.negatieve ideeën vormen altijd de basis ergo zijn een noodzaak voor een bullish periodequote:
Ah, weer een negatieveling, das een goed tekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als je van sensatie houdt zit je goed denk ik goed deze herfst.En dan doel ik op sensatie in negatieve zin.
Nee, de economische situatie in de VS is uitermate zorgwekkend, en het lijkt maar niet tot de Amerikaanse regering door te dringen. Voor de handelaar op de beurs hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn, dus in die zin ben ik niet negatief. Het is meer de algehele malaise in de Westerse economieën en in het bijzonder de VS die echt zorgwekkend is. De overheden in de twee grootste economieën ter wereld, VS en Japan, kampen werkelijk met een astronomische staatsschuld. Maar Japan heeft dan nog het voordeel dat zij producten maken die geliefd zijn in de wereld, de VS heeft het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:42 schreef Verburg_K het volgende:
Ah, weer een negatieveling, das een goed teken
Microsoft wordt anders nog genoeg verkochtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, de economische situatie in de VS is uitermate zorgwekkend, en het lijkt maar niet tot de Amerikaanse regering door te dringen. Voor de handelaar op de beurs hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn, dus in die zin ben ik niet negatief. Het is meer de algehele malaise in de Westerse economieën en in het bijzonder de VS die echt zorgwekkend is. De overheden in de twee grootste economieën ter wereld, VS en Japan, kampen werkelijk met een astronomische staatsschuld. Maar Japan heeft dan nog het voordeel dat zij producten maken die geliefd zijn in de wereld, de VS heeft het tegenovergestelde.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef NurKs het volgende:
Afgelopen September zat de AEX op ~290. In April piekte die met zo'n 355. Om daarna weer te zakken.
Maarja... dat is wel andersom.... 'Remember to start in september but be away in may' ofzo?
De go-away-in-may-strategie heeft het sinds '90 anders redelijk goed gedaan. Met maar 5 slechte jaren sindsdien en een succesrate van 75% zou je pak'm beet een rendement van 5.4% per jaar hebben gemaakt (zonder commissiekosten). Met buy&hold zou je er iets boven gezeten hebben.quote:
quote:do 02 sep 2010,
Beursexperts zien achter de wolken de zon weer schijnen
AMSTERDAM - Na de stevige terugval van de koersen in augustus ziet een ruime meerderheid van de beursprofessionals de vooruitzichten van de Amsterdamse beurs voor september een stuk zonniger in.
Ook op de langere termijn overheerst het optimisme.
nog welquote:
1127 is ook mooi.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:56 schreef fedsingularity het volgende:
Ik denk s&p 1135 max in september.
Dacht je ook de SP500 op 1670 in mei 2013? De teringquote:Op woensdag 1 september 2010 23:56 schreef fedsingularity het volgende:
Ik denk s&p 1135 max in september.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef Verburg_K het volgende:
wat denkt u van deze oude beurswijsheid ?/
S&P bedoel je?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Dacht je ook de AEX op 1670 in mei 2013? De tering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |