Dat zegt niks. Ik zat overdag nog in het ziekenhuis voor een ecg omdat het wel heel rustig was en 's nachts brak de hel los. En die mensen in het ziekenhuis overdag maar zeggen dat het voorlopig nog wel even zou gaan durenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Ticootje het volgende:
Nee t kan gewoon niet. Het is trouwens rustig ! Helemaal geen krampjes of iets wat erop lijkt.

Er zitten, op 2 dagen na, 4 weken tussen onze zwangerschappen! Als ik nu weer beval met ruim 41 weken dan kun je nog net eerder zijn dan ik en toch in de veilige zone zitten!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Oh gezellig Tico...
DML heel veel plezier met je echo vanmiddag!!![]()
![]()
![]()
ik ben morgen gewoon alweer 16 weken

quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ticootje, als je vannacht was bevallen had je misschien wel de ideale bevalling gehad, lekker in bad of onder de douche met allemaal kaarsjes om je heen. Ro-man-tisch!

Ja psies, zo zie ik het ook wel zittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had ook echt mijn eigen verjaardag. Het kwam er meer op neer dat mjin moeder er geen meer had.Binnen ons gezin natuurlijk wel, maar van haar eigen familie kreeg ze bijvoorbeeld een cadeautje op mijn verjaardag. Dat vond ze zelf ook wel best.
Het hangt er denk ik ook maar net vanaf om welke mensen het gaat en hoe ver weg ze wonen. Mijn schoonouders wonen zo dichtbij dat ze wel 3x zouden komen. Bij mijn moeder ligt dat anders. En dan zijn er nog zussen van mijn vader die het wel leuk vinden om een keer aan te komen waaien maar waar ik geen intensief contact mee heb. Die zie ik ook niet 3x komen.

en nu staat het zweet in haar bilnaad?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Whaha, kaarsjes rond het bad![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was wel wat geweest!
Zo t bilzweet staat nog in mn bilnaad, alles gestofzuigd, incl de banken (kutklus) en loopt puberdochterlief ff lekker met dr bagger schoenen door t huis... Oh!!

Goeie reden om de dag positief te laten eindigen Tico...baren maar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Echt vandaag is een goede dag. Hij begon al zo fantastisch... Maar het is nog niet eens middag en ik ben het al helemaal spuugzat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |