OMDAT HET KAN!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je paracetamol mixen met een energydrankje?
TS wordt genaaid door z'n vriendenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef LozZol het volgende:
Ik heb dus een halfuur geleden paracetamol gemixt in energy drink en het opgedronken, ik voel warmte van binnen [het voelt aan alsof ik zweet maar ik zweet niet.], ik voel me vertraagd en ik ben best wel duizelig. Is dit het enige effect, hoe lang duurt het en Is het waar dat je hiervan stoned wordt?
quote:Beschadiging van de lever kan optreden na de inname van een enkele dosis van 10 tot 15 gram paracetamol. Een leververgiftiging kan zeer pijnlijk zijn en een aantal dagen duren. Inname van een enkele dosis van 20 tot 25 gram kan fataal zijn.[9]Anderzijds zijn er ook gevallen bekend waarbij de inname van een enorme hoeveelheid paracetamol niet tot leverschade leidde.
hoe zou ik dood kunen gaan aan 1x energy drink met paracetamol gedronken te hebben:{quote:Je gaat dood.
Dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Caffeine en paracetamol is niet zo'n moeilijke of gekke combi hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |