Was 't maar waar.quote:
Dat gaat nogal snel jaquote:
Cadeautjes uitzoeken vind ik altijd zo lastigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Was 't maar waar.Ben nog even de stad ingeweest, lekkere milkshake gehaald.
(Ok, de bedoeling was een cadeautje, maar we wisten het niet.
)
Bad isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
Slaap lekker met je slotjes Bart![]()
Zo, ik ben er weer. Bad was heerlijk.
Lushquote:
Ow ja, die had ik ook nog.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat ken ik. Waar ik net mee in bad ben geweest.... Een halve Christmas Eve BBS en een Cinders ballistic. Het moet toch een keer op ofzo.
Hmm, ik scrub eigenlijk niet zo vaak. Ik vind You Snap The Whip heerlijk ruiken, maar die is me net even té, Fairytail vind ik erg lekker, maar dat was een kerst(?)special en Brimstone scrubt wel fijn, maar ruikt meh.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ah Lush gebruiksters
Kunnen jullie me een lekkere bodyscrub aanbevelen?
Ik en Buffyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ah Lush gebruiksters
Kunnen jullie me een lekkere bodyscrub aanbevelen?
Ik heb die nieuwe al liggen hier, twilight ruikt erg lekker. Mrs Whippy vond ik tegenvallen, ruik je in bad weinig van. De andere twee moet ik nog testen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ow zo erg is het hier nog niet, ik heb een halve bak1 grote ballistic en 6 kleine ballistics. Stuk of 3 bubble bars. Als het op is mag ik nieuwe kopen. Wil de 4 nieuwe eigenlijk wel eens proberen!
Okra heb ik zelf staan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef douche-eendje het volgende:
Mrs Whippy vond ik ook het minst aantrekkelijk klinken. Ik vermoed dat Dragon's Egg en Twilight hier wel in de smaak gaan vallen. Sowieso moet ik vervanging hebben voor mijn favoriet Supernova. Heb er nog 1 liggen...![]()
Mocht je Okra (retro conditioner) willen proberen/hebben, heb hier nog ongeveer 60 ml staan. Gebruik het niet meer omdat mijn hoofdhuid er toch niet tegen kan. Ik houd het wel lekker bij American Cream&Veganese.
Dat is bij mij gelukkig aardig uitgedund ondertussen. Maar ben nog steeds aan het opmaken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
Ja lastig he... dat heb ik altijd met het kiezen van een douchegel. Ga ik voor Avoshower, Uluru, B Electro, Happy Hippy, Grass, Flying Fox, Ghost, Flying Fox of TaaiTaai... Buh. Teveel keuze!
Ik ken het. Heb laats zelfs wat dingen aan een collega gegeven omdat ik het in een opwelling had gekocht en het toch niet lekker vind (vooral zoete spullen). Zij heeft 2 tienerdochters die helemaal wild zijn van Snow Fairyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is bij mij gelukkig aardig uitgedund ondertussen. Maar ben nog steeds aan het opmaken.
Zoete meukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ken het. Heb laats zelfs wat dingen aan een collega gegeven omdat ik het in een opwelling had gekocht en het toch niet lekker vind (vooral zoete spullen). Zij heeft 2 tienerdochters die helemaal wild zijn van Snow Fairydus daar kan mijn zoete meuk wel naartoe.
Het verspreid zich hier over drie kamers. Misschien daar ook ooit eens foto's van maken, is wel leuk confronterend.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
Alles wat hier staat is van mij. Vreselijk. En er blijft maar spul bijkomen...
Dan ben ik nog wel even bezig met afkicken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha we kunnen wel een afkickkliniek in Alkmaar openen vrees ik.
Heel creatief inderdaad. Al scheelt het enorm dat ik nu een compacter kastje voor m'n lakjes heb, betekent dat ik een kastje over heb voor lush.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
Op een gegeven moment word je creatief met ruimte...
Jep, loopt een beetje uit de hand.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ow hemel, dat klinkt wel erg jaLakjes als in nagellak?
Mwah, hangt ook een beetje van de kleur af, donkere kleuren zijn juist wel weer heel tof op kortere nagels.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ow my. Dat heb ik dan gelukkig niet, vind nagellak bij korte nagels niet echt mooi staan. Moet mijn nagels kort houden, anders kan ik geen harp spelen.
IJskoud bevroren natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef douche-eendje het volgende:
Dat jij nou waterdicht bent Ijsdraakje...![]()
Bedtijd, welterusten!
Ik ben blij dat ik vroeg op een normale tijd naar bed ben gegaan, anders had ik die onzin live mee moeten makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:32 schreef douche-eendje het volgende:
Mooi hoor MdMa, je bent je roeping misgelopen,
Bart, had je maar niet zo vroeg naar bed moeten gaan...
Stel je voor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik vroeg op een normale tijd naar bed ben gegaan, anders had ik die onzin live mee moeten maken.
Nou, vertelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stel je voor.
Zullen we het over games hebben dan![]()
Puzzle Quest 2quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
Uhm ja, Bart de ds-expert. Zijn er nog wat leuke spelletjes uitgekomen de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |