OMDAT HET KAN!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je paracetamol mixen met een energydrankje?
TS wordt genaaid door z'n vriendenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef LozZol het volgende:
Ik heb dus een halfuur geleden paracetamol gemixt in energy drink en het opgedronken, ik voel warmte van binnen [het voelt aan alsof ik zweet maar ik zweet niet.], ik voel me vertraagd en ik ben best wel duizelig. Is dit het enige effect, hoe lang duurt het en Is het waar dat je hiervan stoned wordt?
quote:Beschadiging van de lever kan optreden na de inname van een enkele dosis van 10 tot 15 gram paracetamol. Een leververgiftiging kan zeer pijnlijk zijn en een aantal dagen duren. Inname van een enkele dosis van 20 tot 25 gram kan fataal zijn.[9]Anderzijds zijn er ook gevallen bekend waarbij de inname van een enorme hoeveelheid paracetamol niet tot leverschade leidde.
hoe zou ik dood kunen gaan aan 1x energy drink met paracetamol gedronken te hebben:{quote:Je gaat dood.
Dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Caffeine en paracetamol is niet zo'n moeilijke of gekke combi hoor
met gehoord bedoel ik op internet gelezen, uit nieuwsgierigheid wilde ik het alleen maar uitproberen er is niemand waardoor ik gemotiveerd werd ofzoquote:TS wordt genaaid door z'n vrienden
DAT JE CAPS-LOCK OPEENS AANSTAATquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat.![]()
IK HEB NET SINAS MET EEN VITAMINEPIL GEHAD, VOEL ME NU DUIZELIGG!1111 WAT GEBEURD ERRR!!/1/??!
Ok AP we hebben het doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef LozZol het volgende:
[..]
met gehoord bedoel ik op internet gelezen, uit nieuwsgierigheid wilde ik het alleen maar uitproberen er is niemand waardoor ik gemotiveerd werd ofzo
Je hebt jezelf ontmaskert, net wist je nog niet eens wat een TS was!quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:23 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Niet zo dom ? Volgens mij ben jij als enigste hier dom bezig.
Ts is inderdaad niet zo heul goed bezigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:23 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Niet zo dom ? Volgens mij ben jij als enigste hier dom bezig.
Hoezo? Der is heus niks met me gebeurt behalve duizeligheid ect. Ik ga wel zo reageren als iemand zegt dat ik 13 ben omdat ik iets nieuws heb geprobeerd :Squote:Niet zo dom ? Volgens mij ben je als enigste hier dom bezig.
Mezelf ontmaskerd? Ik heb net alleen maar geregistreerd op deze site om antwoord te krijgen over mijn vraag dus hoe moet ik nou weten wat een TS is, denk na :S.quote:Je hebt jezelf ontmaskert, net wist je nog niet eens wat een TS was!
Er is serieus gereageerd hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:32 schreef LozZol het volgende:
[..]
Mezelf ontmaskerd? Ik heb net alleen maar geregistreerd op deze site om antwoord te krijgen over mijn vraag dus hoe moet ik nou weten wat een TS is, denk na :S.
Wow ik dacht dat ik normale antwoorden zou krijgen op deze site maarja de naam zegt het al...Als iemand wilt reageren op een NORMALE MANIER reageren AUB
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef cherrycoke het volgende:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080409195624AAE2HC9
opgelost
Heus ze maken een grapje, je gaat niet dood.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef LozZol het volgende:
[..]
hoe zou ik dood kunen gaan aan 1x energy drink met paracetamol gedronken te hebben:{
?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:11 schreef LozZol het volgende:
Ik leef nog en er is verder niks met mij gebeurt
Leek me leuk om ff uit te gaan proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Damn, als ik ibuprofen en Redbull drink... word ik dan Super Saiyan 4?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
TS staat op het punt om Super Saiyan 3 te worden!
Wie zegt dat dat klopt?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:20 schreef ABombali het volgende:
Mwah, jullie praten wel stoer maar TS heeft wel gelijk hoor...een paracetamol kan bepaalde effecten van de energiedrink versterken. Net zoals een aspirine de effect van caffeine versterkt...
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:15 schreef Sodeju het volgende:
Mensen die serieus reageren in een troll topic!!!!!!!!
Ik had 'n oom die dat ook had gedaan, die is er nu niet meer....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef LozZol het volgende:
Ik heb dus een halfuur geleden paracetamol gemixt in energy drink en het opgedronken, ik voel warmte van binnen [het voelt aan alsof ik zweet maar ik zweet niet.], ik voel me vertraagd en ik ben best wel duizelig. Is dit het enige effect, hoe lang duurt het en Is het waar dat je hiervan stoned wordt?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:46 schreef -Datdus- het volgende:
Probeer ook badzout!
Niet echt proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |