heb net bedacht dat ik morgenochtend ga (de mr gaat ook en dan gaan we tegelijk de deur uit, om zeven uur) .. rennen na de curry is denk ik niet een heel goed ideequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, DE! En daarna badderen, zeker!
Als je het leuk vind moet je doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb net bedacht dat ik morgenochtend ga (de mr gaat ook en dan gaan we tegelijk de deur uit, om zeven uur) .. rennen na de curry is denk ik niet een heel goed idee
Mmm dan kan ik deze week maar 2 keer, maandag gegaan en morgen dan.. zaterdag geen tijd en volgende week wil ik weer ma-woe-vrij oppakken want dat voelt het lekkerst. En op donderdag ga ik misschien pilates doen natuurlijk..
Wat is er in Aalst?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
ff stukje fietsen naar Aalst en weer terug.Woon er zo dichtbij en nog nooit geweest.
ik vind het juist wel lekker 3 x per week, een fijn ritme, zoals deze week zonder dat ritme vind ik het juist niet lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je het leuk vind moet je doen.
Maar ik wilde graag 3x pw sporten en dat werd me afgeraden. 2 x is leuk, 3 x gaat vaak als verplichting voelen. En idd, ik kan naast die 2x sporten ook zelf fietsen of wandelen of schoonmaken.
Zonder vervelend te worden? Nog 1 x meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
Hoe vaak kan je in een post ritme zeggen?
oh ik ben ook geen sportscholenmens hoor, ga liever gewoon op straat lopen, beetje om mij heen kijken, frisse neus halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zonder vervelend te worden? Nog 1 x meer.![]()
Naja, voor mij zou 3 x in de sportschool teveel zijn. Zelf invullen past beter bij mij.
Ik ben dol op de sportschool, het is een uitje voor me. Ik heb gewoon moeite met afspraken, ook leuke afspraken zijn gewoon stress.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik ben ook geen sportscholenmens hoor, ga liever gewoon op straat lopen, beetje om mij heen kijken, frisse neus halen.
ga wel een 10rittenkaart halen voor de winter dat als het een keer te glad is, ik even in de sportschool kan rennen... (anders raakt mijn ritme in de war)
dan is het een prima manier om en lekker bezig te zijn en om onder de mensen te komen, kopje koffie drinken enzo..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben dol op de sportschool, het is een uitje voor me. Ik heb gewoon moeite met afspraken, ook leuke afspraken zijn gewoon stress.
Ik heb een geweldig sportmaatje, maar ze heeft een gezin, dus koffiedrinken lukt niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan is het een prima manier om en lekker bezig te zijn en om onder de mensen te komen, kopje koffie drinken enzo..
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
P zag de amerigo vespucci net op tv langsvaren, die was er ook op de sail van '90? (of was het '91) Mooi schip is dat! (ben er toen met mijn vader geweest, leuk was dat)
He-le-maal niks, blijktquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is er in Aalst?
Als je weinig geld hebt, is er heel veel te zien op fietsafstand!
Beetje jammer dat de verzekering het niet ziet als een verbetering zodat ik m'n lever niet meer hoef te verkloten met pijnstillers. Pijnstillers zijn goedkoper.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:30 schreef Isabeau het volgende:
wow, een topic geopend door Braamyo. Wanneer was de laatste? Vorige eeuw of zo, toch?
En krak, da's zo waardevol, dat je de sportschool als uitje en niet als verplichting ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |