Ben ik blij dat ik op een rustige verdieping woon. Alleen mijn boven buren kunnen lastig zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef K-Cash het volgende:
Ik hoor 2 mannenstemmen in de kamer van swj
wat ben jij daar aant doen?
nee dan mijn verdieping.. :p of zou dat weer wat over mij zeggen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik op een rustige verdieping woon. Alleen mijn boven buren kunnen lastig zijn.
Het kan ook net zo goed wat over mij zeggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
nee dan mijn verdieping.. :p of zou dat weer wat over mij zeggen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
TS hierbij wil ik je mededelen dat dit een dijk van een topic is.
wel.... heb nog 3 plekkies naast me overquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het kan ook net zo goed wat over mij zeggen. Jammer dat je als vrouw zijnde moeilijk mannen hosselt.
Ja lache zo. :pquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
TS hierbij wil ik je mededelen dat dit een dijk van een topic is.
Sorry mijn subwooferquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wie is die aap die om 4 uur s'ochtends z'n wekker zo hard laat af gaan? En die debiel die om 11 uur s'avonds nog even de hele flat omver blaast met NIN?
Ik kom toch gewoon niet aan mijn rust toe zo.![]()
Klacht: Aso's in FOK! flat.
Flippiee naast je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
wel.... heb nog 3 plekkies naast me over
die mooie verdiepingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is![]()
Doet u maar. boven Oceanview, onder aight 1
Het moet niet overduidelijk zijn hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
wel ver weg jij... moet nog lopen voor mijn kopje suiker xd
Hoho.. dis echte liefde toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het moet niet overduidelijk zijn he![]()
Ik wil niet als de hoer/slet van de flat bekend komen te staan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het moet niet overduidelijk zijn he![]()
Ik wil niet als de hoer/slet van de flat bekend komen te staan.
ik ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
T is dat ik niet kan painten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |