Nee. Behalve dat mijn halve ontbijt verdwijnt in het gat waar hij zatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Geen last van de nasleep verstandskies trekken?
Heel herkenbaar, had ik ook. Handig voor later op de dag, als je een kleine trek krijgtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Behalve dat mijn halve ontbijt verdwijnt in het gat waar hij zat.
Ik normaal ook niet... maar ik heb allerlei kutklusjes te doen hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag eens geen last van
Van wie is het origineel dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in godesnaam een nr want nog zo nieuw is coveren?
Ik bedoel, live ... oke. Maar als single en met clip en zo?
Veel muziekliefhebbers kennen VV Brown wel hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van wie is het origineel dan?
Kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehoord
Edit: VV Brown... redelijk onbekend in Nederland, dan is het toch niet zo erg/vreemd dat ze dit coveren?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:46 schreef Steve het volgende:
Of er breekt een stukje kies af 's morgens bij het tanden poetsen.
Kuttanden.
quote:
Jij weet de normale dingen ook wel weer te combineren tot iets zieks hequote:
Onwijs veel plezierquote:
Ewwww... Hoe kan zoiets gebeuren? Poets jij je tanden met een slijptol?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:46 schreef Steve het volgende:
Of er breekt een stukje kies af 's morgens bij het tanden poetsen.
Kuttanden.
Geil huhquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weet de normale dingen ook wel weer te combineren tot iets zieks he
Zwakke tanden. En dat is al een gevulde kies.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Ewwww... Hoe kan zoiets gebeuren? Poets jij je tanden met een slijptol?
Gevulde speculaas is lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Zwakke tanden. En dat is al een gevulde kies.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gevulde speculaas is lekker. Om maar even een side-step te nemen.
Volgens mij ligt er met een beetje zoeken alweer allemaal lekkers in de supermarktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
En daar is het alweer bijna het jaargetijde voor
Dat ligt er maar weer aan wat jij onder lekkers verstaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er met een beetje zoeken alweer allemaal lekkers in de supermarkt
in elk geval niet het lekkers van Marlies Dekkersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar weer aan wat jij onder lekkers verstaat
En speculeren is andere koek dan (gevulde) speculaas. Om maar hetzelfde te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gevulde speculaas is lekker. Om maar even een side-step te nemen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet dat klaagbaak gesloten is, maar waarom eigenlijk?
wat? waaromquote:
al die novelties. Ik ben daar echt te oud voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:44 schreef Great.Expectations het volgende:
http://gizmodo.com/561545(...)ife?skyline=true&s=i
![]()
![]()
![]()
Nee, zoals elke homo train ik met mijn telefoon dicht in de buurt.quote:
ik train altijd met Celine Dion in mn oortjes!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, zoals elke homo train ik met mijn telefoon dicht in de buurt.na elke set oefeningen kijk ik of er nog berichtjes zijn. Nee hoor. zo ben ik niet, maar ze zijn er wel.
![]()
nee, ben al een tijdje klaar met trainen.
Daarom staat er een laptop in de kelder, jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, zoals elke homo train ik met mijn telefoon dicht in de buurt.na elke set oefeningen kijk ik of er nog berichtjes zijn. Nee hoor. zo ben ik niet, maar ze zijn er wel.
![]()
nee, ben al een tijdje klaar met trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |