Ja ik denk dat ik 1 de mooiste vind. Maar 3 of 4 vind ik ook gaaf, maar welke van de twee ik dan gaver vind ben ik ook nog niet over uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
Aww vlinders!
Ik twijfel tussen 1 en 3.
Ik bedenk net dat ik compleet vergeten ben een foto te maken van mij met mijn wegwerp.
Goed idee! Dat kan wel. Ik heb 2 rolletjes ingeleverd, de ene heb ik direct na vorige wedstrijd gekocht en vrij snel vol geschoten, dus geen idee meer wat daarop staat. Maar die kon ik zaterdag niet vinden om in te leveren en een nieuwe gekocht, ook 1 voor sp3c maar die had niet veel zin. Rolletje volgeschoten, thuisgekomen, oude rolletje terug gevonden (quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik 1 de mooiste vind. Maar 3 of 4 vind ik ook gaaf, maar welke van de twee ik dan gaver vind ben ik ook nog niet over uit
En over die foto van jezelf met wegwerpcamera: misschien kun je een digitale/telefoon foto maken van jou met een de afdruk van de foto die je instuurt als je ze zaterdag hebt opgehaald!
(Ik geloof je ook zo wel hoor, dat je de foto's zelf hebt gemaaktmaar voor het idee zeg maar)
Relaxed, heb je lekker veel foto's om uit te kiezen! Ben nu al super benieuwd, de vorige keer had je ook zo'n mooie!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed idee! Dat kan wel. Ik heb 2 rolletjes ingeleverd, de ene heb ik direct na vorige wedstrijd gekocht en vrij snel vol geschoten, dus geen idee meer wat daarop staat. Maar die kon ik zaterdag niet vinden om in te leveren en een nieuwe gekocht, ook 1 voor sp3c maar die had niet veel zin. Rolletje volgeschoten, thuisgekomen, oude rolletje terug gevonden () en meteen beiden zondag ingeleverd.
Die van sp3c hebben we dus nog dus eventueel kan ik daar nog mee op de foto.
En inderdaad, je sloopt die rolletjes er easy uit, bedankt voor die tip!
Hihi, ja leuk is dat! Ik heb ook wel eens dat ik oude rolletjes terug vind die ik perongeluk kwijt was geraakt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Wat lief!
Mijn "nieuwe" rolletje is puur van zaterdag strand, en zondag park, het was zúlks prachtig nazomerweer! Ben ook benieuwd.
(Vooral naar het oude rolletje, spannend, kan mij er echt niets meer van herinneren.)
Dankjewel! En yes, nog een meedoener!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Chemiu het volgende:
Als mijn rolletje er morgen is bij de kruidvat, dan doe ik ook mee!
Bloemetje, wat een heerlijke foto's weer. Ik vind 1 en 5 het leukst denk ik. Al is 3 ook wel erg leuk ...
Ik was erbijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef Chemiu het volgende:
M'n foto's waren ermaar ze zijn niet zo leuk als ik had gehoopt. Moet er nog een beetje aan wennen dat de lichtgevoeligheid wat minder is
. En veel van mn foto's (rolletje volgeschoten op lowlands) zijn alleen leuk als je erbij was. Dus nouja, deze hou ik over, is het wat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een paar niet-mislukte foto's op mn day zero blog staan (zie link in sig), maar die zijn fotografisch niet zo'n succes. Dus ik denk dat ik nummer 1 ga inzenden, daar word ik zelf zo blij vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:16 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik was erbij
Ik vind 1 en 3 allebei gaaf!
De bovenste is kleurrijk en vrolijk en blij en relaxed!
De onderste heeft ook mooie kleuren en een leuke compositie.
Ga je 1 van deze insturen? Of heb je er nog meer op je rolletje waarover je twijfelt?
Misschien kan een Lowlands foto ook voor anderen leuk zijn om te zien? (Net zoals deze, misschien heb je er wel nog 1 die heel veel sfeer uitdraagt?)
Ja, ik word er ook blij vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar niet-mislukte foto's op mn day zero blog staan (zie link in sig), maar die zijn fotografisch niet zo'n succes. Dus ik denk dat ik nummer 1 ga inzenden, daar word ik zelf zo blij van.
Ik hoop meequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zometeen kijken of ze er zijn, ik hoop het zo!
Spanning en sensatie!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ze waren er, nu even uitzoeken welke ik mee laat doen.
Ja en natuurlijk kan ik weer niet kiezen dus ga een hele hoop in dit topic gooien.quote:
Ohh ik ben echt benieuwwwwd!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk kan ik weer niet kiezen dus ga een hele hoop in dit topic gooien.
Ze zijn nu aan het uploaden.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |