Geen idee, speel nooit online op de DS...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:25 schreef douche-eendje het volgende:
Dat klinkt inderdaad wel erg leukKan zeker ook online gespeeld worden? Lang leve buren met een onbeveiligd draadloos netwerk, hehe.
Heel veel!quote:
Mja ik ben van alle markten thuis.quote:
beetje domweg zombies neerknallen, nee dankjequote:
Domweg zombies neerknallen? Jij hebt het nooit goed gespeeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje domweg zombies neerknallen, nee dankje
Ohja ik heb ook Team Fortress 2 maar die wil ook nietop mijn laptop.
Ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:39 schreef Bart het volgende:
Maar wie zit er dan allemaal op Steam hier?
Voeg me dan ff toequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik
maarja gebruiken doe ik het amper
Hij zegt dattie je nie kan vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Voeg me dan ff toe. Mijn nick is:
[BeT] Dude Bart
Hier net zo, maar ik heb geen idee wat ik dan wilquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, games. Moet ik ook eens tijd voor maken. En ik twijfel nog steeds of ik een console wil.
DS is een tof ding. Al speel ik er niet vaak meer op, misschien straks weer als ik de trein weer in moet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier net zo, maar ik heb geen idee wat ik dan wil. Ach, ik heb mijn NDS nog
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij zegt dattie je nie kan vindengevonden en toegevoegd
![]()
Xbox 360quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, games. Moet ik ook eens tijd voor maken. En ik twijfel nog steeds of ik een console wil.
Mijn ervaring: Kijk naar wat voor spellen je speelt, het aanbod is nogal verschillend in ps2/ps3/xbox360quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
DS is een tof ding. Al speel ik er niet vaak meer op, misschien straks weer als ik de trein weer in moet.
En welke inderdaad. In ieder geval geen wii, maar dan blijft er nog wat te kiezen over.
Weet ik, zit er al een tijdje over te denken, maar ik had toch nooit geld over. Nu daarentegen wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring: Kijk naar wat voor spellen je speelt, het aanbod is nogal verschillend in ps2/ps3/xbox360
Klopt, PS3 heeft meer Japanse troep. Als je daarvan houdt, dan PS3. Zo niet, dan 360quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring: Kijk naar wat voor spellen je speelt, het aanbod is nogal verschillend in ps2/ps3/xbox360
Ik heb geen ps3, geen idee waarom niet eigenlijk. Xbox360 sprak me destijds gewoon meer aan en de games waren simpelweg gewoon meer om uit de kiezen, de ps3 was toen net uit en nog vrij duur ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:13 schreef Bart het volgende:
Klopt, PS3 heeft meer Japanse troep. Als je daarvan houdt, dan PS3. Zo niet, dan 360.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |