abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:02:42 #1
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_85453054
quote:
In moskee in IJmuiden is grote onrust ontstaan nadat twee keer een groep Turkse vrouwen is uitgescholden en met blikken bier bekogeld. Dat gebeurde beide keren door drie jongens die voorbijreden in een auto.

Eén van de vrouwen, een 44-jarige IJmuidense, hield er een losse tand en een scheurtje in haar lip aan over. Het moskeebestuur wil dat de gemeente en politie maatregelen nemen. ,,Dit gaat niet de goede kant op'', zegt voorzitter van de moskee Osman Çar.

De vrouwen liepen beide keren op de Planetenweg ter hoogte van de apotheek. Ze kwamen uit de moskee na de ramadanviering. Uit de auto werden volle en halfvolle blikjes bier gegooid en racistische teksten geschreeuwd, zoals 'kut-turken' en 'teringturken er uit'. Daarna reed de auto hard weg.
http://www.ijmuidercouran(...)-na-belagen-vrouwen-
Coming soon! Onze moeders !!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:03:27 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_85453084
Zonde van het bier.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:05:20 #3
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_85453156
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:03 schreef Lariekoek het volgende:
Zonde van het bier.
Typische reacties van Nederlanders - schijnheilig en volop van vreugde als er moslims worden aangevallen!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:05:45 #4
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_85453172
Die vrouwen liepen op straat?

Het gaat vooruit met de moslims in Nederland!
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:06:57 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_85453223
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Typische reacties van Nederlanders - schijnheilig en volop van vreugde als er moslims worden aangevallen!
Het is maar wat je erin wilt zien.
pi_85453239
quote:

[..]

Nee. hier geld toch echt het bier.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:07:47 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85453258
Die gasten zijn ook zo ontzettend laf. Waarom stoppen ze niet ff om hun mening te ventileren? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:07:53 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85453261
Kwajongensstreken lijkt me.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:08:27 #9
13462 BansheeBoy
pi_85453282
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:06 schreef Nobu het volgende:

[..]

Het is maar wat je erin wilt zien.
Ok. Maar je keurt het gewoon af toch? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:08:57 #10
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85453301
Moet je de 500+ reacties eens lezen als het Nederlandse vrouwen waren op weg naar de kerk bekogeld door Marokkanen vanuit een rijdende auto ofzo.

Nationaliteit heeft hier niets mee te maken, een echte vent vecht met de blote vuist tegen een andere vent, ongeacht Hollander, Turk of iets anders.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:09:02 #11
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_85453302
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten zijn ook zo ontzettend laf. Waarom stoppen ze niet ff om hun mening te ventileren? :?

Wen er maar aan. De opkomst van Wilders zorgt hiervoor. Ik voorspel een moeilijke tijd voor de moslims omdat er meer aanvallen komen van aanhangers van Wilders die op de moslims gemunt hebben!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:10:06 #12
13462 BansheeBoy
pi_85453350
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:07 schreef Vivi het volgende:
With great power comes great responsibility. :{

pi_85453396
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:07 schreef Vivi het volgende:
Inderdaad. Lekker belangrijk :O
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:11:23 #14
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_85453401
quote:

[..]

:')
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:11:36 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_85453417
Stoer hoor, vrouwen bekogelen en uitschelden vanuit een auto :r
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_85453432
Ben ik de enige die moest glimlachen toen hij "scheurtje in haar lip" las?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2010 22:12:05 ]
pi_85453446
quote:

[..]

Volop vreugde ziet er meer zo uit: YEAH ER ZIJN MOSLIMS AANGEVALLEN LINTJE VOOR DE DADERS FTW!!!
De reactie waar jij het over had is meer een sarcastische opmerking die wel vaker gemaakt wordt als er met bier is gegooid.
pi_85453480
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef Flurry het volgende:
Stoer hoor, vrouwen bekogelen en uitschelden vanuit een auto :r
Stoer hoor, oude vrouwtjes vanaf een scooter beroven van hun tasje :r
pi_85453636
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Stoer hoor, oude vrouwtjes vanaf een scooter beroven van hun tasje :r
Mooi, beiden even erg dus, hebben we dat ook weer vastgesteld
pleased to meet you
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:18:25 #20
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85453703
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef moussie het volgende:

[..]

Mooi, beiden even erg dus, hebben we dat ook weer vastgesteld
Hoewel er in het eerste geval sprake is van diefstal en in het andere geval van een racistische aanval met poging tot letsel
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_85454049
Even Apeldoorn al-Qaida bellen. Die weten wel raad met een paar onthoofde kaalkopjes.
pi_85454335
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hoewel er in het eerste geval sprake is van diefstal en in het andere geval van een racistische aanval met poging tot letsel
Tja, zo bekeken is het tweede eigenlijk erger, het eerste gaat alleen maar om je eigendom, het tweede gaat om je persoon
pleased to meet you
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:43:32 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_85455214
Is dit nieuws!??

Hoe vaak worden Nederlandse meisjes last gevallen door Marokkaanse / Turkse kans jongeren? Als we voor ieder incident daar een nieuwsitem van maken word het nieuws nogal eentonig.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:12:44 #25
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_85455562
Kan er geen PVV-knopje komen voor alle domme reacties?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_85455609
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Perrin het volgende:
Kan er geen PVV-knopje komen voor alle domme reacties?
Je scheert mensen over één kam.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:16:08 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85455680
IJmuiden. Met recht de afvoergoot van Nederland. Getroost zijn zij die er wonen en niet van daar zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85456075
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Is dit nieuws!??

Hoe vaak worden Nederlandse meisjes last gevallen door Marokkaanse / Turkse kans jongeren? Als we voor ieder incident daar een nieuwsitem van maken word het nieuws nogal eentonig.
Dan lokt zo'n meisje het uit.

Noëlle die in het Amsterdamse uitgaansleven door een Marokkaanse jongen werd afgetuigd.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:28:02 #29
38496 Perrin
pi_85456088
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je scheert mensen over één kam.
Komop, het gaat hier om achterlijk gedrag. Als je dat niet ziet, dan ben je best ver heen.
pi_85456138
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Komop, het gaat hier om achterlijk gedrag. Als je dat niet ziet, dan ben je best ver heen.
Klopt ben ik helemaal met je eens. Ik zie (triest genoeg) alleen de nieuwswaarde niet gezien de huidige maatschappelijke trent van bevolkingsgroepen die elkaar het leven zuur maken.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:29:41 #31
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85456147
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Noëlle die in het Amsterdamse uitgaansleven door een Marokkaanse jongen werd afgetuigd.
Dan kun je de vraag stellen, wat hebben een paar Turkse vrouwen die gewoon naar huis gaan te maken met die acties van Marokkaanse relschoppers?
pi_85456148
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niveautje telegraaf weer hier.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:30:22 #33
38496 Perrin
pi_85456168
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dan kun je de vraag stellen, wat hebben een paar Turkse vrouwen die gewoon naar huis gaan te maken met die acties van Marokkaanse relschoppers?
Geen ene kloot dus.
pi_85456203
Een voorbijganger sprak er ook schande van: "Vrouwen zomaar onbegeleid op straat een grove schande." aldus de heer Opa Ach- bin- Laaden.

Dat dit soort reakties iets losmaken bij de blanke Fokker zegt iets. Schijnbaar leven er veel wraak gevoelens omdat iedereen ervaringen heeft met straattuig of andere criminele of extremistische groepen. Die zijn er dan ook veel vaker onder turken en marrokanen dan bij autochtonen volgens de cijfers van het CBS.

Vrouwen met bier bekogelen dat vind ik echter maar niets en walgelijk, deze mensen moeten gewoon integreren als ze dat willen en anders op menswaardige wijze worden uitgezet. :(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:32:29 #35
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_85456248
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:09 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Wen er maar aan. De opkomst van Wilders zorgt hiervoor. Ik voorspel een moeilijke tijd voor de moslims omdat er meer aanvallen komen van aanhangers van Wilders die op de moslims gemunt hebben!
Thomas Chatterton (1752-1770)

Too often we suffer most sorely
and thereby feel most poorly
from dreaded aches and pains.

Vrij vertaald: "De mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest."

Als jij je zorgen gaat maken om een politicus die never nooit alleen de dienst uit gaat maken in Nederland dan ga je uit van het negatieve, is het dan niet heel verleidelijk om te zeggen van: zie je wel, het is zij tegen wij?

Als je dat doet dan heeft Wilders je precies waar hij je wil hebben, in de verdediging en recalcitrant.
De enige manier waarop 1 enkele man invloed kan hebben op een hele groep mensen is via propaganda en demagogie. Zo lang jij je laat pakken door zijn retoriek krijgt hij zijn zin.

Ik hoop dat hij in de regering komt en keihard op zijn bek gaat, ik zie namelijk niet in hoe hij ooit met anderen kan samenwerken zonder zijn kretologie en dogma's bij te stellen.
Waarschijnlijk valt de regering dan weer en krijgen we nieuwe verkiezingen waarbij Wilders en consorten veel minder stemmen krijgen.

(Just my 2 cents.)
be nice or go away
pi_85456362
Gaat weer lekker hier zeg...
Niemand schrikt hier blijkbaar van?
Ik zie het verband PVV en dit incident (zeker icm de leuzen) wel. De samenleving wordt er niet gezelliger op :r :N

Tevens kleutergedrag:

"Maar zij begonnen, juf!"
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_85456384
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:32 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Thomas Chatterton (1752-1770)

Too often we suffer most sorely
and thereby feel most poorly
from dreaded aches and pains.

Vrij vertaald: "De mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest."

Als jij je zorgen gaat maken om een politicus die never nooit alleen de dienst uit gaat maken in Nederland dan ga je uit van het negatieve, is het dan niet heel verleidelijk om te zeggen van: zie je wel, het is zij tegen wij?

Als je dat doet dan heeft Wilders je precies waar hij je wil hebben, in de verdediging en recalcitrant.
De enige manier waarop 1 enkele man invloed kan hebben op een hele groep mensen is via propaganda en demagogie. Zo lang jij je laat pakken door zijn retoriek krijgt hij zijn zin.

Ik hoop dat hij in de regering komt en keihard op zijn bek gaat, ik zie namelijk niet in hoe hij ooit met anderen kan samenwerken zonder zijn kretologie en dogma's bij te stellen.
Waarschijnlijk valt de regering dan weer en krijgen we nieuwe verkiezingen waarbij Wilders en consorten veel minder stemmen krijgen.

(Just my 2 cents.)
Je kan hopen dat je een ons weegt maar dat wilders niet in de regering komt staat allang vast. De PVV geeft gedoogsteun aan een CDA VVD kabinet in ruil voor het door het gewone volk zo verlangde paal en perk aan criminaliteit immigratie en relschoppen.

Dat je beweert dat Wilders groot wordt door moslims te belasteren is nonsens. De PVV wordt juist groot door al die mensen die hardhandig uit de multiculti droom zijn geramd en geslagen. Dat is de harde realiteit die de zich suf blowende linkse media wegdroomd met vergezocht geknutsel aan feiten.

WAARHEID :(
pi_85456407
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Misschien vonden die gasten ook wel dat deze Turkse vrouwen provocerend gedrag aan het vertonen waren. Je kan er tegenwoordig niet meer bijlopen zoals je wilt hoor. Echt walgelijk in wat voor maatschappij we terecht zijn gekomen.Doe gewoon normaal en behandel elkaar met respect.
pi_85456482
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Niveautje telegraaf weer hier.
Ja, praktijkvoorbeelden zijn altijd " niveautje telegraaf" ongefundeerde meningen PRO-moslims zijn de enige juiste verlichte denkwijze..

Over oogkleppen gesproken, er zijn tig van deze gevallen tegenover een handvol goedpraat verhalen met sneren naar de PVV en de telegraaf, maar totaal zonder onderbouwing..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85456601
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, praktijkvoorbeelden zijn altijd " niveautje telegraaf" ongefundeerde meningen PRO-moslims zijn de enige juiste verlichte denkwijze..

Over oogkleppen gesproken, er zijn tig van deze gevallen tegenover een handvol goedpraat verhalen met sneren naar de PVV en de telegraaf, maar totaal zonder onderbouwing..
Tja, zelfreflectie, hypocrisie en de mensheid :')!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:45:39 #41
145755 kahaarin
pi_85456687
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Je kan hopen dat je een ons weegt maar dat wilders niet in de regering komt staat allang vast. De PVV geeft gedoogsteun aan een CDA VVD kabinet in ruil voor het door het gewone volk zo verlangde paal en perk aan criminaliteit immigratie en relschoppen.

Dat je beweert dat Wilders groot wordt door moslims te belasteren is nonsens. De PVV wordt juist groot door al die mensen die hardhandig uit de multiculti droom zijn geramd en geslagen. Dat is de harde realiteit die de zich suf blowende linkse media wegdroomd met vergezocht geknutsel aan feiten.

WAARHEID :(
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat Wilders enkel op de onderbuik gevoelens speelt en dan hij alleen kretologie gebruikt om zieltjes te winnen.

Ik ben met je eens dat er dingen uit de hand aan het lopen zijn en dat de daders degenen zouden moeten zijn die aangepakt moeten worden.
Bij minderjarigen zouden de ouders er op aangesproken moeten worden en desnoods bestraft. Irritante rotpubers heb in alle kleuren, maten en gezindten. Je kunt miet een heel geloof/volk/stam verantwoordelijk stellen voor alle slechts.

Het beleid is de laatste decennia inderdaad frustrerend knuffelig geweest, op een gegeven moment moet je optreden tegen rottigheid, laat je dat na dan loopt het uit de hand.
be nice or go away
pi_85456688
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus als een Marokkaan een meisje aftuigt, hetgeen ik verafschuw, moeten we geweld tegen Marokkaanse vrouwen in een ander kader gaan zien?
pi_85456705
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ben overal schuldig aan, maar heb niet de illusie dat ik het allemaal 100% beter weet iig.

De toon van die knuffelaars is zo denigrerend terwijl ze geen idee hebben waar ze het over hebben over het algemeen.
Get woke, go broke!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:46:45 #44
38496 Perrin
pi_85456731
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Een beter milieu begint bij jezelf, enzo.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:51:02 #45
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_85456860
De reacties zeggen meer dan genoeg over het huidige niveau in Nederland.
Blijkbaar kijkt niemand meer op van het feit dat er autochtone jongeren, met racistische motieven, oudere vrouwen bekogelen met blikjes.

Bedankt Geert. ^O^
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:53:15 #46
145755 kahaarin
pi_85456922
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef Zolcon het volgende:
Ik zie het verband PVV en dit incident (zeker icm de leuzen) wel. De samenleving wordt er niet gezelliger op :r :N

Tevens kleutergedrag:

Schrikken, niet om het te bagatelliseren maar, niet echt, degenen die dit hebben gedaan moeten zich de ogen uit de kop schamen en verdienen wmb dat ze worden gepakt en bestraft.

Nogmaals, irritante, vervelende jochies heb je overal, maakt niet uit of ze moslim, christen, atheist, Hollander, Turk, Marokkaan etc etc zijn.

Feit is dat we nu eenmaal met zijn allen op dit postzegeltje dat Nederland heet wonen en dat we er op de 1 of andere manier moeten uitkomen nu, wij-zij denken en er van uit gaan dat het bergafwaarts gaat helpt niet, dan wordt het een zelfbewijzende voorspelling.
be nice or go away
pi_85456937
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef Zolcon het volgende:

Tevens kleutergedrag:

Natuurlijk heeft dit te maken met de PVV. :')
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_85456944
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef Muridae het volgende:
De reacties zeggen meer dan genoeg over het huidige niveau in Nederland.
Blijkbaar kijkt niemand meer op van het feit dat er autochtone jongeren, met racistische motieven, oudere vrouwen bekogelen met blikjes.

Bedankt Geert. ^O^
Bedankt Geert :? :|W
Waar er twee vechten hebben er twee schuld. De extremen zijn schuldig aan dit klimaat.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:55:45 #49
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85457009
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:53 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waar er twee vechten hebben er twee schuld. De extremen zijn schuldig aan dit klimaat.
Dus omdat die paar Marokkaanse raddraaiers voor onrust zorgen hebben een paar niet-Marokkaanse vrouwen die vredig op weg zijn naar huis ook schuld? 8)7
pi_85457068
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dus als een Marokkaan een meisje aftuigt, hetgeen ik verafschuw, moeten we geweld tegen Marokkaanse vrouwen in een ander kader gaan zien?
Nee, maar andersom ook niet hè?

Dan krijg je al snel bagatelliserende reacties.
pi_85457097
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:03 schreef Lariekoek het volgende:
Zonde van het bier.
rare reactie
pi_85457110
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dus omdat die paar Marokkaanse raddraaiers voor onrust zorgen hebben een paar niet-Marokkaanse vrouwen die vredig op weg zijn naar huis ook schuld? 8)7
OMG :D
Lees het eens in een andere contex. Ik hoop voor je dat je het dan wel snapt.
pi_85457134
quote:

[..]

Hoe ontstaan die extremen dan?
pi_85457151
Leuk dat er een gelijk een aantal users beginnen over allerlei dingen die er niets mee te maken hebben , ipv dit voorval af te keuren.

Altijd weer hetzelfde verhaal.
pi_85457166
quote:

[..]

Fout.

Dat er extremen opstaan heeft alles te maken met dat onze verworvenheden misbruikt zijn door groepen mensen die ervoor zorgen dat alles strikter en harder moet gebeuren. ZO bezien is de PVV slechts de woede van de burger die gekatalyseerd wordt door de dagelijkse berichtgeving die wij tegenwoordig allemaal per minuut kunnen volgen. De vijand van de vrijheid waar wij tegen strijden misbruikt de democratie- en dit leid ertoe dat de maatschappij verhard. :(
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:01:26 #56
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_85457219
quote:

[..]

IJmuiden zit vol met die PVV kaalkopjes.
Geert is tegenwoordig een held waarvoor ze zich niet meer hoeven te schamen.
Ga maar een keer lezen op Stormfront, waar de oudere generatie kaalkopjes nog bezig was met racisme en antisemitisme, is de huidige generatie kaalkopjes nu bezig met moslimhaat.

De grap is dat je die kaalkopjes nooit iets zal horen zeggen tegen jongens of mannen, maar meestal alleen focussen op de kinderen en vrouwen van een "niet-westerse" achtergrond. Stelletje lafaards.
pi_85457221
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Fout.

Dat er extremen opstaan heeft alles te maken met dat onze verworvenheden misbruikt zijn door groepen mensen die ervoor zorgen dat alles strikter en harder moet gebeuren. ZO bezien is de PVV slechts de woede van de burger die gekatalyseerd wordt door de dagelijkse berichtgeving die wij tegenwoordig allemaal per minuut kunnen volgen. De vijand van de vrijheid waar wij tegen strijden misbruikt de democratie- en dit leid ertoe dat de maatschappij verhard. :(
Probleem is dat de meeste mensen gewoon heel dom zijn en zich laten leiden door media als de Telegraaf en politici als G. Wilders. Dan krijg je dit uiteindelijk.
pi_85457248
Inderdaad, als je zo stoer bent, neem dan een man ofzo van je eigen leeftijd.
pi_85457272
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Probleem is dat de meeste mensen gewoon heel dom zijn en zich laten leiden door media als de Telegraaf en politici als G. Wilders. Dan krijg je dit uiteindelijk.
Wilders in elk topic er met de haren bij halen. :')
Faal van de eeuw.
pi_85457277
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:59 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hoe ontstaan die extremen dan?
Waarom stel je vragen waar je zelf het antwoord al op weet?
pi_85457284
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Fout.

Ik citeer even na het incident van de doodgereden tasjesdief :

"is schande, iedereen steelt wel eens een tasje"

En dan verhardt de maatschappij omdat mensen DAT belachelijk vinden en er iets tegen willen doen? Ja, sure :').
Get woke, go broke!
pi_85457315
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wilders in elk topic er met de haren bij halen. :')
Klopt, het constante gekanker van een bekend publiek figuur op islam en moslims heeft hier inderdaad niets mee te maken. Het verdwijnen van het taboe op moslimhaat ook niet.

#naïef
pi_85457338
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:01 schreef Muridae het volgende:

[..]

IJmuiden zit vol met die PVV kaalkopjes.
Geert is tegenwoordig een held waarvoor ze zich niet meer hoeven te schamen.
Ga maar een keer lezen op Stormfront, waar de oudere generatie kaalkopjes nog bezig was met racisme en antisemitisme, is de huidige generatie kaalkopjes nu bezig met moslimhaat.

De grap is dat je die kaalkopjes nooit iets zal horen zeggen tegen jongens of mannen, maar meestal alleen focussen op de kinderen en vrouwen van een "niet-westerse" achtergrond. Stelletje lafaards.
Ja en Kanaaleilanden zit vol met kut Marokkanen.
Zie hier de twee extremen.

Ik zeg: Beide op een eiland zetten en een real life soap beginnen.
pi_85457344
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik citeer even na het incident van de doodgereden tasjesdief :

"is schande, iedereen steelt wel eens een tasje"

En dan verhardt de maatschappij omdat mensen DAT belachelijk vinden en er iets tegen willen doen? Ja, sure :').
Wat heeft een tasjesdief te maken met deze vrouwen?
pi_85457353
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Klopt, het constante gekanker van een bekend publiek figuur op islam en moslims heeft hier inderdaad niets mee te maken. Het verdwijnen van het taboe op moslimhaat ook niet.

#naïef
Moslims die baden in hun slachtoffersrol :D
Faal van de eeuw.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:04:38 #66
145755 kahaarin
pi_85457364
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef IHVK het volgende:
Leuk dat er een gelijk een aantal users beginnen over allerlei dingen die er niets mee te maken hebben , ipv dit voorval af te keuren.

Altijd weer hetzelfde verhaal.
Och wat vreselijk, net als dat meisje in de disco, de oude dametjes die hun tas kwijt zijn, de moskee die werd beklad enz enz.

Waarom zou ik het gedrag van een paar kutpubers moeten afkeuren? Dat rare eisen van excuses en verantwoording als Nederlanders onderling elkaar het leven zuur maken. Zoek liever naar een oplossing, houd op met vingerwijzen en net doen alsof de wereld vergaat als er iets gebeurt.

Dit soort denken werkt het hele Wilders verhaal toch in de hand?!

Altijd weer hetzelfde verhaal idd.
be nice or go away
pi_85457396
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:04 schreef huhggh het volgende:

[..]

Moslims die baden in slachtoffersrol :D
Dat zal het wel zijn ja. ;(
pi_85457401
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat heeft een tasjesdief te maken met deze vrouwen?
Opzich nu niets, maar het geeft wel aan waar de echte bron van de problemen zit :).

Natuurlijk moeten die vrouwen niet worden aangevallen, maar het is geen eerste actie, het is een (totaal verkeerde) reactie.
Get woke, go broke!
pi_85457475
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Opzich nu niets, maar het geeft wel aan waar de echte bron van de problemen zit :).

Natuurlijk moeten die vrouwen niet worden aangevallen, maar het is geen eerste actie, het is een (totaal verkeerde) reactie.
Normaal ook niets denk ik. Ik denk dat die vrouwen even veel hekel aan tasjesdieven als jij en ik.

En ik denk niet dat die pubers hier eigenlijk intelligent genoeg voor zijn, maar goed, er is inderdaad een maatschappelijke verharding naar moslims toe. En dat is inderdaad een probleem.
pi_85457481
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

#naïef
Zolang de islam dingen als liegen tegen ongelovigen, het niet geven van handen aan vrouwen etc etc als normaal ziet zal het niet accepteren van de islam ook niet minder worden in een westerse samenleving. Het moet van 2 kanten komen, niet alleen van onze kant :).

Dat doet Geert niet, dat doet de islam zelf met zijn onverdraagzaamheid jegens anders denkenden. Discriminatie op besis van sekse heeft hier niets te zoeken :).
Get woke, go broke!
pi_85457528
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zolang de islam dingen als liegen tegen ongelovigen, het niet geven van handen aan vrouwen etc etc als normaal ziet zal het niet accepteren van de islam ook niet minder worden in een westerse samenleving. Het moet van 2 kanten komen, niet alleen van onze kant :).

Dat doet Geert niet, dat doet de islam zelf met zijn onverdraagzaamheid jegens anders denkenden. Discriminatie op besis van sekse heeft hier niets te zoeken :).
Dit is dan weer gelul. De islam is geen uniforme religie. 'De islam' zegt nooit iets. En alle punten die je noemt zijn discutabel. En moskeegaande vrouwen vallen al helemaal buiten deze discussie.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:09:59 #72
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_85457557
Het blijft apart om te zien dat men dit ziet als een soort vergelding.
Niemand, maar dan ook niemand staat geweld toe jegens kinderen vrouwen of wie dan ook toe.
Ook moslims staan hier niet achter, dus ook je klasgenoot/collega/buurman etc.

Zodra men dit soort acties niet afkeurt, dan glijden we 72 jaar terug in de tijd.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:12:25 #73
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85457619
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:09 schreef Muridae het volgende:
Het blijft apart om te zien dat men dit ziet als een soort vergelding.
Niemand, maar dan ook niemand staat geweld toe jegens kinderen vrouwen of wie dan ook toe.
Ook moslims staan hier niet achter, dus ook je klasgenoot/collega/buurman etc.

Zodra men dit soort acties niet afkeurt, dan glijden we 72 jaar terug in de tijd.
Onschuldige kinderen en vrouwen aanvallen is terrorisme, maakt niet uit of de daders nederlands, turks, cambodjaans, neger, paars of geel zijn.
pi_85457640
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waarom stel je vragen waar je zelf het antwoord al op weet?
Ik was benieuwd naar jouw kijk op de zaak. Maar okay.
pi_85457692
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit is dan weer gelul. De islam is geen uniforme religie. 'De islam' zegt nooit iets. En alle punten die je noemt zijn discutabel. En moskeegaande vrouwen vallen al helemaal buiten deze discussie.
De islam zou sowieso niet van invloed moeten zijn, dat is het hele punt :).
Get woke, go broke!
pi_85457726
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is het punt ja. :|W
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:15:31 #77
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_85457748
Staat dit bericht al met kopletters op Telegraaf.nl ?
pi_85457749
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat is het punt ja. :|W
ja, en zolang "jullie' (even generaliseren) dat niet inzien komen we er nooit uit :).
Get woke, go broke!
pi_85457767
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, en zolang "jullie' (even generaliseren) dat niet inzien komen we er nooit uit :).
Dan gaan 'jullie' (even generaliseren) met bierblikje gooien naar onschuldige vrouwen?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:17:13 #80
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_85457805
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.........
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:17:25 #81
145755 kahaarin
pi_85457812
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Normaal ook niets denk ik. Ik denk dat die vrouwen even veel hekel aan tasjesdieven als jij en ik.

En ik denk niet dat die pubers hier eigenlijk intelligent genoeg voor zijn, maar goed, er is inderdaad een maatschappelijke verharding naar moslims toe. En dat is inderdaad een probleem.
Maatschappelijke verharding, toe maar, de hele maatschappij is tegen de Islam? Wie roept dat het hardst, hamert daar het meest op? Er is een tendens, die idd best gevaarlijk is, die neigt naar wij-zij, Moslim-Wilders, Marokkanen-kaalkopjes enz enz, daar moet iets aan gedaan worden.

Iemand als Wilders zal er alles aan doen om dit te voeden en uit te melken, waarom? Omdat het gaat om zieltjes winnen en een zondebok uitkiezen, tot nu toe lukt het aardig, of niet?
be nice or go away
pi_85457818
Het zit er natuurlijk wel een beetje aan te komen met de haat die via de nazi-kranten als De Telegraaf wordt verspreid. Ik ben benieuwd wanneer er eens een echte aanslag op moslims in bv NL wordt gepleegd. Dan heb je de poppen echt aan het dansen dus hopelijk gaan de gemoederen eens kalmeren. Maar goed dat soort zaken zullen we vrees ik nog even moeten afwachten denk ik.
pi_85457856
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dan gaan 'jullie' (even generaliseren) met bierblikje gooien naar onschuldige vrouwen?
Nee, dat niet, maar dan zal je altijd weerstand krijgen en nooit totaal geaccepteerd worden in Nederland, daar kan ik, jij geert of Allah ook niets aan veranderen.

geweld is altijd fout, maar waar komt dit (achterlijke) geweld vandaan, spontaan of als reactie op eerdere incidenten.

Is er geweld jegens Chinezen, das toch een totaal andere cultuur/geloof, nee he? Hoe zou dat nou komen?
Get woke, go broke!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:19:57 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85457898
Jongens. Ik weet een liedje om de gemoederen te bedaren. Op de wijs van Moeder, waar is m'n roeiboot? — zingen jullie allemaal even mee? :)
quote:
Hela, jij daar, grafkankeraar, in een
grafkankerdekankerland, wat doe je daar!
Lalalala-tralala-lalaladiedoedamdidomdiedalala.
Graf-graf-grafkankerdekankerkankankankankerland,
zie toch daar!
Krijg toch allemaal, krijg toch allemaal,
toch allemaal-alle-alle-maal de grafkanker.
Grafkankerse capriolen kennen we allemaal
– hela hola de grafkanker jajaja!
:)?
pi_85457911
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:17 schreef DeParo het volgende:
Het zit er natuurlijk wel een beetje aan te komen met de haat die via de nazi-kranten als De Telegraaf wordt verspreid. Ik ben benieuwd wanneer er eens een echte aanslag op moslims in bv NL wordt gepleegd. Dan heb je de poppen echt aan het dansen dus hopelijk gaan de gemoederen eens kalmeren. Maar goed dat soort zaken zullen we vrees ik nog even moeten afwachten denk ik.
En als al-quida (die dus bedreigingen naar NL doet, zie WK) Hoog Catherijne opblaast, wat dan? Vooralsog zijn degene met een echt geweldshistorie de moslims :).
Get woke, go broke!
pi_85457917
Leuk liedje. :Y
pi_85457942
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En als al-quida (die dus bedreigingen naar NL doet, zie WK) Hoog Catherijne opblaast, wat dan? Vooralsog zijn degene met een echt geweldshistorie de moslims :).
Al-Qeida<-----------------------------------> Turkse vrouwen in de moskee

Marc Dutroux <---------------------> bingo in bejaardenthuis

donderdag 19 augustus 2010 @ 00:22:12 #88
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_85457966
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

geweld is altijd fout, maar waar komt dit (achterlijke) geweld vandaan, spontaan of als reactie op eerdere incidenten.

Is er geweld jegens Chinezen, das toch een totaal andere cultuur/geloof, nee he? Hoe zou dat nou komen?
Dus slachtoffers van geweld hebben dit altijd te danken aan rasgenoten, geloofsgenoten, of een bepaalde geaardheid etc ?

:{
pi_85457978
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat was een reactie op de aanslag op moslims, die zie ik dus niet komen, dit is 1 incident tegen 100 incidenten van de andere kant :).
Get woke, go broke!
pi_85458012
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was een reactie op de aanslag op moslims, die zie ik dus niet komen, dit is 1 incident tegen 100 incidenten van de andere kant :).
Ik zie dat niet als dezelfde kant. Maar als bepaalde mensen dat zo zien snap ik wel waar het probleem ligt ja.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:26:46 #91
145755 kahaarin
pi_85458102
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ehm, jij zegt dat, al geef je zelf toe dat je generaliseert, de bierblikjes een reactie zijn op eerder gedrag en dat het Wilders aanhang is die tegen de Islam is, toch? En voor het gemak "ons" even over 1 kam scheert?

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef IHVK het volgende:
Jij denkt werkelijk dat als er een paar irritante "lichtgetinte" mensen vervelend zijn ik meteen denk dat Wilders gelijk heeft en dat dit met geweld bestreden moet worden? Zie je niet dat de manier waarop jij denkt dit juist in de hand werkt? Dat je hierdoor jezelf in het verdomhoekje plaatst?
be nice or go away
pi_85458130
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik zie dat niet als dezelfde kant. Maar als bepaalde mensen dat zo zien snap ik wel waar het probleem ligt ja.
Ik zie dat ook ja, en zolang er geen duidelijk signaal komt van "jullie" kant dat het niet zo is, wie zijn "wij" dan om dat niet aan te nemen.

Kijk, ik trek het in het overdreven natuurlijk, maar je snapt toch wel wat ik wil zeggen? Het beeld van moslims is gewoon niet goed, en daar staat bar weinig tegenover vanuit de moslimgemeenschap.

Er zijn vrijwel alleen maar slechte berichten, en niet alleen in de media, ook praktijk verhalen, zowel hier op FOK! als gewoon in de omgeving. Dat is nie 100% correct, maar waarom moeten "wij" elke keer weer de hand over het hart strijken?
Get woke, go broke!
pi_85458168
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:26 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ehm, jij zegt dat, al geef je zelf toe dat je generaliseert, de bierblikjes een reactie zijn op eerder gedrag en dat het Wilders aanhang is die tegen de Islam is, toch? En voor het gemak "ons" even over 1 kam scheert?
[..]

Jij denkt werkelijk dat als er een paar irritante "lichtgetinte" mensen vervelend zijn ik meteen denk dat Wilders gelijk heeft en dat dit met geweld bestreden moet worden? Zie je niet dat de manier waarop jij denkt dit juist in de hand werkt? Dat je hierdoor jezelf in het verdomhoekje plaatst?
Natuurlijk denk ik dat niet.

Dat is gewoon een rare reactie op een in mijn ogen rare opmerking. Dus om te laten zien dat de opmerking die gemaakt is vreemd is, door eenzelfde opmerking te maken maar dan met ene tegenovergestelde mening.
pi_85458210
Het begin van een burgeroorlog?
Nou dat gaat lekker zo.... :{
Snollebolt
pi_85458306
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nja zover komt het gelukkig niet denk ik. Maar als dit op het Afrikaanderplein in Rotterdam-Zuid hadden gedaan zou het denk ik wel best grappig kunnen worden.
pi_85458354
quote:
Nee, dat is niet lekker. Maar zolang degenen die zichzelf bedreigd voelen wel gewoon mogen discrimineren naar vrouwen, homo's en niet-gelovigen mogen ze niet spreken over discriminatie.

Tolerantie moet van alle kanten komen, niet alleen van 1 groep.
Get woke, go broke!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:35:02 #97
145755 kahaarin
pi_85458370
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Natuurlijk denk ik dat niet.

Dat is gewoon een rare reactie op een in mijn ogen rare opmerking. Dus om te laten zien dat de opmerking die gemaakt is vreemd is, door eenzelfde opmerking te maken maar dan met ene tegenovergestelde mening.
Lol, dus vergeld je kwaad met kwaad....?

*wegrent!*

Nee geintje natuurlijk, ik vind het ook best frustrerend af en toe, er bestaat een controverse die wordt gevoed door de media en sommige politici/hoogwaardigheidsbekleders maar de "zwijgende minderheid" heeft zo iets van waar hebben ze het over, je hoort ook niets over dingen die wel goed gaan.
be nice or go away
pi_85458423
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat is niet lekker. Maar zolang degenen die zichzelf bedreigd voelen wel gewoon mogen discrimineren naar vrouwen, homo's en niet-gelovigen mogen ze niet spreken over discriminatie.
mag dat dan?
En mogen PVV stemmers dan klagen over discriminatie'? Ingewikkeld.

quote:
Tolerantie moet van alle kanten komen, niet alleen van 1 groep.
Eens.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:38:06 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85458469
quote:
Kun je nog zingen? Zing dan mee! O+ *O* O+
pi_85458477
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:35 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, dus vergeld je kwaad met kwaad....?

*wegrent!*

Nee geintje natuurlijk, ik vind het ook best frustrerend af en toe, er bestaat een controverse die wordt gevoed door de media en sommige politici/hoogwaardigheidsbekleders maar de "zwijgende minderheid" heeft zo iets van waar hebben ze het over, je hoort ook niets over dingen die wel goed gaan.
Ja ach, ik geloof er sowieso in dat het met wat tijd gewoon goed komt.

Maar ik ben er ook eerlijk in dat ik er voor vrees dat sommige trollen (van beide kanten overigens) dit proces heel erg aan het frustreren zijn. Waardoor er misschien een potentieel gevaarlijke situatie kan ontstaan. Kijk dat Wilders niet veilig over straat kan kan ook nooit de bedoeling zijn.. Maar hij heeft gewoon in mijn ogen gevaarlijke standpunten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')