Dat zit er dik in ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef tong80 het volgende:
Het zal Boudewijn de Groot wel weer worden met Meneer de President.
De aangekondigde artiesten zeggen me allemaal niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Leuk, ik ga kijken
Jammer van Waylon en Laura JansenMaar ik heb een mute-knop.
Ja, je wordt oud.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De aangekondigde artiesten zeggen me allemaal niks.
Ligt dat aan mij?
Ben ik alquote:
Dit is inderdaad underground.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik al
Maar vroeger zat ik ook al meer in de underground hoor.
Dat zeg ik toch ? Daarom ken ik ze niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Dit is geen underground, hoor.
Eerder platte pop.
Toen ik ze voor het eeerst op tv zag gelijk een topic over geopend dat er Nederland nog toekomst wasquote:
Nee, het laatste nummer kwam uit '09 of snapte ik het weer niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ? Daarom ken ik ze niet.
Sex Pistols - God save the queen
Ramones - Bonzo goes to Bittburg
Dead Kennedy's - Holliday in Cambodja
De nummer één komt dus uit 2009.
Ondertussen een legendarisch topic.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het eeerst op tv zag gelijk een topic over geopend dat er Nederland nog toekomst was
Oh dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het laatste nummer kwam uit '09 of snapte ik het weer niet.
Die is toch vermoord ?quote:
Volgens mij niet.quote:
Haar eigen liedjes doet ze een stuk beter ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Marike doet het leuk, maar erg sterk is het niet.
Ik bedoel Pissuisquote:
Man ik kan het me nog goed herinneren. Heel de school sprak erover.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Schijnbaar wel!
Scherp: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jean-Louis_Pisuisse
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik kan het me nog goed herinneren. Heel de school sprak erover.
Ze is net klaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef Stofje het volgende:
Ik begreep dat Marike Jager ook komt optreden. Kan iemand even posten als ze begint? Marike Jager is geweldig.
Je bent al te laat, ze is al geweest. Maar je hebt niet heel veel gemist.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef Stofje het volgende:
Ik begreep dat Marike Jager ook komt optreden. Kan iemand even posten als ze begint? Marike Jager is geweldig.
Zoiets is idd idioot. En Karin Bloemenquote:
Een stemmetje, ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef MilaNL het volgende:
Wat kan deze zanger goed een andere stem opzetten zeg.
Coolquote:
Word die niet vaak Money for Nothing genoemd? of ben ik in de war of zijn het twee verschillende liedjes?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef belsen het volgende:
Money van Pink Floyd.
Hij zij The Dire Straits.
Money for Nothing is van Dire Straits, dit was Money van Pink Floyd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Word die niet vaak Money for Nothing genoemd? of ben ik in de war of zijn het twee verschillende liedjes?
Oh ja. Mijn muziek kennis is gewoon te slechtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Money for Nothing is van Dire Straits, dit was Money van Pink Floyd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |