @ 12:46:39 #14
    210142 meg1983
    Have a nice day!!!!!
    pi_84128676
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik kan je persoonlijk vertellen dat de garantie van HTC echt top is!
    Touchscreen kapot, (ik wist niet eens dat ik nog garantie had na anderhalf jaar) binnen een week was die terug zo gloed als nieuw.
    Ze hebben alles opnieuw getest, ik hebben de testresultaten erbij gekregen.
    Helemaal top!
    pi_84132036
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef kebabkever het volgende:

[..]

In de doos zit inderdaad een a4tje met de naam van het toestel er op, is dat ene a4tje de hele bon dan
    Als dat de bon is heb ik die dus wel, alleen aangezien dat ook onderdeel is van mijn abonnement-administratie en het toch op mijn naam staat is het misschien handiger als ik die zelf hou, of een kopie daarvan bij doe.
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef meg1983 het volgende:

[..]

Ik kan je persoonlijk vertellen dat de garantie van HTC echt top is!
    Touchscreen kapot, (ik wist niet eens dat ik nog garantie had na anderhalf jaar) binnen een week was die terug zo gloed als nieuw.
    Ze hebben alles opnieuw getest, ik hebben de testresultaten erbij gekregen.
    Helemaal top!
    Via HTC zelf was dat? Of via de winkel?
      vrijdag 16 juli 2010 @ 14:11:15 #16
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_84132100
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

In de doos zit inderdaad een a4tje met de naam van het toestel er op, is dat ene a4tje de hele bon dan
    Als dat de bon is heb ik die dus wel, alleen aangezien dat ook onderdeel is van mijn abonnement-administratie en het toch op mijn naam staat is het misschien handiger als ik die zelf hou, of een kopie daarvan bij doe.
    [..]

Via HTC zelf was dat? Of via de winkel?
    Phonehouse?

Ik heb/had ook zo'n a4 en dat is je bon.

Geen idee waar hij nu is
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_84132286
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Phonehouse?

Ik heb/had ook zo'n a4 en dat is je bon.

Geen idee waar hij nu is
    Nee Vodafone shop, pakketpost. En ik heb mijn administratie wel genoeg op orde om een a4tje te bewaren :p
    pi_84132559
    Dat a4tje is wel je bon idd

Twas geen offense tegen de je hoor (TS)
    'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
    pi_84133122
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef kebabkever het volgende:
    Non taken

nu weer verder ontopic
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:08:04 #20
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_84150946
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef kebabkever het volgende:
    Dat a4tje is wel je bon idd

het is maar goed dat er op je pakbon met koeienletters staat Let Op! dit is tevens je garantiebewijs
    Lege virente, virent cuncta
    pi_84566881
    Toestel nog aanwezig?, anders bij deze een (Veel te) laag bod van 260 euro.
    pi_84567274
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 21:38 schreef Mdrop het volgende:
    Toestel nog aanwezig?, anders bij deze een (Veel te) laag bod van 260 euro.
    Hij is er nog maar heb niet echt actief lopen verkopen :P

En er was al een bod van 300.
      dinsdag 27 juli 2010 @ 21:52:26 #23
    236848 Nooxx
    Alleskunner
    pi_84567504
    Ruilen tegen Nokia n900?
    pi_84568117
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 21:47 schreef RacerDKB het volgende:
    Hij is er nog maar heb niet echt actief lopen verkopen :P

En er was al een bod van 300.
    Oh crap ;), 300,50 ex verzendkosten :6 .
    pi_84571504
    301 euro + ophalen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')