Dat is inderdaad niet goedkoop, maar inderdaad als je het kan betalen, en als je er ontzettend veel plezier in hebt waarom niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ligt eraan wat voor hobby je hebt natuurlijk.
Mijn harp is 2ehands, gekocht voor 800 euro. Redelijk goede prijs voor een 20 jaar oude Salvi Heather. Moet binnenkort gereviseerd worden+vrijwel alle snaren vervangen worden, grapje van ongeveer 500 euro. Dan nog de lessen, 600 euro per jaar en de lesboeken; daar heb ik dit jaar zo'n 150 euro aan uitgegeven maar daar kan ik de komende jaren wel weer mee vooruit. Ach, het is wel ontzettend leuk om te doen!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n oog begint weer normaal te doen
(Bindvliesontsteking. Meh.)
Die harp he? Die is wel <zoooooooooooooo> groot en doucheeendje is wel <-> groot, Leuk gezichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet goedkoop, maar inderdaad als je het kan betalen, en als je er ontzettend veel plezier in hebt waarom niet.
Ik ga mijn koffie opdrinken en dan mag ik weer een uurtje autorijden
Hahaha dat valt wel mee hoor, deze is nog redelijk "klein". Heb in het begin nog wel op een klein harpje gespeeld toen ik mjin harp nog niet had, die kon ik op mijn knie zetten als ik wou gaan spelen. Die ik nu heb weegt maar een kilo of 10quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:23 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Die harp he? Die is wel <zoooooooooooooo> groot en doucheeendje is wel <-> groot, Leuk gezicht
I know your harpquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha dat valt wel mee hoor, deze is nog redelijk "klein". Heb in het begin nog wel op een klein harpje gespeeld toen ik mjin harp nog niet had, die kon ik op mijn knie zetten als ik wou gaan spelen. Die ik nu heb weegt maar een kilo of 10.
Heb laatst even achter de concertharp van mijn docente gezeten en dat is toch wel heel anders. Groot, zwaar en ontzettende sterke snaarspanning.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:23 schreef MdMa98 het volgende:
Die harp he? Die is wel <zoooooooooooooo> groot en doucheeendje is wel <-> groot, Leuk gezicht
Heerlijk zegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:35 schreef MdMa98 het volgende:
I know your harp![]()
Zo maar 5 uurtjes werken, heerlijk zo`n halve dag
Je hebt vakantie, ga wat leuks doen ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
ik verveel me te pletter echt erg.
Joh. Jij bent een ster in overdrijven. Zo groot is harpie nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
I know your harp![]()
Zo maar 5 uurtjes werken, heerlijk zo`n halve dag
Doe eens een fotootjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Joh. Jij bent een ster in overdrijven. Zo groot is harpie nou ook weer niet.
Ja zoals Bart zegt: Ga een spelletje spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
ik verveel me te pletter echt erg.
Of doe als ik, stop er een leuk dvd'tje inquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoals Bart zegt: Ga een spelletje spelen![]()
dat is het probleem bij mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoals Bart zegt: Ga een spelletje spelen![]()
Moet nog een keer fatsoenlijke foto's maken, maar dat is er tot op heden nog niet van gekomen.quote:
Mja vind ik net iets 'te'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Of doe als ik, stop er een leuk dvd'tje inHaardrogerts
Haardrogertmicrofoon is tof![]()
En ja, het valt in de categorie herrie, dus weest gewaarschuwd.
Ik wou dat ik dat kon, zomaar even een filmpje opzetten als het mij uitkomt. Ik moet altijd wachten tot 'savondsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat is het probleem bij mij.
de eerste week weet ik wel dingen te vinden, de eerste paar dagen weet ik ook nog wat, maar daarna weet ik niets meer te verzinnen.
zo een filmpje opzetten maar
Gaaf ding!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet nog een keer fatsoenlijke foto's maken, maar dat is er tot op heden nog niet van gekomen.
[ afbeelding ]
Wat een mooie zegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
Moet nog een keer fatsoenlijke foto's maken, maar dat is er tot op heden nog niet van gekomen.
[ afbeelding ]
Het is gewoon zo leuk om de vooruitgang te merkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaaf ding!
*Is af en toe wel jaloers op mensen die het doorzettingsvermogen hebben om een instrument te leren bespelen*
Heb net even op youtube gekeken naar een paar liedjes, mijn zoon wilde graag horen hoe een harp klonkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is gewoon zo leuk om de vooruitgang te merkenHet komende jaar zal wel zwaar worden vermoed ik, aangezien je in het begin heel erg snel gaat (van kinderliedjes naar het echte werk), maar ik zal er toch even doorheen moeten.
La Source van Hasselmansquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb net even op youtube gekeken naar een paar liedjes, mijn zoon wilde graag horen hoe een harp klonk
Zolang de vooruitgang duidelijk merkbaar is, blijft het inderdaad tof. Maar zodra het me te langzaam gaat (wat uiteraard ook grotendeels m'n eigen schuld is), haak ik af. Misschien toch ooit maar eens daadwerkelijk lessen gaan volgen, misschien hou ik het dan beter vol.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is gewoon zo leuk om de vooruitgang te merkenHet komende jaar zal wel zwaar worden vermoed ik, aangezien je in het begin heel erg snel gaat (van kinderliedjes naar het echte werk), maar ik zal er toch even doorheen moeten.
Ik ging moderne liedjes opzoeken die hij zelf kent van de radioquote:
Ook genoeg van te vinden, hehe. Had laatst ook een meisje een nummer van Lady Gaga op de harp op youtube gezetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging moderne liedjes opzoeken die hij zelf kent van de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |