is die dichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan ik hier klagen dat KLB dicht is?
gfquote:
niet te hopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
Hoe is het met jouw toko? Ook failliet aan het gaan?
Dat weet ik niet want ik weet niet waar ik klaar voor moet zijnquote:
wokquote:
lees je wel mijn vakantie tips?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Eindelijk een dag
Eindelijk een dag, zoals het moet
Alleen als ik ze ziequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lees je wel mijn vakantie tips?
Heb je een probaat middel tegen een week regen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lees je wel mijn vakantie tips?
kan iemand panda even klaar maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:21 schreef Panda72 het volgende:
Alles leuk en aardig maar ik weet nog steeds niet waar ik klaar voor moet zijn
* Dr_Flash vingert Panda wel even hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan iemand panda even klaar maken?
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Stroomstoring op werkGeen werk
Geen koffie
![]()
![]()
Knap dat je dat op afstand kanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash vingert Panda wel even hoor.
* Dr_Flash is de beroerdste niet
Suikertaartjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen koffie
![]()
![]()
Ik zou nu echt gaan oppassen als ik jou was. Er is al een Aspartaamtaartje, en als er een Melktaartje moet komen is de stap naar een Creampie veel te kleinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen koffie
![]()
![]()
Ik hoef ook niet alles, maar ik MOET koffiequote:
Sorry, WIE is er?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nu echt gaan oppassen als ik jou was. Er is al een Aspartaamtaartje, en als er een Melktaartje moet komen is de stap naar een Creampie veel te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |