Heel creatief inderdaad. Al scheelt het enorm dat ik nu een compacter kastje voor m'n lakjes heb, betekent dat ik een kastje over heb voor lush.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
Op een gegeven moment word je creatief met ruimte...
Jep, loopt een beetje uit de hand.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ow hemel, dat klinkt wel erg jaLakjes als in nagellak?
Mwah, hangt ook een beetje van de kleur af, donkere kleuren zijn juist wel weer heel tof op kortere nagels.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ow my. Dat heb ik dan gelukkig niet, vind nagellak bij korte nagels niet echt mooi staan. Moet mijn nagels kort houden, anders kan ik geen harp spelen.
IJskoud bevroren natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef douche-eendje het volgende:
Dat jij nou waterdicht bent Ijsdraakje...![]()
Bedtijd, welterusten!
Ik ben blij dat ik vroeg op een normale tijd naar bed ben gegaan, anders had ik die onzin live mee moeten makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:32 schreef douche-eendje het volgende:
Mooi hoor MdMa, je bent je roeping misgelopen,
Bart, had je maar niet zo vroeg naar bed moeten gaan...
Stel je voor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik vroeg op een normale tijd naar bed ben gegaan, anders had ik die onzin live mee moeten maken.
Nou, vertelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stel je voor.
Zullen we het over games hebben dan![]()
Puzzle Quest 2quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
Uhm ja, Bart de ds-expert. Zijn er nog wat leuke spelletjes uitgekomen de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |